Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Koliko ULPL ima tankera u svom vlasništvu?
ONI ne znaju kako im se brod zove.
IMO 9290608 EBONY ( novo ime CHAMPION EBONY, norveška zastava,
champion-tankers.no/Fleet )
Vaš link …
Vidim da imaš kolica a tako se dobro razumiješ.
Pa što si se uhvatio Ebony-a.
Koja je svrha i cilj? mislim s obzirom na kolica?
[/quote]
Koliko ULPL ima tankera u svom vlasništvu?
ONI ne znaju kako im se brod zove.
IMO 9290608 EBONY ( novo ime CHAMPION EBONY, norveška zastava,
champion-tankers.no/Fleet )
Vaš link …
Vidim da imaš kolica a tako se dobro razumiješ.
Pa što si se uhvatio Ebony-a.
Koja je svrha i cilj? mislim s obzirom na kolica?
[/quote]
[/quote]
Samo “stručnjak” poput tebe (ivano7) može uložiti u dionicu s komentarom:
…ja sam ovo kupio napamet bez da sam išta analizirao…
Koliki je BVPS bez Ebony-a?
… im je dug barem tri puta veći od kapitala …
pametnima više nego jasno…a oni drugi kupuju i dalje
A vi pametni kao znate što je kapital? Važna je aktiva, drugovi, aktiva. Kapital može biti 20 000 kn, a firma vrijediti milijarde.
barba, daj mi objasni u čemu je problem s “ebony”? pa brod je koliko znam dan u najam 2012 s time da unajmitelj ima opciju otkupa unutar dvije godine. kao što sama ULPL koliko znam ima unajmljenu “pulu” s istom opcijom otkupa. a u floti im je naravno “ebony” a ne “pula”. ako ti ne znam zašto misliš da ne bi trebali računati “ebony” jer unajmitelj ima opciju, onda bi se po tebi morala umjesto “ebony” u flotu uračunati “pula”, na koju ULPL ima opciju!?
ili je u međuvremenu bilo nekih promjena u floti koje su mi promakle?
daklem,
uzmete brodove koje imaju ( lako unovčiva imovina )
i oduzmete dug
i dobijete… što?
s obzirom da je pametnima više nego jasno jel mogu pomoć malo nama glupima s matematikom koju su upotrijebili
Capesize 15.579 dollar (+ 3,0 prosent)
Panamax 12.379 dollar (- 0,7 prosent)
Handysize 10.302 dollar (+ 0,0 prosent)
Supramax: 12.070 dollar (- 1,0 prosent)
barba, daj mi objasni u čemu je problem s "ebony"? pa brod je koliko znam dan u najam 2012 s time da unajmitelj ima opciju otkupa unutar dvije godine. kao što sama ULPL koliko znam ima unajmljenu "pulu" s istom opcijom otkupa. a u floti im je naravno "ebony" a ne "pula". ako ti ne znam zašto misliš da ne bi trebali računati "ebony" jer unajmitelj ima opciju, onda bi se po tebi morala umjesto "ebony" u flotu uračunati "pula", na koju ULPL ima opciju!?
ili je u međuvremenu bilo nekih promjena u floti koje su mi promakle?
Da osoba ovlaštena za zastupanje ovako nešto izjavi ( pod materijalnom odgovornošću ), bez dokapitalizacije, svi dioničari ULPL bi slavili.
Ovako sve ostaje u “mokrim” snovima.
barba, a na čemu si ti? hajde malo oladi. ovo što sam napisao su podaci koje su “ovlaštene osobe” objavile u financijskim izvještajima.
u tvoje mokre snove se ne bih miješao.
barba, a na čemu si ti? hajde malo oladi. ovo što sam napisao su podaci koje su "ovlaštene osobe" objavile u financijskim izvještajima.
u tvoje mokre snove se ne bih miješao.
Pa ne sanjam ja ( IMO 9341146 PULA ) u vlasništvu ULPL.
Dana 17.rujna 2012.godine Društvo je ugovorilo prodaju broda za prijevoz
naftnih produkata i kemikalija m/t PULA nosivosti 46927 DWT izgrađenog
u Brodogradilištu 3.MAJ u Rijeci.
Vaš link …
Evo, ispravili su podatke; još samo obavijest o materijalnim činjenicama.
Hvala.