ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 01:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
13,31
24.806
1,864
13,00
13,60
-3,55%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Baltic Dry-indeksen stiger 2,7 prosent til 1.197 poeng tirsdag.

Capesize 17.493 dollar (+ 6,7 prosent)
Panamax 7.518 dollar (+ 0,2 prosent)
Handysize 6.957 dollar (+ 0,1 prosent)
Supramax 10.468 dollar (+ 0,6 prosent)

Breakeven za 10 godina star MR : 12950 USD
Vaš link …
Po ovome bi uljanik plovidba barem što se tiče tankera trebala poslovati s plusom…

iz FI za 1H 2014:

“značajno povećanje prihoda unatoč obavljenim dokovanjima tri broda uz ostvareni pozitivni operativni rezultat brodova ali i iskazani gubitak kao posljedica zadržane politike amortizacije i financijskih obveza”

mislim da imaju OPEX oko prosjeka ili i ispod, ali breakeven jako povećavaju dug i amortizacija. tako da na kraju kao rezultat dionica ima P/EBITDA oko 1, što ne znam da li ima itko drugi na ZSE.

Brodarske dionice, a u prvom redu ULPL su “total failure”, iako su razni “analitičari” i “analitikanti” prognozirali znatan oporavak u 2014. godini.
Definitivno od toga nema ništa. Na tom tržištu se ništa ne događa, ponuda brodskog prostora je i dalje veća od potražnje, pa cijena ne može porasti, ma koliko se razni “stručnjaci” trudili da sve to gldaju kroz ružičaste naočale.

[emo_palacd][emo_palacd]

Vrijednost brodova 1,9 milijardi kuna, ili 3265 kuna po dionici, i nema više gubitaka po ovim vozarinama.

Još jedna značajna rečenica u izvještaju, potpuni oporavak u segmentu rasutih tereta očekuje se od početka studenog, znači od sutra.

Nitlo sretniji od malih dionicara kad bi to bilo bas tako! Specijalno imajuci u vidu sadasnju cijenu nafte na svjetskom trzistu.Nazalost realnost nam nudi neku drugu pricu, svjetsko gospodarstvo usporava, a visak brodskog prostora je vidljiv svuda oko nas . Puno ce jos vode ispod kobilice proc prije nego mi vidimo oporavak ove dionice, osim toga uprava je svojom politikom neisplate placa pomorcima otjerala ono najvrednije sta cini jednu kompaniju a to je strucan i pouzdan kadar.

Možda ipak budu u pravu:
Jučer BDIY:IND 1,484.00 28.00 +1.92%

Od 30.9. BDI narastao za 40%, sa 1063 na 1484 [emo_smijeh]

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

nestao je s popisa flote tanker CHAMPION EBONY,a obavijest na ZSE nije stigla

moja objava od 19.1.2014.



Zašto sam ovo napisao u predhodnom postu?
,povećavala je flotu ..[emo_smijesak]

Koliko ULPL ima tankera u svom vlasništvu?
ONI ne znaju kako im se brod zove.
IMO 9290608 EBONY ( novo ime CHAMPION EBONY, norveška zastava,
champion-tankers.no/Fleet )
Vaš link …

[/quote]

Pavletić: Vidimo da će se izlazak iz krize dogoditi u idućoj godini

http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/pavletic-u-15-godina-sagradit-cemo-20-brodova-484003

http://www.naslovi.net/2014-12-06/seebiz/uljanik-plovidba-planira-prosirenje-flote-s-20-novih-brodova/12578576%5Bemo_novac%5D

samo što nije...

New Report

Close