Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
hmmm mislio sam da ce bit bolje izvješce
a čuj i ja, ceo je rekao čini mi se u 9. mjesecu da su im vozarine blziu 50% veće nego na početku godine, ali istina je da nije rekao da im je prosjek u Q3 toliko veći od prosjeka u Q1. očito to znači samo da su ugovori koje sklapaju u Q3 50% bolji od onih sklopljenih početkom godine.
hvala, ovo je vrijedilo čuti [emo_palacg][emo_palacg]
neka prodaja samo još dvije godine nastavi ovako rasti po 5 milja svaki kvartal i zaboravit ćeš na MM.
Supramaxi već na 13500, prije ili poslije odrazit će se na cijenu dionice.
Sa ovom današnjom cijenom vozarina od 13 643 za supramax-e i uštedama u poslovanju koje su spomenuli u FI, ti brodovi sada posluju bez gubitaka. Ako vozarine bitno ne padnu, gubitak na kraju godine trebao bi biti podnošljiv, dok bi 4.Q trebao biti bez gubitaka. Na žalost to se ne vidi u cijeni dionice jer MM postavlja brane i sprječava rast, što je kod malog prometa lako postići. Neznam po čijem nalogu to radi? Očito netko želi dočekati zaokret na što nižim razinama i onda se nakrcati.
[emo_ljut]
Ma gle, firma posluje s gubitkom, i prije nekog pozitivnog FI nema razloga da cijena ide prema gore. Hoće li sada biti razina 160, 180 ili nešto sl. uopće nije važno, sve je to isto sr… Tek kad minimalne vozarine, ne samo sezonski skokovi, budu pozitivne, vožnja bez gubitaka, moći će se očekivati porast cijene, proporcionalan ostvarenoj dobiti. Imam i ULPL i ATPL. Vrijedi i za jednu i za drugu dionicu.
http://www.seebiz.eu/brodari-atlantsku-plovidbu-izvlaci-turisticki-segment/ar-76227/
Istovremeno, Uljanik Plovidba je ostvarila 2% nižu prodaju u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine u iznosu 160,1m HRK, ponajviše zbog nižih vozarina. Međutim, kompanija je uspješno smanjila razinu operativnih troškova te povećala EBITDA za 10,6% na 69,1m HRK. Ipak, znatno viši neto financijskih rashodi, uz vrlo visoku razinu troškova amortizacije (56% poslovnih prihoda), proširili su neto gubitak s -32,9m HRK na -48,9m HRK.