Molim da se ovaj moj post ne shvati kao nagovor na bilo što i bile kakve akcije u vezi ulpl.
Vakula pretjeruješ malo ali zavisno kako tko iz kojeg gleda i kako ulaže.
Pričao sam sa Pavletićem i čovjek je ostavio takav dojam na mene da sam kupio ulpl.
Naime nitko ne poriče da su u problemima …uostalom kao i svi brodari…netko više netko manje.
ČINJENICE
Nisu zakasni sa niti jednom otplatom kredita…sve uredno plaćaju…imaju čak i popriličan dio casha na računu cc 80 kn/per share..
Ne zaduzuju se više a zadužili su se za obnovu flote i imaju najnovije brodove od svih brodara na zse.
Kako rastu vozarine zraste im i NAV.
Prošla godina je sigurno bila loša ali barem malo lošija od 2012. radi zadnjeg kvartala.
Kako im flota ima 5 tankera i 5 bulkova http://www.uljaniksm.com/ , a vozarine su se poprilično oporavile i za jedne i za druge već sada mogu biti i biti će pozitivni.
Pavleitić je toliki dojam ostavio na mene da sam siguran da će uspjeti ne samo opstati( jer čovjek je na moje pitanje se samo nasmijao i odmahnuo rukom) nego i zarađivati i davati izdašnu dividendu kako su to prije radili.
Već su sada na break evenu a mi kupujemo dionice za ovu godinu i slijedeću..
Sad kad dođe izvještaj je već prošlost jer kako rekoh neke su vozarine( što se tiču ulpl) toliko narasle da sad plove samo tako.
Poslijedica duga je obnova flote kao što rekoh , a što je najbitnije je da će rasti svaki dan NAV i radit ćesa pozitivno i da će dug biti sve manji.
Možda su se reinvestirali u doba kriza…a kad će pobogu ako ne sad.
Pa vrijednost svakog broda će rasti i rasti.
Želim im svu sreću jer jedna kompanija koja ima ovakav menagment i vlasničku strukturu , gdje se svi zajedno bore ka lavovi za tu firmu jer su sami vlasnici.
Svatko ima svoje razloge za kupnju ili prodaju ali ciklusi se mjenjaju..
Pa tnpl prošle godine nije htio nitko ni štapom taknuti a danas se nemogu kupiti značajnija količina a da ne digneš cijenu 10-20%
Osim toga ovdje se već duže vremena sprema dokapitalizacija…to svi zmnamo a i najavljeno je samo se čeka oporavak marketa je je došao a explodirat će odmah iz kin. nove godine.
Oduševljen managmentom.Ovi su hebeni.
Svaka čast.
A dokapom će se riješiti i krvna slika firme koja se trži na 0,25 booka.
Samo pametno strpljivo i bez straha i pohlepe.
Palac gore od mene za ulpl.
Pričao sam sa Pavletićem i čovjek je ostavio takav dojam na mene da sam kupio ulpl.
ČINJENICE
Kako im flota ima 5 tankera i 5 bulkova http://www.uljaniksm.com/
Pavletić je toliki dojam ostavio na mene da sam siguran da će uspjeti
najbitnije je da će rasti svaki dan NAV
Pa vrijednost svakog broda će rasti i rasti.
Želim im svu sreću jer jedna kompanija koja ima ovakav menagment i vlasničku strukturu , gdje se svi zajedno bore ka lavovi za tu firmu jer su sami vlasnici.
Oduševljen managmentom.Ovi su hebeni.
A, lako li je ostavit dojam na tebe!
Za koliko su $ prodali IMO 9290608 EBONY ( novo ime CHAMPION EBONY, norveška zastava, champion-tankers.no/Fleet )
Pitaj capt.Henk Jungerius @ marinetraffic.com
bearg, a jesi ga pitao ono glavno, kad će reći MM-u da pusti cijenu? jel može bar još mjesec dana držati tu negdje oko 200?
da, i reci mu neka ne pomišljaju na dividendu sve dok moramo plaćati ovima 40% i prirez, bolje se strpiti, neće ni taj porez zauvijek ostati, zašarafi me u želucu svaki put kad se sjetim te debele ispružene birokratske šape.
A dokapom će se riješiti i krvna slika firme koja se trži na 0,25 booka.
Samo pametno strpljivo i bez straha i pohlepe.
Palac gore od mene za ulpl.
A dokapom se ne obezvrijeđuje imovina dioničara? Odnosno, zar neće cijena dionice pasti nakon dokapa?
Po koliko će se upisivati dionice?
Prema odluci iz 2011.:
“Uprava Društva može i ima ovlast, uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora Društva tako povecati
temeljni kapital Društva izdavanjem novih dionica putem uloga u novcu ili u stvarima i pravima, s tim
da nominalni iznos dionica bude 400,00 kn (cetiristo kuna) i da svaka nova dionica daje pravo na 1
(jedan) glas na Glavnoj Skupštini Društva.”
http://zse.hr/default.aspx?id=37087
tada je to bila frka jer je dionica vrijedila dosta više a zabranili su dokap za male dioničare, onda je došao MM …
ugl. nije ovde pitanje vrijedi li ULPL 2 3 ili 5 puta više nego što je na ZSE ( zbrojite prodajne cijene istih polovnih brodova oduzmite dug i … ),
nije ni pitanje hoće li dozvoliti realnu vrijednost ( hoće jer su i sami vlasnici dionica )
samo je pitanje kada će?
ja sam dugo u ULPL i konstantno dokupljujem i iskreno nemam ništa protiv da bude još malo na rasprodaji.
…. ovo nije nagovor na kupnju ni prodaju …
Još jedno štivo za pročitati
http://finance.yahoo.com/news/why-could-see-fewer-volatile-210007219.html
uglavnom, još smo pri dnu ciklusa koji povijesno gledano traje 2-3 godine. stoga analitičari daju strong buy preporuke
Zašto sam ovo napisao u predhodnom postu?
Zato jer smatram da će ulpl imati najveći povrat na ulog jer je trenutno najjeftinija od brodara,povećavala je flotu i ima najmlađu flotu i managment i strukturu dioničara takvu kakva je.
Florčička nije ništa prodala nego strong hold, bit će da joj Kristijan neda..[emo_smijesak]
Zašto sam ovo napisao u predhodnom postu?
,povećavala je flotu ..[emo_smijesak]
Koliko ULPL ima tankera u svom vlasništvu?
ONI ne znaju kako im se brod zove.
IMO 9290608 EBONY ( novo ime CHAMPION EBONY, norveška zastava,
champion-tankers.no/Fleet )
Vaš link …
ugl. nije ovde pitanje vrijedi li ULPL 2 3 ili 5 puta više nego što je na ZSE ( zbrojite prodajne cijene istih polovnih brodova oduzmite dug i … ),
A, što treba zbrajati? Valjda znaš da im je dug barem tri puta veći od kapitala …