Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
@ lapad
dubrovački luzer sa Atlantske, došao lagat i držat predavanja na drugim brodarima. Uljanik ako nastavi ovim tempom sa dobiti iz prvog kvartala, već za ovu godinu može bit dividende, a to je stari dobri običaj u ovoj kompaniji, u pozitivnim godinama.
LR2 product tanker, May 2015 vessel began a voyage for 60 days at approximately $34,000 per day.
MR product tanker, April 2015, vessel began a time charter for up to 120 days at approximately $19,500 per day.
10,000–24,999 DWT: General Purpose tanker
25,000–54,999 DWT: Medium Range tanker
55,000–79,999 DWT: Long Range 1 (LR1)
80,000–159,999 DWT: Long Range 2 (LR2)
160,000–319,999 DWT: Very Large Crude Carrier (VLCC)
320,000–549,999 DWT: Ultra Large Crude Carrier (ULCC)
Tako stvari stoje danas, pa sad svatko more vidit koliko i kakve tankere ima ULPL i koje su cjene
okvirno za LR1
MM pa što to radiš, vidiš li ostale brodare, izmakni više tu šugavu kočnicu ???
molio bi moderatora da nebriše
imam jedno pitanje zasve na forumu a tako i za hanfu je znam čitaju ovaj portal i da naziru zse
ja sam osobno bio pozvan u hanfu na razgovor oko nekoliko transakcija na zse di su me optužili da manipuliram cjenom određenih dionica da nenavodim imena
di sam imao dosta problema
pa me zanima kako ovi MM trguju između sebe i sa tim manipuliraju cjenom dionica a konkretno na ULPL
dali mi može neko odgovoriti koja je razlika između mene i njih dali moje pare smrde il ””””””
@ ingroman
Molio bih te da za nas koji ne razumijemo norveški napišeš o čemu se radi.
Hvala.
Ipak hvala ti na linku jer sam jako dobro razumio što piše u komentaru ispod glavnog teksta.
Da ga ne maknu, kopiram ga cijelog:
“Charles R Weber says the 43 fixtures out of the Middle East marked a 139% rise on the previous week to the highest level in 18 weeks.
In its weekly report the shipbroker said: “The Middle East surge came as charterers shored up remaining May cargoes and moved aggressively into the June program, for which cargo volumes are already exceeding expectations.”
Weber placed rates on the TD3 route from the Arabian Gulf to Japan at $83,179 daily on Friday, up from $61,574 per day a week earlier.
TD2 earnings out of the Gulf for Singapore rose from $57,139 per day to $77,896 daily, the report said.
On the supply side, Weber said hidden tonnage from large commercial managers is now understood to be largely fixed following a West African demand surge.
Rates on the TD15 route from West Africa to China climbed from $54,408 daily to $71,030 per day last week, the broker said (source: TradeWinds)”
Tradewinds najavljuje prodaju tri starija bulkera.
Dajte zaboravite dividentu ovdi, treba radit nove brodove ako se hoće držat priključak s konkurencijom…ili bar uzet nešto u menađment.
Link je tu, ali članak je samo za pretplatu:
http://www.tradewindsnews.com/weekly/359758/uljanik-markets-oldest-bulkers