Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
@ Mannu
Lijepo 🙂
A i BDI ide lagano gore.
Kad se pogledaju vrijednosti dnevnih vozarina onda to izgleda još ljepše:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/07/WeberWeekly28-15.pdf
Mislim da će odluke koje su čelnici Euru zone donijeli u odnosu na Grčku povoljno utjecati na porast cijena vozarina. Između ostalog predviđa se ukidanje poreznih olakšica za grčke brodare što će rezultirati porastom poreza, a time i cijene vozarina. Ne treba zaboraviti da grčka trgovačka flota čini cca 25% svjetske trgovačke flote.[emo_palacg][emo_palacg]
BDI i dalje raste.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Tankeri su već duže u lijepom plusu, a ULPL stagnira. Zašto? Nije u fokusu ili ima neki razlog koji mi ne znamo?
Za to vrijeme ATPL (koja nema tankere!!) je danas bila u pozitivnoj blokadi. (opet zašto?)
ATPL je puna keša i kupovina u ovom trenutku nije neki rizik iako to mislim neće bit vidljivo u polugodišnjem nego za 3m, a gubitak će bit velik.
S druge strane ULPL je rizičnija i pokrenuti je može samo dobro poslovanje. Čeka se izvješće.
ATPL je puna keša i kupovina u ovom trenutku nije neki rizik iako to mislim neće bit vidljivo u polugodišnjem nego za 3m, a gubitak će bit velik.
S druge strane ULPL je rizičnija i pokrenuti je može samo dobro poslovanje. Čeka se izvješće.
Daj ne laprdaj, Uljanik plovidba od prošlog kvartala ima dobit iz poslovanja, po čemu je rizičnija.
Atlantska ima samo bulkere i još tuče samo gubitke, Uljanik pola flote u tankerima i već odavno broji dobit, debelo podcijenjena u odnosu na ATPL.
ingro,
Ja se slažem, samo još treba uvjeriti ostale investitore.
BDI i dalje raste.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Tankeri su već duže u lijepom plusu, a ULPL stagnira. Zašto? Nije u fokusu ili ima neki razlog koji mi ne znamo?
Za to vrijeme ATPL (koja nema tankere!!) je danas bila u pozitivnoj blokadi. (opet zašto?)
a zašto?
pa nije u fokusu, danas je puno dati 150,, za mjesec,dva, pet,, godinu… neće bit puno ni duplo više dat i još će bit debelo podcjeljena po NAV, BV, ili P/E kad počne generirati dobit, vidjet ćeš tarapane sa cijenom 🙂
jednostavno takav je sentiment, zato se polako skuplja i čeka…. uvijek kontra većine 😉
Bilo kako bilo, činjenica je da tankerski tc već tjednima doseže nove petogodišnje maksimume i približio se već 20k a dionica i dalje ruje po dnu. Kad kupovati ako ne sad i kad očekivati dobro izvješće ako ne sad. Vidit ćemo sutra što mm kaže na to.
Čini se da se MM trudi zadržati cijenu, ali mu ne uspijeva.
a čuj, može prodati jeftino dionice ako mu je keš draži,moglo se kupovati u zadnje vrijeme,,, ali jako sitno, stvarno sitno jer prometi od par tisuća kn nije ni za spomenuti,
pa će za godinu dve zbrajati rezultate koliko je spušio 🙂
Jel nekome jasno zasto uprava jedan dan kupuje dionice, a onda par dana kasnije prodaje?
Mislim da trezor uglavno prodaje veće količine jednokratno svojim zaposlenicima i ostalim dobrim poznavocima prilika u kompaniji, po cijeni koja je niža od one koja bi se za tu količinu mogla postići na burzi.
Zaposlenici (i ostali…) kupuju u onom trenutku kad zbog dobrih parametara očekuju porast cijene, obično je to pred neki dobar izvještaj ( na pr. kvartalni izvještaj…itd…. Znaći nakon ovog zadnjeg otpuštanja dionica (preko 1000 kom.)treba očekivati dobar H izvještaj. [emo_namigusa][emo_namigusa]