Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
bogami loše izgleda [emo_beztona]
Brrrrr, strašno izgleda, pad od 0,1% kod brodara koji su rasli 30%.
Koga vi mutite ovdje ?
finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1winter hats
nije loše
Baltic Dry-indeksen stiger 0,7 prosent til 2.008 poeng onsdag.
Capesize 36.265 dollar (+ 0,5 prosent)
Panamax 14.538 dollar (+ 1,6 prosent)
Handysize 8.550 dollar (+ 0,4 prosent)
Supramax: 11.428 dollar (+ 0,5 prosent)
BCI Average of the T/C routes $36265 (UP 196)
BPI Average of the T/C routes $14538 (UP 222)
BSI Average of the T/C routes $11428 (UP 59)
BHSI Average of the T/C routes $8550 (UP 33)
[emo_smijeh][emo_dolar]
http://www.dryships.com/pages/report.asp
PRODUCT TANKERS OUTPERFORMING CRUDE TANKERS
On a year-over-year basis, the Baltic Clean Tanker Index has been
outperforming the Baltic Dirty Tanker Index, which shows that supply
and demand dynamics on product tankers are currently much better than
crude tankers. While the index for product tankers have stopped falling,
crude tankers are now down roughly 25% year-over-year. Analysts use
year-over-year data to adjust for seasonality.
Product tankers, on the other hand, are seeing better fundamentals
despite higher capacity growth as the United States increases product
oil export to Latin America.
Unless we see a change, the current trend remains positive for Tsakos
Energy Navigation Ltd. (TNP), Scorpio Tankers Ltd. (STNG), and Navios
Maritime Acquisition Corp. (NNA), which focus on product tankers
market maker je uništio ovu dionicu…najveca glupost koju su napravili tek je sad izgubila na likvidnosti i zanimanje za dionicom..
Zavod/studij: POMORSKI MENADŽMENT Split
Kolegij: Strategijski menadžment II
ULJANIK PLOVIDBA D.D.
ZAKLJUČAK
Do 2015. godine žele postati veliko brodarsko društvo s
modernom i mladom flotom, koja bi trebala biti
sastavljena od 14 brodova nosivosti po 50.000 tona
nosivosti, prosječne starosti 8 godina.
Jedan od planova je nastaviti širenje flote te do 2015.
upravljati flotom od 12 -15 brodova, također cilj je i
nastaviti započeta ulaganja u visoko profitabilne sektore
“supramax” bulk carrieri – brodovi za prijevoz rasutih
suhih tereta nosivosti do 57.000 DWT; “medium range”
tankeri – brodovi za prijevoz naftnih produkata i
kemikalija nosivosti do 53.000 DWT.
Također, Uljanik Plovidba d.d. ima namjeru potvrditi
status moderne i inovativne kompanije sa slijedećim
osnovnim karakteristikama: mlada flota, obrazovani
djelatnici te visokoprofesionalni pomorci.
Zavod/studij: POMORSKI MENADŽMENT Split
Kolegij: Strategijski menadžment II
ULJANIK PLOVIDBA D.D.
ZAKLJUČAK
Do 2015. godine žele postati veliko brodarsko društvo s
modernom i mladom flotom, koja bi trebala biti
sastavljena od 14 brodova nosivosti po 50.000 tona
nosivosti, prosječne starosti 8 godina.
Jedan od planova je nastaviti širenje flote te do 2015.
upravljati flotom od 12 -15 brodova, također cilj je i
nastaviti započeta ulaganja u visoko profitabilne sektore
"supramax" bulk carrieri – brodovi za prijevoz rasutih
suhih tereta nosivosti do 57.000 DWT; "medium range"
tankeri – brodovi za prijevoz naftnih produkata i
kemikalija nosivosti do 53.000 DWT.
Također, Uljanik Plovidba d.d. ima namjeru potvrditi
status moderne i inovativne kompanije sa slijedećim
osnovnim karakteristikama: mlada flota, obrazovani
djelatnici te visokoprofesionalni pomorci.
kolega sve je to lijepo i bajno
al pogledajte koliki je razmak za ATPL 200kn po dionici
da nema MM vec bi bili odavno preko 200
ovako MM štopa rast tj pad