nebih se baš složio da brodovi vrijede koliko piše u konsolidiranoj bilanci pod Alati, pogonski inventar i transportna imovina, 1,96 mlrd.kn…izvještaj mi generalno ne ulijeva povjerenje.
Prema interpolaciji na temelju dostupnih informacija…npr. novi izvještaj http://www.atheniansa.gr/#!market-reports te http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Default.aspx …itd.. procjenjujem da je vrijednost flote cca. 200 mil.USD +-10%.
Stoga kad uzmemo da je vrijednost flote 1,36 mlrd.kn + kratkotrajna imovina 53 mil.kn – dugoročne obveze 1,14 mlrd.kn – kratkoročne obveze 273 mil.kn = ? …uff banana …nije dobro
da pokušamo s 10% većom procjenom flote 1.496 mlrd.kn + kratkotrajna imovina 53 mil.kn – dugoročne obveze 1,14 mlrd.kn – kratkoročne obveze 273 mil.kn = dobijemo NAV 132 mil.kn tj. 227,6 kn/dionici
Molio bih kolege da me korigiraju ukoliko sam nešto falio.
mislim da si dobro izračunao. u tome i je tajna sadašnje cijene. ovdje se tržišna kapitalizacija kreće na razini EBITDA. pretpostavljam da je uračunata neka moguća dilucija. i ja bih molio kolege da me korigiraju ako treba.
@ gorgija
Možeš li malo argumentirati “…pretpostavljam da je uračunata neka moguća dilucija…” ?
Hvala
nebih se baš složio da brodovi vrijede koliko piše u konsolidiranoj bilanci pod Alati, pogonski inventar i transportna imovina, 1,96 mlrd.kn…izvještaj mi generalno ne ulijeva povjerenje.
Prema interpolaciji na temelju dostupnih informacija…npr. novi izvještaj http://www.atheniansa.gr/#!market-reports te http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Default.aspx …itd.. procjenjujem da je vrijednost flote cca. 200 mil.USD +-10%.
Stoga kad uzmemo da je vrijednost flote 1,36 mlrd.kn + kratkotrajna imovina 53 mil.kn – dugoročne obveze 1,14 mlrd.kn – kratkoročne obveze 273 mil.kn = ? …uff banana …nije dobro
da pokušamo s 10% većom procjenom flote 1.496 mlrd.kn + kratkotrajna imovina 53 mil.kn – dugoročne obveze 1,14 mlrd.kn – kratkoročne obveze 273 mil.kn = dobijemo NAV 132 mil.kn tj. 227,6 kn/dionici
Molio bih kolege da me korigiraju ukoliko sam nešto falio.
Nisam siguran da je baš moguće da je vrijednost flote samo 1,36 mlrd, a obveze prema financijskim institucijama 1,35 mlrd.
Obično amortiziranje imovine uvijek ide brže nego što traju krediti/leasing kojima se otplaćuje ta ista imovina, tako da ne vjerujem da bi vrijednost flote mogla biti samo tolika.
Smatram da bi trebalo izračunati baš preciznije vrijednost flote, jer ovako se igramo vrijdnostima + – nekoliko desetaka postotaka, što može djelovati zbunjujuće jer smo najprije imali book od 980 kn, NAV od 1.180 kn, a sad 227 kn.
Ništa nego oscilacije od “samo” nekoliko stotina postotaka, kako paše onome tko je unutra ili vani!
Molim jednu nepristranu evaluaciju flote ako netko ima približno točne i usporedive podatke, jer ova dionica je uvijek imala gotovo identične pokazatelje kao i ATPL, a sad se ATPL trži na najmanje 2 x ULPL. (čak i nakon ovog posljednjeg pada).
Nije moguće da je sada u par godina izgubila pola vrijednosti u odnosu na ATPL, a znamo da je ATPL sada u izvještaju iskazala tržišnu vrijednost flote, zbog čega je i bila pala cijena dionice.
Kako god okrenemo jaz između ove dvije dionice je sada prevelik (čak 100%) i mislim nerealan, kakve god podatke tko htio predočiti!
Mislim da je bitno da prodaju barem jedan MR tanker,KASTAV 2009.,ili VERIGE 2010. za kojeg mogu dobiti 29-30.5 mil usd,i s tim novcima bi postali donekle likvidni ovu godinu,i osigurali opstanak.
A za novac na racunu i blagajni navode da su u to ukljuceni i buduci 3-mjesecni prihodi!?[emo_zacudjen]
@ gorgija
Možeš li malo argumentirati "…pretpostavljam da je uračunata neka moguća dilucija…" ?
Hvala
još u ljeto 2011, naravno u drugim okolnostima, promijenjen je statut tako da je moguća dokapitalizacija uz isključenje prava prvenstva postojećih dioničara. a dodatni kapital bi mogao zatrebati. nisam stručan za to koje su sve varijante za to moguće, ali kad bi se bilanca mogla riješiti tek tako u hodu sadašnja cijena bila bi nestvarno povoljna.
Book ULPL je 379 mil kn, bez manjinskog interesa. Ako su brodovi u bilanci precijenjeni za više od 400-ak mil kn, a ja mislim da jesu, onda je NAV negativan.
Svakako držim da nije preko 100 kn po dionici.
@pozitiva2
“Obično amortiziranje imovine uvijek ide brže nego što traju krediti/leasing kojima se otplaćuje ta ista imovina, tako da ne vjerujem da bi vrijednost flote mogla biti samo tolika.”
Kolega, mi pričamo o tržišnoj vrijednosti flote a vi o nabavnoj. U tome i je problem sa korištenjem poluge, vrijednost padne ispod iznosa kredita i onda nastaju problemi.
Tri sekunde prije zatvaranja burze pristupa se koordiniranom znatnom rušenju cijene. Da li se netko priprema za preuzimanje kompanije???[emo_zacudjen][emo_zacudjen]
Da, i to sa 15 k kn je sruše -5%,, stvarno bi bilo super da se sruši na par kuna kad i tako nema kupnje
Koliko će ovaj rast USD na preko 7kn utjecati na profitabilnost ULPL?
A također i na NAV izražen u kunama.
Meni ispada preko 500kn uz pretpostavku da brodovi vrijede po 25mioUSD svaki.
Što ne valja u kalkulaciji:
vrijednost brodova u USD 225.000.000,00
vrijednost brodova u HRK 1.613.250.000,00
dugovi 1.348.651.120,00
keš 36.876.761,00
nav 301.475.641
broj dionica 580.000
nav po dionici 519,79
Ipak više me zanima koliki je utjecaj rasta tečaja na profit.