ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 20:34
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
12,88
3.105
241
12,70
13,50
-0,74%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

za kastav zadnje objavljeno 4/2014-10/2014 6m sa stenaweco
verige 4/2014-10/2014 6m sa handytankers
pomer u 2014. se pojavljuju 2 ugovora na 3m, ali uz nedovoljno podataka pa može biti i podnajam, mada manje vjerojatno.
ovo za istru je točno, ali ako netko misli da je 15500 malo, neka pogleda koliko ukupno nose zadnje objave za drzica, libertas i imperijal (4500+5250+8500)

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Naravno da 15500 nije malo.Gdje si pronašao te spot vozarine za bulkere?

[/quote]
U 1q je EBIT bio cca + 4,08 milijuna kn (pozitivan i bez utjecaja pozitivnih i negativnih tečajnih razlika). Očekujem isti trend kod EBIT-a i u 2q, i dobar plus kod financijskih prihoda, što znači solidan ukupan financijski rezultat. No, mislim da ne treba unaprijed ništa predviđati, za nekoliko dana će izači financijski rezultat za 1.H.
[/quote]

tocno ja da je 1 q imao + iz operativnog poslovanja 4 mil, financijski prihodi 22 mil, financijski rashodi 9, dobit 17 mil.
ovi financijski prihodi su tecajne razlike, kako mislis da ce u 2 q imati dobar plus kod financijskih prihoda? tecaj dolara je opet imao rast u 2 q naspram 1 q?
s tim da finsncijski rashodi ostaju 9 mil, dug je isti, znaci ne poboljsa li se operativno poslovanje vjerovatno 0 ili minus.
da ne bude zabune, kupio sam ulpl, naravno da je smijesno sto market do sada nije vrednovao odlicno stanje vozarina za MR tankere i da su ugovori od 15 500 fenomenalni.

ove spot bulk vozarine koje vrijede JEDNO putovanje,koje je naveo Mannu,su vjerojatno iz lipnja?Za ULPL je bitno da je AP Drzic SUPRAMAX,kao i njihovih 5 supramax bulkera.
A Libertas i Imperial su panamaxi.

I Prošle godine je 5 MR tankera ULPL vjerojatno vozilo za cca 14.500 dnevno a ove godine 4 MR tankera vjerojatno u prosjeku voze za 15.500-16.500 dnevno.A 5 SUPRAMAX bulkera imaju nize spot vozarine nego lani.I onda netko ocekuje puno bolje rezultate nego prosle godine[emo_zacudjen]

Overall, clean MR average earnings rose 18% w-o-w to $30,912/day.
https://sin.clarksons.net/market/details/37061

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


I Prošle godine je 5 MR tankera ULPL vjerojatno vozilo za cca 14.500 dnevno a ove godine 4 MR tankera vjerojatno u prosjeku voze za 15.500-16.500 dnevno.A 5 SUPRAMAX bulkera imaju nize spot vozarine nego lani.I onda netko ocekuje puno bolje rezultate nego prosle godine[emo_zacudjen]

Gdje vidiš da Supramaksi imaju niže vozarine nego lani?
Ako ja dobro gledam, ovdje http://www.dryships.com/pages/report.php lijepo piše:
Supramax
SPOT 9016 +172
YESTERDAY 8844
YEAR AGO 6890

Dakle, trenutna vozarina je 2.126 USD dnevno veća od one prije godinu dana.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

mislio sam na prosjek za prva 2 kvartala 2014 . i 2015.

Današnja vrijednost BSI je 9293. Breakeven za supramaxe je cca 9 100-9 200 $/dan, znači i supramaxi su počeli poslovati bez gubitaka [emo_palacg]

Bio sam uvjeren da će bit pozitivno FI, ali ipak iznenađujući gubitak, ne znam kako se to dogodilo uz tankere u floti.

http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2015-1H-NotREV-K-HR.pdf

gubitak tekuće godine (1H) cca. 77 mio kn
povećanje obveza cca. 45 mio kn

New Report

Close