Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Da li netko zna u kojoj stavci FI se nalazi prihod od prodaje dva broda ( Marlera i Volme)?
Unaprijed hvala.
Da li netko zna u kojoj stavci FI se nalazi prihod od prodaje dva broda ( Marlera i Volme)?
Unaprijed hvala.
Obično kod prodaje imovine se napravi ovako – kupoprodajna cijena u izvanredne prihode ili pak u ostale poslovne prihode, a knjigovodstvena vrijednost se otpiše kroz izvanredne rashode ili kroz neotpisanu amortizaciju (kao ovdje). ako je cijena veca od book vrijednosti, onda imamo plus, ako je otpisana book vrijednost veca od postignute kupoiprodajne cijene npr u knjigama imam brod po 10 milja usd, prodam po 5, gubitak = 5 mil usd. upravo to se ovdje dogodilo.
Recent volatility in the equity markets has made the entry point for these tanker shipping stocks even more attractive, it said. Morgan forecast average upside of 64% for these stocks this year, versus flat performance for dry bulk and container shipping stocks.
http://www.hellenicshippingnews.com/morgan-stanley-tanker-shipping-stocks-deserve-more-optimism/
Jeli ovo točan podatak na moje dionice, da je book negativan ?
Jeli ovo točan podatak na moje dionice, da je book negativan ?
Upravo tako kolega. Imovina manja od dugovanja.
ULPL u svom filmu. BDI +13
kakva razlika u reakciji dioničara na revalorizaciju, kad je prije godinu dana ATPL revalorizirala book za manje od polovice izgubila je u pola sata skoro četvrtinu cijene, a ovdje revalorizirali u minus i pada nikakvog nema.
kakva razlika u reakciji dioničara na revalorizaciju, kad je prije godinu dana ATPL revalorizirala book za manje od polovice izgubila je u pola sata skoro četvrtinu cijene, a ovdje revalorizirali u minus i pada nikakvog nema.
Ali zato rezultati poslovanja ULPL u odnosu na ATPL i izgledi zbog tankerskog dijela flote su puno bolji od ATPL.
Iz tog razloga bi ULPL trebala kotirati bolje.
Vidimo da je ATPL zadnjih par dana skočila preko 20% a ULPL je čak i pala u tom razdoblju.
Koliko je to opravdano da je tolika razlika u tom dijelu i da ULPL ne reagira na rast BDI-a?
kakva razlika u reakciji dioničara na revalorizaciju, kad je prije godinu dana ATPL revalorizirala book za manje od polovice izgubila je u pola sata skoro četvrtinu cijene, a ovdje revalorizirali u minus i pada nikakvog nema.
Ali zato rezultati poslovanja ULPL u odnosu na ATPL i izgledi zbog tankerskog dijela flote su puno bolji od ATPL.
Iz tog razloga bi ULPL trebala kotirati bolje.
Vidimo da je ATPL zadnjih par dana skočila preko 20% a ULPL je čak i pala u tom razdoblju.
Koliko je to opravdano da je tolika razlika u tom dijelu i da ULPL ne reagira na rast BDI-a?
[/quote]
na burzi,, a pogotovo na ZSE nema ništa logike,, ali kao svugdje strpljen spašen i ovo će odlepršat jednog dana,, a do tada šuti i grickaj polako dok možeš na ovom diskontu uzet 😉
BDI/BSI rastu a cijena dionice pada. Treba pričekati FI za 1.Q 2016, koji bi trebao biti “čist” bez revalorizacije i sa realnom/puno manjom amortizaciom (ionako to nema veze sa cash-flow). Očekujem pozitivan FI. Do onda se treba nadati da cijena dionice neće previše pasti. Daljni pad nema logike, ali što se može, takva je ZSE….