Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Ovaj market maker nije baš sasvim svoj, drži nalog na preko 10% ispod sljedećeg na prodaji, koja je uopće njegova uloga !?
Da, i nitko neće kupiti.
Ali se zato lijepo napunio bid.
Promjene u Top10
7. FLORIČIĆ MARTINA (86458832834) 22.586 3,89 Osnovni račun
Kupila 100 komada 🙂
Ne mora ništa značiti, ali lijepo je vidjet da postoji interes…
Dragutin Pavletić, predsjednik Uprave pulske Uljanik plovidbe, koja posjeduje flotu od 5 brodova za prijevoz rasutih tereta i 4 tankera, kaže da su svi brodovi, dani u najam prvoklasnim unajmiteljima i plove diljem svijeta. Navodi kako su njihovi brodovi godišnje iskorišteni čak 360 dana, što je iznimno visoka razina čak i u okviru svjetski poznatih brodara.
Pavletića su niže cijene goriva izuzetno razveselile iako, kako kaže, oni zbog toga nemaju izravne uštede.
“Mi iznajmljujemo brodove koji drugi koriste, pa i nemamo neke izravne uštede zbog nižih cijena goriva. Međutim, činjenica je da se zbog tih nižih cijena goriva, od studenoga prošle godine, iznimno povećao obujam prijevoza naftnih proizvoda”, navodi Pavletić.
Istovremeno se tako povećala i dnevna cijena najma broda. Dok su, primjerice, najam brod od 50.000 tona nosivosti u vrijeme skupog goriva korisnici dnevno plaćali 10.000 američkih dolara, od kraja studenoga 2014. ta je cijena značajno porasla, na 43.000 dolara dnevno.
“Svjetski su stručnjaci izračunali da za svaki pad cijene nafte od 10 dolara po barelu svjetska ekonomija raste za 1 posto. Dosad je nafta pala za gotovo 60 dolara, svjetski BDP možda neće rasti 6 posto, ali će se blagodati jeftine nafte svakako vidjeti vrlo brzo. I to u svjetskim, ali i u hrvatskim okvirima”, rekao je Pavletić.
Ova dionica kasni za ostalim brodarima najmanje 10%, imaju najmlađu flotu, od toga polovina vozi za 43.000 dolara dnevno, FI se očekuje po najavama pozitivan.
Ne tako davno, ovdje se isplaćivala dividenda 60 kuna, a kako je to njima običsj, očekujem je već ove godine.
Nije nagovor na kupnju, samo želja za dobru valorizaciju.
Kad će MM otpustiti kočnicu pa da malo poletimo?
[emo_namigusa]
Mislim da bi stvarno bio red da se ova dionica odlijepi od dna.
Uvijek je cijena bila blizu ATPL, a sad je više od upola jeftinija, a nema nekog uporišta za toliku razliku.
U svakom slučaju debelo podcijenjeno!
Što bi trebalo značiti stjecanje po 10 komada dionica kod večine u Top 10?
http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A
Čekam objavu na ZSE da vidimo da li su to kupili ili …?
Ne pišite gluposti, kakvih 43000 dolara…sad je oko 16000 što je odlično naspram 6000 koliko jedva imaju bulkovi[emo_naivan]
“Mi iznajmljujemo brodove koji drugi koriste, pa i nemamo neke izravne uštede zbog nižih cijena goriva. Međutim, činjenica je da se zbog tih nižih cijena goriva, od studenoga prošle godine, iznimno povećao obujam prijevoza naftnih proizvoda”, navodi Pavletić.
Istovremeno se tako povećala i dnevna cijena najma broda. Dok su, primjerice, najam brod od 50.000 tona nosivosti u vrijeme skupog goriva korisnici dnevno plaćali 10.000 američkih dolara, od kraja studenoga 2014. ta je cijena značajno porasla, na 43.000 dolara dnevno.
Ova tvrtka je prema ovim navodima u velikoj prednosti pred drugim brodarima jer oni brodove iznajmljuju.
Tako da ne znam zašto je cijena dionice čak toliko niža od ostalih brodara, a posluje na boljim osnovama.