Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Bile su četiri dokapitalizacije.
Prva 2005.
Druga i Treća 2007.
Četvrta 2008.
Uljanik plovidba ide u četvrtu dokapitalizaciju zbog razvoja flote
hafid, thx.
Ukupna količina 924.211 dionica trenutno
kolko je bilo dionica prvih dana bez silnih dokapa?
vidim bio si aktivan prije desetak god.
hvala
Na onom drugom forumu (tema ULPL-R-A, 3.stranica, korisnik mich) ima Excel tablica za više brodara.
ULPL-R-A 2004.
Temeljni kapital 49.102.400,00
Broj dionica 122.756,00
hafid, thx.
Ukupna količina 924.211 dionica trenutno
Kolega Inverter moram Vas ispraviti, točan broj dionica
je 580.000 kom nominalne vrijednosti 400kn.
Od toga sama firma ima u trezoru 24.593 dionica.
Dakle dolazimo do brojke 555.407 dionica, što uz
tržišnu cijenu od 135kn daje 74,97 milja kuna
ili malo manje od 10 milja Eura.
Inače imam samo 50kom ULPL i ovo nije nagovor na trgovanje istima.
thx oba,broj dion.ne pisem napamet http://zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=ULPL-R-A .
Broj dionica 2004 122.756
Broj dionica 2015 924.211
ipo cijena 750 ? top 4444 kn
Podaci o trgovanju 9.12.2015
Zadnja cijena 135,00
evo bez ikakvog nagovora na k/p da cujem procjene” trenutne ” fer cijene .
jeftino ili skupo (uz neko suvislo objasnjenje)?
Kolega Inverter, da bi mogao komentirati zašto je ULPL jeftina
morate baratati s točnim brojem.
Naime broj koji Vi vadite nije broj dionica već promet.
Probajte malo pogledati druge dionice pa ćete shvatiti kako ste u krivu.
Jer bi LEDO ispao skuplji 5x a HT teška bagatela 15x ispod cijene.
Dakle taj broj koji Vi vadite pogledajte za druge dionice pa ćete shvatiti
da je to promet a ne broj dionica.
Dakle pogledajte malo brojke, a da Vam olakšam iznosim opet
podatke sa ZSE i MOJE DIONICE iz kojih se vidi da je broj dionica
(ako odbijemo cca 24k iz trezora) točno 555.407 dionica s tržišnom cijenom
od 135kn i nominalnom cijenom od 400kn.
Dakle MCAP je 74milje kuna iliti 10,4 milje dolara.
Nadalje, pretpostavljam da će uprava kupiti tanker s novcima od 2 bulka,
a jedan tanker već čeka da se preuzme ako imalo pratite stvari.
5 tankera s čistom zaradom 7-8k dolara dnevno, ako množite s 365 dana
i 5 komada daje cca 24,7 milja dolara godišnje, što je skoro 2,5 puta
više nego tržišna kapitalizacija.
Iz tog razloga, ali i usporedbe ostalih podataka dolazim do zaključka
da je ULPL prejeftina. Imate konkretne brojke koje pokazuju da su vani
tankerske dionice skočile 3-5 puta od dna, kao i vozarine koje i dalju rastu.
U prilog ide i jeftina nafta, a kako vidim cijena je ispod 40USD i još nije konačno dno.
Dakle sve u prilog ide ULPL.
Imate u privitku točne podatke dionica i molim Vas prihvatite činjenice.
Dakle ne samo da je kolega naveo pogrešan broj dionica
(580k umanjen za 25k od trezora daje 575k) već mu je
i top cijena pogrešna. Točnije, najveća cijena u povijesti
iznosi 4749kn,a minimalna cijena ikada je 117kn.
Je li sada jasnije?
sory,krivo gledam… 580.000 kom ,da. ok top cijena je zakljucna w ,to je manje bitno
thx
ULPL je vlasnik 4 MR Product tankera i 1 bulkera u cijelosti,a 2 bulkera-VERUDA i STOJA po 55% vlasnistva,tj.vlasnik je 2.1 bulk broda ukupno.
@lapad
Danas u Slobodnoj Dalmaciji članak kako su prodali 2 bulkera u zadnje vrijeme i da sad u floti prevladavaju tankeri… Piše da imaju 5 tankera i 4 bulkera..