Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
One kolosalne revalorizacije kod tnpl i atpl su bile dobra vijest mada je raja čupala kosu i dizala revoluciju. kad uprava crno na bijelo napiše istinu i objavi ju, to je dobra vijest za tvrtku i dionicu, naravno ako razmišljaš dugoročno. jedno je imovina, drugo je moć zarađivanja novca. ovo potonje je puno važnije po meni, ulpl je 75 posto tankeraš, to je u ovom trenutku rastuća industrija, ali to mora biti više brodova i više dobrih godina da otplate taj dug. iz q3
Dana 13. listopada 2015. godine Društvo je putem društava – supsidijara Grupe
ULJANIK PLOVIDBE potpisalo Ugovor o kreditu sa Sindikatom inobanaka predvođenih sa
Credit Suisse Bank na ukupni iznos od 86 milijuna USD, u profilu 12-godišnje otplate sa
ugovorenom kamatom od 250 indeksnih poena na USD LIBOR. Pored navedenoga, Društvo
je u okviru restrukturiranja kreditnog duga zaključilo dva odvojena kreditna posla sa
Zagrebačkom bankom i Privrednom bankom Zagreb, te se ovih dana očekuje potpisivanje
posljednjeg kreditnog aranžmana u suradnji s Raiffeisenbank Austria i Hrvatskom bankom za
obnovu i razvitak. Navedenim se kreditnim refinanciranjima, uz punu podršku domaćih i
inozemnih banaka dugoročno usklađuju kreditne obveze Društva vezane za financiranje
nabave više brodova iz flote Društva sa kretanjima na svjetskom pomorskom tržištu.
700 milja reprogramirano. ne znam što je to 250 bodova na uds libor, ali brijem da je vani novac jeftiniji nego kod nas pa to vodim kao dobru vijest
A šta misliš zašto je atpl radila revalorizaciju :), čekaj da država proda svoje udjele koje još ima pa će ti biti možda puno jasnije 🙂
Malo pročitaj revizorsko pa će ti biti jasno da nije tako, ali treba čitati…..
malo pročitaj što nezavisni kažu, ne uprava koja je ujedno i suvlasnik
Sources say the trio of supramaxes — the 53,700-dwt Levan (built 2006), 56,000-dwt Marlera and 53,000-dwt Volme (both built 2004) — are available for inspection now or within this month.
The Marlera (ex-Star Phoenix) was the most expensive acquisition of the three. It was purchased in July 2007 for $61m. Online platform VesselsValue.com, says it is currently worth just $9.87m.
Uljanik Plovidba paid $44.8m in December 2006 for the Volme (ex-Star Bergen), which today, according to VesselsValue.com, would be worth about $9.55m. Three months earlier, in September 2006, the Pula-based company paid $42.5m for the Levan (ex-Annou G), which is now said to be worth $7.38m.
That means the total outlay on the three bulkers was some $148.3m, while their current estimated value totals less than $27m.
Sa 148 na 27 – a u knjigama piče bez puno uzrujavanja, 100 milja gori-doli.
… pričaš o brodovima za rasute terete .. brkaš lončiće…imovina je i vrednija od ove koju ti na samom početku postavljaš!
čitaj revizorsko lijepo ti kažem….hoćeš stranicu i redak 🙂
Društvo je utvrdilo da je vrijednost ostalih brodova, izračunata metodom procijenjenih budućih
novčanih tijekova te diskontiranjem istih primjenom adekvatne diskontne stope, veća od njihovih
sadašnjih vrijednosti iskazanih u poslovnim knjigama. Slijedom iznijetog, nije bilo potrebe za
umanjenjem vrijednosti tih brodova na datum bilance.
kako je moguće da imovina društva padne za 800 milja kn, a da book to ne zavede i zabilježi. što – zaa uljanik se svjetska gospodarska kriza nije dogodila i jedini njihovi brodovi od svih brodova vrijede danas koliko i 2008 minus redovna amortizacija. to je smiješno. pad se dogodio, to dokazuje atpl za bulkere i tnpl za tankere.
da su napravili revalorizaciju kao atpl i tnpl, sada bi ovo bila vrlo zanimljiva dionica. ovako je to jedan veliki mačak u vreći jer tko vjeruje da imovina ulpl 2015 vrijedi koliko i imovina 2008 minus amortizacija, taj nije skužio da u meduvremenu 6 godina svijetom hara bulkerska, a sve donedavno i tankerska kriza. ponavljam – kako je moguće da tnpl i atpl srežu blancu za više od pola milijarde kn, a ulpl ni za kunu kad ulpl plovi istim brodovima kao atpl i tnpl.
… pričaš o brodovima za rasute terete .. brkaš lončiće…imovina je i vrednija od ove koju ti na samom početku postavljaš!
čitaj revizorsko lijepo ti kažem….hoćeš stranicu i redak 🙂
koliko imaju mr tankera. 4. kolika je cijena novog i polovnog mr tankera – 35 do 30 milja usd.
koliko imaju bulkera – 2, 1 . kolika je cijena polovnog bulkera. oko 10 milja usd.
ja kad zbrojim to, dobijem milijardu kuna. uprava kad zbroji to, dobije 1, 9 miljardi kuna. tko ovdje ne zna zbrajati jer netko očito ne zna.
prosječna starost tankera je 5 god. ….secondhand prices 51,000 dwt d/h 5 yrs ~ 28 mio $ (TPNG je NOVE EKO tankere 50,000 dwt plaćao cca. 36,5 mio $)
A što se tiče bulkera, situacija je sljedeća;
secondhand prices 56,000 dwt d/h 5 yrs ~ 15,5 mio $
secondhand prices 52,000 dwt d/h 10 yrs ~ 10,5 mio $
Ja samo pokušavam dobiti pravu sliku o nav vrijednosti jer kad tvrtka doživi 6-godišnju bulkersko-tankersku krizu, a uprava ne nade za shodno uvažiti tu činjenicu u svojim izvješćima, s pravom moram pitati – ako su oni u pravu, znači li to da su atpl i tnpl u krivu.
S obzirom da su dva najstarija bulkera u međuvremenu prodana trebalo bi se podrazumijevati da će korekcija u bilanci biti napravljena već u sljedećem izvješću. Korekcija će biti strahovita i dioničari su je već trebali uračunati. Mada se prema reakciji tržišta na revalorizacije tankerske i atlantske i ovdje očekuje slično, upitno je hoće li uistinu biti tako.
He samo si zaboravio da ulpl ih nije pratila u rastu u zadnje vrijeme,, , pa bi ih sad trebala pratit u padu kad si ti prodao 🙂
znači i ovdje sad slijede katastrofični komentari sljedećih tjedana dok ne kupiš ponovo, za razliku od komentara prije mjesec, dva kad je ulpl bila odlična prilika 🙂
Jedna sjajna vijest rekao bih. Tanker Verige prošli tjedan ugovor na 1 175 000 USD. S obzirom da od prije znamo da su tri u najmu a jedan na spotu, a ovi u najmu su na listi championtankersa gdje Verige nije, da se zaključiti da je upravo Verige taj koji vozi po spotu.