Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
@ Mannu
I unatoč tome, cijena ULPL stagnira.
Moglo bi opet biti iznenađenja u izvještaju za 2Q.
A to je skoro.
Evo i BDI se polako oporavlja. Rast u mjesec dana od 42%!
http://www.dryships.com/pages/report.php
Nije naodmet pogledati kako Credit Suisse, inače Uljanikov daleko najveći zajmodavac, vidi tankersko tržište u dogledno vrijeme.
Credit Suisse Warms Up to Tankers
Nije naodmet pogledati kako Credit Suisse, inače Uljanikov daleko najveći zajmodavac, vidi tankersko tržište u dogledno vrijeme.
Credit Suisse Warms Up to Tankers
Istina je tankerski sektor u zadnje vrijeme bilježi snažan rast…
Međutim danas su dionice STNG, TNP i TNK jako pale,( STNG i TNP -7%), najvjerovatnije zbog straha od izlaza Grčke iz EUR-a.
Nadajmo se da se to neće dogoditi i da će tankerske vozarine i dalje rasti, što bi se trebalo odraziti kod H i Y izvještaja. Da li će se to odraziti na cijenu dionice ULPL neznam… To je čudna dionica koja ne prati nikakve trendove, stalno stagnira ili pomalo pada…[emo_vrtimise]
Čuo sam nedavno zanimljivu priču jednog poznanika koji se bavi trgovinom (ili špedicijom) na veliko (možda objašnjava zašto su vozarine niske):
Kaže on da kineski brodari (kojih navodno ima dosta) ugovaraju jako niske vozarine, ispod granice isplativosti, ali onda kad roba stigne na odredište, oni te zovu i traže da platiš još xyz.000 USD (ponekad čak u kešu, u koverti!) da bi mogao preuzeti robu. On i njegovi partneri su imali par neugodnih iskustava i sad se sve više okreču evropskim brodarima. Skuplji su, ali bar roba stigne onako kako je dogovoreneno.
Čudo neviđeno, nema niti jednog naloga na kupnji ???
Ako bi radili nekakvu analogiju onda bi vrijednosti bcti oko 800 prema vozarinama trebale odgovarati vrijednostima bdi od barem 4-5000?
Ako bi radili nekakvu analogiju onda bi vrijednosti bcti oko 800 prema vozarinama trebale odgovarati vrijednostima bdi od barem 4-5000?
Da, da. Mislim da će nas 1H izvještaj sve uznenaditi. Ugodno.
Jel nekome jasno zasto uprava jedan dan kupuje dionice, a onda par dana kasnije prodaje?
nema posla, pa se zabavljaju i prave likvidnost
TANKERS: Clean MR freight rates in the Americas surge to new 2015 highs
Houston (Platts)–10Jul2015/605 pm EDT/2205 GMT
Medium Range clean tanker rates in the Americas shot to new 2015 highs Friday, with no let-up in chartering inquiries throughout the week and fast diminishing tonnage in the Caribbean and US Gulf Coast.
“The market is insane,” said one shipbroker.
“The markets in the US Gulf and Europe are on fire,” said another source. “There’s a lot of cargoes and not many ships…until about the 20th, the [USGC] list is very tight.”
Reflecting this, AIC was heard Friday to have placed the Camilla Maersk on subjects for a USGC-trans Atlantic voyage, loading July 19-21, at w155.
The USGC-UK Continent route, basis 38,000 mt, was assessed at w155, up 32.5 points from Thursday. That is the highest the rate has been since last December, according to Platts data.