Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,70 | 15 | 1 | 14,30 | 14,70 | 2,80% |
Krajem 2011. godine sam dionice ULPL koje sam imao “zamijenio” za dionice ATPL u omjeru 1:1 pri cijeni od cca 350 kn. Pisao sam o tome na ovom topicu i svojim razlozima koji su se pokazali apsolutno točnima.
Danas, gotovo dvije godine kasnije jedna dionica ATPL vrijedi kao dvije dionice ULPL. Stvar je posve logična budući da je ATPL i dalje puno bolje i kvalitetnije poduzeće te je rizik od bankrota praktički zanemariv. ULPL se, po mom osobnom mišljenju, klacka na njihalici i opasnost od bankrota nije nipošto zanemariva, rekao bih čak da je fifty-fifty. Ipak, danas sam dionice ATPL “zamijenio” za dionice ULPL i to u omjeru 1:2. Najbitniji razlog je definitivno taj što ne vjerujema da ATPL može dalje rasti bez rasta BDI indexa (odnosno BPI), a ukoliko indeksi budu nastavili s rastom drastično se smanjuje vjerojatnost bankrota ULPL. ULPL je dokazala u prošlosti da može biti profitabilna i ne sumnjam da će u budućnosti ukoliko vozarine ostanu na ovim razinama imati veću profitabilnost od ATPL. S druge strane, ukoliko vozarine opet zarone bit će to vjerojatno posljednji čavao u lijesu ULPL ali vjerujem da će biti vremena za pobjeći s gubitkom od ne više od 10% s obzirom da se trenutna cijena kreće oko povijesnog minimuma. U tim uvjetima nesporno će padati i cijena ATPL tako da je gubitak relativna stvar budući da sam uvijek u određenom omjeru izložen u brodarima. Eto malo razmišljanje u ove sitne sate i moj doprinos ovom topicu nakon dosta vremena.
Krajem 2011. godine sam dionice ULPL koje sam imao "zamijenio" za dionice ATPL u omjeru 1:1 pri cijeni od cca 350 kn. Pisao sam o tome na ovom topicu i svojim razlozima koji su se pokazali apsolutno točnima.
Danas, gotovo dvije godine kasnije jedna dionica ATPL vrijedi kao dvije dionice ULPL. Stvar je posve logična budući da je ATPL i dalje puno bolje i kvalitetnije poduzeće te je rizik od bankrota praktički zanemariv. ULPL se, po mom osobnom mišljenju, klacka na njihalici i opasnost od bankrota nije nipošto zanemariva, rekao bih čak da je fifty-fifty. Ipak, danas sam dionice ATPL "zamijenio" za dionice ULPL i to u omjeru 1:2. Najbitniji razlog je definitivno taj što ne vjerujema da ATPL može dalje rasti bez rasta BDI indexa (odnosno BPI), a ukoliko indeksi budu nastavili s rastom drastično se smanjuje vjerojatnost bankrota ULPL. ULPL je dokazala u prošlosti da može biti profitabilna i ne sumnjam da će u budućnosti ukoliko vozarine ostanu na ovim razinama imati veću profitabilnost od ATPL. S druge strane, ukoliko vozarine opet zarone bit će to vjerojatno posljednji čavao u lijesu ULPL ali vjerujem da će biti vremena za pobjeći s gubitkom od ne više od 10% s obzirom da se trenutna cijena kreće oko povijesnog minimuma. U tim uvjetima nesporno će padati i cijena ATPL tako da je gubitak relativna stvar budući da sam uvijek u određenom omjeru izložen u brodarima. Eto malo razmišljanje u ove sitne sate i moj doprinos ovom topicu nakon dosta vremena.
vrlo logično razmišljanje, to ja upravo govorim, danas dionica ULPL ne može biti u odnosu na ATPL 2:1, jer to nije logično, neki razlog postoji za držanje na ovim razinama, to radi uprava, a zašto budemo uskoro vidjeli,…mislim da bi omjer trebao biti 1:1, uskoro budemo vidjeli jer su prognoze još uvijek dobre i rasti će BDI, odnosno cijene će u 2014. godina porasti prosječno preko 10-20%, prema pisanju analitičara iz bloomberga
Krajem 2011. godine sam dionice ULPL koje sam imao "zamijenio" za dionice ATPL u omjeru 1:1 pri cijeni od cca 350 kn. Pisao sam o tome na ovom topicu i svojim razlozima koji su se pokazali apsolutno točnima.
Danas, gotovo dvije godine kasnije jedna dionica ATPL vrijedi kao dvije dionice ULPL. Stvar je posve logična budući da je ATPL i dalje puno bolje i kvalitetnije poduzeće te je rizik od bankrota praktički zanemariv. ULPL se, po mom osobnom mišljenju, klacka na njihalici i opasnost od bankrota nije nipošto zanemariva, rekao bih čak da je fifty-fifty. Ipak, danas sam dionice ATPL "zamijenio" za dionice ULPL i to u omjeru 1:2. Najbitniji razlog je definitivno taj što ne vjerujema da ATPL može dalje rasti bez rasta BDI indexa (odnosno BPI), a ukoliko indeksi budu nastavili s rastom drastično se smanjuje vjerojatnost bankrota ULPL. ULPL je dokazala u prošlosti da može biti profitabilna i ne sumnjam da će u budućnosti ukoliko vozarine ostanu na ovim razinama imati veću profitabilnost od ATPL. S druge strane, ukoliko vozarine opet zarone bit će to vjerojatno posljednji čavao u lijesu ULPL ali vjerujem da će biti vremena za pobjeći s gubitkom od ne više od 10% s obzirom da se trenutna cijena kreće oko povijesnog minimuma. U tim uvjetima nesporno će padati i cijena ATPL tako da je gubitak relativna stvar budući da sam uvijek u određenom omjeru izložen u brodarima. Eto malo razmišljanje u ove sitne sate i moj doprinos ovom topicu nakon dosta vremena.
vrlo logično razmišljanje, to ja upravo govorim, danas dionica ULPL ne može biti u odnosu na ATPL 2:1, jer to nije logično, neki razlog postoji za držanje na ovim razinama, to radi uprava, a zašto budemo uskoro vidjeli,…mislim da bi omjer trebao biti 1:1, uskoro budemo vidjeli jer su prognoze još uvijek dobre i rasti će BDI, odnosno cijene će u 2014. godina porasti prosječno preko 10-20%, prema pisanju analitičara iz bloomberga
[/quote]
1:1 je definitivno pretjerano jer mislim da ULPL ne može preživjeti još jednu kriznu godinu kakva je bila ova i prošla. ATPL s te strane nije pretjerano ugrožena. Moje razmišljanje bazira se na tome da će vozarine, ukoliko ostanu na ovoj razini ili odu još i više, definitivno ukloniti strah od bankrota ULPL koji je djelomično i uključen u cijenu, a to bi značilo da bi ULPL trebala porasti u postotku više od ATPL.
Ne vjerujem u priče kako upravi odgovara da cijena bude nisko pogotovo kada se sjetim plana od pred dvije tri godine da se izvrši dokapitalizacija po nominali od 400 kn. Tada je uprava pokušala sve da se cijena na tim razinama obrani da bi se mogla provesti dokapitalizacija ali to jednostavno nije bilo moguće.
Krajem 2011. godine sam dionice ULPL koje sam imao "zamijenio" za dionice ATPL u omjeru 1:1 pri cijeni od cca 350 kn. Pisao sam o tome na ovom topicu i svojim razlozima koji su se pokazali apsolutno točnima.
Danas, gotovo dvije godine kasnije jedna dionica ATPL vrijedi kao dvije dionice ULPL. Stvar je posve logična budući da je ATPL i dalje puno bolje i kvalitetnije poduzeće te je rizik od bankrota praktički zanemariv. ULPL se, po mom osobnom mišljenju, klacka na njihalici i opasnost od bankrota nije nipošto zanemariva, rekao bih čak da je fifty-fifty. Ipak, danas sam dionice ATPL "zamijenio" za dionice ULPL i to u omjeru 1:2. Najbitniji razlog je definitivno taj što ne vjerujema da ATPL može dalje rasti bez rasta BDI indexa (odnosno BPI), a ukoliko indeksi budu nastavili s rastom drastično se smanjuje vjerojatnost bankrota ULPL. ULPL je dokazala u prošlosti da može biti profitabilna i ne sumnjam da će u budućnosti ukoliko vozarine ostanu na ovim razinama imati veću profitabilnost od ATPL. S druge strane, ukoliko vozarine opet zarone bit će to vjerojatno posljednji čavao u lijesu ULPL ali vjerujem da će biti vremena za pobjeći s gubitkom od ne više od 10% s obzirom da se trenutna cijena kreće oko povijesnog minimuma. U tim uvjetima nesporno će padati i cijena ATPL tako da je gubitak relativna stvar budući da sam uvijek u određenom omjeru izložen u brodarima. Eto malo razmišljanje u ove sitne sate i moj doprinos ovom topicu nakon dosta vremena.
vrlo logično razmišljanje, to ja upravo govorim, danas dionica ULPL ne može biti u odnosu na ATPL 2:1, jer to nije logično, neki razlog postoji za držanje na ovim razinama, to radi uprava, a zašto budemo uskoro vidjeli,…mislim da bi omjer trebao biti 1:1, uskoro budemo vidjeli jer su prognoze još uvijek dobre i rasti će BDI, odnosno cijene će u 2014. godina porasti prosječno preko 10-20%, prema pisanju analitičara iz bloomberga
[/quote]
1:1 je definitivno pretjerano jer mislim da ULPL ne može preživjeti još jednu kriznu godinu kakva je bila ova i prošla. ATPL s te strane nije pretjerano ugrožena. Moje razmišljanje bazira se na tome da će vozarine, ukoliko ostanu na ovoj razini ili odu još i više, definitivno ukloniti strah od bankrota ULPL koji je djelomično i uključen u cijenu, a to bi značilo da bi ULPL trebala porasti u postotku više od ATPL.
Ne vjerujem u priče kako upravi odgovara da cijena bude nisko pogotovo kada se sjetim plana od pred dvije tri godine da se izvrši dokapitalizacija po nominali od 400 kn. Tada je uprava pokušala sve da se cijena na tim razinama obrani da bi se mogla provesti dokapitalizacija ali to jednostavno nije bilo moguće.
[/quote]
Koliko ja znam tvrtke u opasnosti ne dijele bonuse, a objavili su dobit u 2012. godini od 42,5 milijuna kuna. Imaju zaposlenost brodova 360 dana i najmlađu flotu u Hrvatskoj, i u rangu sa najmlađima na svijetu. Brodovi su hrvatske i japanske proizvodnje, dakle Mercedesi prema vijetnamsko-kineskim raminama Atlantske.
Mogu oni izdržat puno dulju krizu, a ova je pri kraju.
Koja ekipa, prodaju, a samo kejpovi imaju korekciju, panamaxi i supre rastu.
http://teletekst.hrt.hr/?str=202-01
jel ovo ima veze sa uljanik plovidbom?
za koga je izgrađen brod?
http://www.glasistre.hr/multimedija/pula_istra/u-uljaniku-porinute-valovine-424601
U Uljaniku porinute Valovine
S Uljanikovog navoza, jutros u 10 sati, porinute su Valovine, brod za prijevoz rasutog tereta koji pulsko brodogradilište gradi za Uljanik Financije. Riječ je o tvrtki u sastavu Uljanik grupe koja gradi brodove za vlastitu flotu u vrijeme niskog intenziteta svjetskog tržišta, kao i nižih cijena novogradnji.
Porinuće je, nakon dužeg vremena, ponovno bilo otvoreno za javnost, pa je uvijek iznova uzbudljivom i jedinstvenom trenutku klizanja broda u more, pored uljanikovaca te uzvanika, prisustvovao i velik broj posjetitelja, posebno roditelja s malom djecom. Hoće li, naime, porinuće biti otvoreno za javnost, kako doznajemo u Uljaniku, u prvom redu ovisi o željama brodovlasnika.
Kuma broda, Pavlina Klasta, inače tajnica predsjednika Uprave Uljanika, poželjela je brodu i posadi mirno more i sretna putovanja. “Dragi brode, želim da ti valovi budu podrška”, rekla je kuma prije presijecanja vrpce i porinuća Valovina čija nosivost iznosi 52.000 tona, dužina 189,9 i širina 32,24 metara, a pokretat će ih Uljanikov MAN motor, snage 8.600 kilovata pri 121 okretaja u minuti, kojim će postizati brzinu od oko 15 čvorova.
Ugovor za gradnju Valovina potpisan je u lipnju 2010. godine, isprava doduše za Uljanik Plovidbu, a kobilica je položena koncem 2011. Riječ je o četvrtom brodu iz ove serije. Prva dva broda, Veruda i Stoja, već plove dvije godine i u vlasništvu su zajedničkih tvrtki Uljanik Brodogradilišta te Uljanik Plovidbe. Treći ugovoreni brod, Punta, porinut je u more prije 18 mjeseci i čeka primopredaju.
S obzirom na krizu na svjetskom brodarskom tržištu, Eduard Milovan, direktor Uljanik Brodogradilišta, naglasio je da se brod gradi upravo radiodržavanja posla u vlastitoj kompaniji te pratećim sustavima. Osim toga, dodao je, to će pridonijeti i povećanju temeljenog kapitala pa onda i uspješnijeg savladavanja krize. Milovan je u izjavi za novinare rekao da se trenutačno u Uljanikovoj knjizi narudžbi nalaze još dvije ribarice za rusko tržište, dva broda za prijevoz putnika i vozila za Kaspijsko more te četiri trajekta za Jadroliniju. (V. KAPELOTO; snimio N. LAZAREVIĆ)
Prema stanju na spotu i danas se očekuje dosta dobar rast Panamaxa
[emo_bijesan]
http://www.glasistre.hr/multimedija/pula_istra/u-uljaniku-porinute-valovine-424601
U Uljaniku porinute Valovine
S Uljanikovog navoza, jutros u 10 sati, porinute su Valovine, brod za prijevoz rasutog tereta koji pulsko brodogradilište gradi za Uljanik Financije. Riječ je o tvrtki u sastavu Uljanik grupe koja gradi brodove za vlastitu flotu u vrijeme niskog intenziteta svjetskog tržišta, kao i nižih cijena novogradnji.
Porinuće je, nakon dužeg vremena, ponovno bilo otvoreno za javnost, pa je uvijek iznova uzbudljivom i jedinstvenom trenutku klizanja broda u more, pored uljanikovaca te uzvanika, prisustvovao i velik broj posjetitelja, posebno roditelja s malom djecom. Hoće li, naime, porinuće biti otvoreno za javnost, kako doznajemo u Uljaniku, u prvom redu ovisi o željama brodovlasnika.
Kuma broda, Pavlina Klasta, inače tajnica predsjednika Uprave Uljanika, poželjela je brodu i posadi mirno more i sretna putovanja. "Dragi brode, želim da ti valovi budu podrška", rekla je kuma prije presijecanja vrpce i porinuća Valovina čija nosivost iznosi 52.000 tona, dužina 189,9 i širina 32,24 metara, a pokretat će ih Uljanikov MAN motor, snage 8.600 kilovata pri 121 okretaja u minuti, kojim će postizati brzinu od oko 15 čvorova.
Ugovor za gradnju Valovina potpisan je u lipnju 2010. godine, isprava doduše za Uljanik Plovidbu, a kobilica je položena koncem 2011. Riječ je o četvrtom brodu iz ove serije. Prva dva broda, Veruda i Stoja, već plove dvije godine i u vlasništvu su zajedničkih tvrtki Uljanik Brodogradilišta te Uljanik Plovidbe. Treći ugovoreni brod, Punta, porinut je u more prije 18 mjeseci i čeka primopredaju.
S obzirom na krizu na svjetskom brodarskom tržištu, Eduard Milovan, direktor Uljanik Brodogradilišta, naglasio je da se brod gradi upravo radiodržavanja posla u vlastitoj kompaniji te pratećim sustavima. Osim toga, dodao je, to će pridonijeti i povećanju temeljenog kapitala pa onda i uspješnijeg savladavanja krize. Milovan je u izjavi za novinare rekao da se trenutačno u Uljanikovoj knjizi narudžbi nalaze još dvije ribarice za rusko tržište, dva broda za prijevoz putnika i vozila za Kaspijsko more te četiri trajekta za Jadroliniju. (V. KAPELOTO; snimio N. LAZAREVIĆ)
I kakve ovo veze ima sa Plovidbom?