Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Tankerski indeks i dalje u rastu.
malo procitao prve stranice teme, koliko vidim ovdje je uprava muljatorska, dokap na dokap ,koliko ih je zapravo bilo ? i koliko je bilo dionica na ipo cijeni ,ako se tako moze nazvati. vidim cijena krenula sa 750 kn.(koliko vidim na grafu )
hvala unaprijed .
malo procitao prve stranice teme, koliko vidim ovdje je uprava muljatorska, dokap na dokap ,koliko ih je zapravo bilo ? i koliko je bilo dionica na ipo cijeni ,ako se tako moze nazvati. vidim cijena krenula sa 750 kn.(koliko vidim na grafu )
hvala unaprijed .
Kolega Inverter, MCAP je cca 9milja USD, kod ATPL je i dalje preko 22milje USD iako
će i naredno vrijeme proizvoditi gubitke. ULPL može raditi sada u plusu i nije ugrožena.
Dokap se radio radi nabave novih brodova i ne vidim tu ništa sporno. Svaki dioničar je
tu dobro prošao.
Tankerski biznis će cvjetati barem iduće 2.g. To potvrđuje i cijena nafte.
Što se tiče dokapa, on je rađen na cijeni cca 3500kn, dakle za svake 2,2 dionice dioničar je imao pravo kupnje 1 dionice po nominalnoj cijeni od 400kn. Posljedica ovog je bio pad cijene dionice na 2800kn.
Ovo je bio najveći dokap, cca novih 180k dionica na tada postojećih 400k.
Evo i graf u privitku. Max. cijena u povijesti je bila 4749kn, a nedavno smo imali
i najnižu cijenu u povijesti ovog brodara od 117kn.
Ako usporedimo na taj način JDPL je ATL na 5kn a ATPL na 19kn.
Činjenica jest da se ULPL trži na 25% nominalne cijene i da prije ovog padanja
najniža cijena ikada je bila 200kn.
U IV kvartalu prodali su dva bulk cariera. To će se sigurno odraziti na FI u IV kv. i na godišnje rezultate poslovanja. Nadam se da je prodaja dobro izvedena i da će krajnji rezultat biti pozitivan, pogotovo što se rješavaju relativno starih bulk-ova koji negativno posluju.
@prognostik
Kad će one Vaše spominjane razine od 350 kuna, nije valjda da ste sad stali na 180?? 🙂
Slažem se da se treba rješit bulkera i uzet tanker.. Čisto sumnjam da je renta 25k USD dnevno kad TPNG dva nova tankera Pag i Dalmaciju renta za 19500 USD na 12mj. (Pag) i 17500 USD na3g. (Dalmaciju)
Ovo je bio najveći dokap, cca novih 180k dionica na tada postojećih 400k.
Evo i graf u privitku. Max. cijena u povijesti je bila 4749kn, a nedavno smo imali
i najnižu cijenu u povijesti ovog brodara od 117kn.
Ako usporedimo na taj način JDPL je ATL na 5kn a ATPL na 19kn.
Činjenica jest da se ULPL trži na 25% nominalne cijene i da prije ovog padanja
najniža cijena ikada je bila 200kn.
trazim te podatke ,,jer je graf za cijeli period konfuzan ,,zbog silnih dokapa je cijena ispod povjesnih podataka grafikona. hvala
Inverter, ne moraš se trudit, ne treba nam ovdje TA, nama je sada fundamentalno bitno, zaokret prema pretežno tankerskoj floti i pozitivno poslovanje. Mene najviše plaši što je samo 1000 dionica na prodaji, i to do 4000 kuna.
trazim te podatke ,,jer je graf za cijeli period konfuzan ,,zbog silnih dokapa je cijena ispod povjesnih podataka grafikona. hvala
Najniže dno ikada je bilo na 200kn, a cijena sada 40% ispod.
Dokap je rađen po 2800 uz uvjet 2 dionice za 1 dionicu.
Dakle tko je kupio po 3300 dvije dionice mogao je pazariti jednu
za 400kn. Prosjek je opet iznad 2000kn.
trazim te podatke ,,jer je graf za cijeli period konfuzan ,,zbog silnih dokapa je cijena ispod povjesnih podataka grafikona. hvala
Najniže dno ikada je bilo na 200kn, a cijena sada 40% ispod.
Dokap je rađen po 2800 uz uvjet 2 dionice za 1 dionicu.
Dakle tko je kupio po 3300 dvije dionice mogao je pazariti jednu
za 400kn. Prosjek je opet iznad 2000kn.
[/quote]to je samo jedan dokap ,,a drugi ? vise ih je bilo zar ne?
ingroman. fund. objesi macku o rep nakon bezbroj dokapa.