ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 16:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
12,88
3.105
241
12,70
13,50
-0,74%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Oni malo pokrili rupu, ali doslovno malo a, mi bi vec dividendu.Neka ova godina zavrsi u plusu, neka pocnu placat pomorce kako treba pa ce bit I dividenda bolja :-)).
Flota in stari novih narudzbi nema na vidiku a, danas je nov I eko brod trazeniji od 7 godina starog. Velika stvar da se nisu vezali samo za jednu vrstu tereta nego “bulk and tankers”
tako trebanastavit.kad su jedni dole drugi su gore pa se nekako pliva.

Rješili bi se oni bulkova da mogu…

Danas lijep porast BDI i vozarina

Baltic Dry Index rise to 634 points, up 45
Today, Wednesday, May 13 2015, the Baltic Dry Index climbed by 45 points, reached to 634 points.

http://www.dryships.com/pages/report.php

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

I ovo se može doživjeti na ZSE, jedini brodar sa pozitivnim izvješćem i značajnom dobiti, i netko prodaje po ovako niskoj cijeni. Danima pokušavam kupit oko ove cijene i nikako, a danas kad su podivljali i ATPL i JDPL, uspijem uzet 130 komada, hvala dobročinitelju.[emo_palacg]

Vide li ulagači da je opet došlo vrijeme da dionica ULPL bude skuplja od dionice ATPL po svim osnovama ?!

I jedna i druga su precijenjene, dovoljno se samo baciti pogled na revidirano konsolidirano godišnje izvješće od ULPL, danas objavljeno na zse ako se ne varam.

A vozarine za dry bulk u padu, kao godišnji TC pa tako i trogodišnji TC. Svi će oni još jedno duže vrijeme poslovati s gubitkom…

nekom precjenjene, nekom podcijenjene 🙂


I jedna i druga su precijenjene, dovoljno se samo baciti pogled na revidirano konsolidirano godišnje izvješće od ULPL, danas objavljeno na zse ako se ne varam.

A vozarine za dry bulk u padu, kao godišnji TC pa tako i trogodišnji TC. Svi će oni još jedno duže vrijeme poslovati s gubitkom…

Kakvo neznanje o Uljanik plovidbi, pa pola flote su tankeri koji posluju sa debelom dobiti, kao što je vidljivo iz dobiti.



I jedna i druga su precijenjene, dovoljno se samo baciti pogled na revidirano konsolidirano godišnje izvješće od ULPL, danas objavljeno na zse ako se ne varam.

A vozarine za dry bulk u padu, kao godišnji TC pa tako i trogodišnji TC. Svi će oni još jedno duže vrijeme poslovati s gubitkom…

Kakvo neznanje o Uljanik plovidbi, pa pola flote su tankeri koji posluju sa debelom dobiti, kao što je vidljivo iz dobiti.
[/quote]
Dobro znam da su pola flote MR tankeri, no vidim da netko ne cita izvjecsa.
Pogledajte konsolidirano za 2014;
Ukupni prihodi cca 234 mio kuna
Kratkorocne obveze prema bankama cca 200 mio kuna.
Sve sto vidim samo iz navedenog – problem s likvidnoscu…
Slobodno mozemo i dalje proanalizirati izvjesce.

LR2 product tanker, this vessel began a voyage for 60
days at approximately $34,000 per day.

MR product tanker, this vessel began a time charter for up to
120 days at approximately $19,500 per day

Da I to rascistimo jedanput zauvjek, product tankeri:
10,000–24,999 DWT: General Purpose tanker
25,000–54,999 DWT: Medium Range tanker
55,000–79,999 DWT: Long Range 1 (LR1)
80,000–159,999 DWT: Long Range 2 (LR2)
160,000–319,999 DWT: Very Large Crude Carrier (VLCC)
320,000–549,999 DWT: Ultra Large Crude Carrier (ULCC)

E pa sad kako kaze postovani kolega nekome precjenjeno a nekome podcijenjeno.


LR2 product tanker, this vessel began a voyage for 60
days at approximately $34,000 per day.

MR product tanker, this vessel began a time charter for up to
120 days at approximately $19,500 per day

Da I to rascistimo jedanput zauvjek, product tankeri:
10,000–24,999 DWT: General Purpose tanker
25,000–54,999 DWT: Medium Range tanker
55,000–79,999 DWT: Long Range 1 (LR1)
80,000–159,999 DWT: Long Range 2 (LR2)
160,000–319,999 DWT: Very Large Crude Carrier (VLCC)
320,000–549,999 DWT: Ultra Large Crude Carrier (ULCC)

E pa sad kako kaze postovani kolega nekome precjenjeno a nekome podcijenjeno.


Meni je sve jasno, a vidim da vama nije,a ostatak flote dry bulk? Što je s dry bulkom i tamo ruže cvatu?
Imate lijepo izvješće od TNPG pa pogledajte kako je sve transparentno, sve se lijepo vidi za koliko pojedini brodovi voze.
Što se tiće ULPL izvješća, zaključite sami? I dobro pogledajte sve stavke, a ne samo zadnju dobit ili gubitak.

imaju 4 MR tankera,a najnoviji product tanker ISTRA,2012.g.ima TC 1 year 15.500 usd dnevno-charterer STENA WECO.a i KASTAV 2009 i pomer 2011 su kod istog unajmitelja.a firma ne isplacuje plaće pomorcima na vrijeme.

New Report

Close