Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
za kastav zadnje objavljeno 4/2014-10/2014 6m sa stenaweco
verige 4/2014-10/2014 6m sa handytankers
pomer u 2014. se pojavljuju 2 ugovora na 3m, ali uz nedovoljno podataka pa može biti i podnajam, mada manje vjerojatno.
ovo za istru je točno, ali ako netko misli da je 15500 malo, neka pogleda koliko ukupno nose zadnje objave za drzica, libertas i imperijal (4500+5250+8500)
[/quote]
U 1q je EBIT bio cca + 4,08 milijuna kn (pozitivan i bez utjecaja pozitivnih i negativnih tečajnih razlika). Očekujem isti trend kod EBIT-a i u 2q, i dobar plus kod financijskih prihoda, što znači solidan ukupan financijski rezultat. No, mislim da ne treba unaprijed ništa predviđati, za nekoliko dana će izači financijski rezultat za 1.H.
[/quote]
tocno ja da je 1 q imao + iz operativnog poslovanja 4 mil, financijski prihodi 22 mil, financijski rashodi 9, dobit 17 mil.
ovi financijski prihodi su tecajne razlike, kako mislis da ce u 2 q imati dobar plus kod financijskih prihoda? tecaj dolara je opet imao rast u 2 q naspram 1 q?
s tim da finsncijski rashodi ostaju 9 mil, dug je isti, znaci ne poboljsa li se operativno poslovanje vjerovatno 0 ili minus.
da ne bude zabune, kupio sam ulpl, naravno da je smijesno sto market do sada nije vrednovao odlicno stanje vozarina za MR tankere i da su ugovori od 15 500 fenomenalni.
ove spot bulk vozarine koje vrijede JEDNO putovanje,koje je naveo Mannu,su vjerojatno iz lipnja?Za ULPL je bitno da je AP Drzic SUPRAMAX,kao i njihovih 5 supramax bulkera.
A Libertas i Imperial su panamaxi.
I Prošle godine je 5 MR tankera ULPL vjerojatno vozilo za cca 14.500 dnevno a ove godine 4 MR tankera vjerojatno u prosjeku voze za 15.500-16.500 dnevno.A 5 SUPRAMAX bulkera imaju nize spot vozarine nego lani.I onda netko ocekuje puno bolje rezultate nego prosle godine[emo_zacudjen]
Overall, clean MR average earnings rose 18% w-o-w to $30,912/day.
https://sin.clarksons.net/market/details/37061
I Prošle godine je 5 MR tankera ULPL vjerojatno vozilo za cca 14.500 dnevno a ove godine 4 MR tankera vjerojatno u prosjeku voze za 15.500-16.500 dnevno.A 5 SUPRAMAX bulkera imaju nize spot vozarine nego lani.I onda netko ocekuje puno bolje rezultate nego prosle godine[emo_zacudjen]
Gdje vidiš da Supramaksi imaju niže vozarine nego lani?
Ako ja dobro gledam, ovdje http://www.dryships.com/pages/report.php lijepo piše:
Supramax
SPOT 9016 +172
YESTERDAY 8844
YEAR AGO 6890
Dakle, trenutna vozarina je 2.126 USD dnevno veća od one prije godinu dana.
Današnja vrijednost BSI je 9293. Breakeven za supramaxe je cca 9 100-9 200 $/dan, znači i supramaxi su počeli poslovati bez gubitaka [emo_palacg]
Bio sam uvjeren da će bit pozitivno FI, ali ipak iznenađujući gubitak, ne znam kako se to dogodilo uz tankere u floti.