ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Najbolja uprava i managment od svih izlistanih papirića na zse…samo hrabro..

A BALVANA!!! :) :) :)

o kakvoj dobiti i dividendi vi pričate? ta dobit je fiktivna dobit matice, naravno da su imali gubitak. samo bi mi još trebalo 60 kuna dividende, tko bi onda poplaćao sve te poreze.


o kakvoj dobiti i dividendi vi pričate? ta dobit je fiktivna dobit matice, naravno da su imali gubitak. samo bi mi još trebalo 60 kuna dividende, tko bi onda poplaćao sve te poreze.

Koja terminologija, pa valjda su ljudi pismeni, glavna skupština ne spominje nikakvu fikciju, nego DOBIT U POSLOVNOJ GODINI 2012.

prije nekoliko stranica je ovdje bio postan članak iz “glasa istre” u kojem se objašnjava na što se odnosi ta prikazana dobit matice. uglavnom ako se dobro sjećam radi se o transferima unutar grupe.

btw nije bila isplaćena dividenda ZA 2011 nego je U 2011 isplaćena dividenda za 2010.

što sve skupa ne znači da ova dionica na ovim razinama ne bi mogla ispasti najisplativije ulaganje na ZSE. inače nikad ne bih rekao da je to moguće, ali sad mi se sve više čini da je razlog što je za razliku od ATPL i JDPL ova dionica padala zaista taj što ni ulagači ni analitičari u hrvatskoj ne znaju razlikovati product carriere i crudere [emo_namigusa]

čini mi se da je ova dionica ipak podcijenjena? Forecast transporta daje dobre pokazatelje, pitanje je tko i zašto drži dionicu na ovoj razini?

samo što nije...



Očito su 'povlašteni' dioničari već sami sebi isplatili nagradnu dividendu.
A u 'drugom krugu' svi smo ista kategorija dioničara :/

Nije to baš tako, za 2011. je isplaćena 61 kuna po dionici, za razliku od drugih brodara ovdje su bile redovite i najobilatije dividende.
Sada ćemo vidjeti dali i koliko za 2012., jedno je sigurno, svi su zanemarili izvješće sa glavne skupštine u kojem se prvi put spominje 42,5 milijuna dobiti.

Na državnom Jadroplovu nikada ni lipe dividende, a privatna ULPL je po tome bolja od svih. Ako oni kažu da su imali dobit i da su podijelili bonus dionice, onda je vrlo izgledno da ide svima kada odluče koliko.

Danas smo u indeksu CROBEX.

[/quote]
nije baš neku likvidnost donio ulazak u CROBEX

BCI Average of the T/C routes $38397 (UP 954)
BPI Average of the T/C routes $12102 (UP 451)
BSI Average of the T/C routes $10153 (UP 78)
BHSI Average of the T/C routes $7980 (UP 37)

Baltic Dry-indeksen stiger 2,3 prosent til 1.947 poeng mandag

Nema nikakvih zastajkivanja, grabi BDI putem oporavka.

Sutra moguće probijanje 2000.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

da ne bude dosadno evo jedne prav i dugo očekivane info za FORECAST OF SEA TRANSPORTS 2014.

“Cijene za Panamaxes, u prosjeku 7770 $ od početka godine. Zarada Predviđa se da će se popeti na 12.000 $ u 2014, u usporedbi s break-čak i na razini od 11,300 dolara. Teretni swapovi se trguje po 10.950 $.

Supramaxes, najveći suho bulk brodovi opremljeni s dizalicama za pomicanje tereta, zaradit će 12.000 $ u 2014. Trebaju 10.500 $ razbiti čak i zamjene za sljedeću godinu su trgovanje na 10.360 $. Cijene za Handysizes, najmanji plovila u floti, iznosit će prosječno 9800 $. Naprijed teretni ugovori su, na 8,081 dolara, a nositelji potrebno 9300 $ da bude isplativo.

Očekivani skupu u stopama ovisi o Kini, jer u zemlji uvoza predstavljaju 38 posto svih željezne rude-, ugljena i žitarica pošiljke, prema podacima iz Clarkson Plc, najveći posrednik za pomorska osiguranja. Japan, drugo po veličini mjesto, račune za 13 posto teretnog potražnje.

Kina je 8,23 trilijuna dolara gospodarstvo će proširiti 7,4 posto iduće godine, najslabiji tempo u 23 godina, prema prosjeku od 53 ekonomista procjenama sastavio Bloomberg. To je još uvijek više od tri puta globalni prosjek. Japan će rast usporiti na 1,55 posto u 2014 na 1,9 posto ove godine, prosječna je 46 prognoze pokazuje.”

samo što nije...

BCI Average of the T/C routes $40005 (UP 1608)
BPI Average of the T/C routes $12845 (UP 743)
BSI Average of the T/C routes $10311 (UP 158)
BHSI Average of the T/C routes $8075 (UP 95)
ah ovo ništa ne vrijedi za ULPL

24.09.2013
ima promjena u top10
10.ŠTIFANIĆ DARIO-aut
10.CROATIA BANKA D.D.-in
hmmm ili se Dario sakrio pod skrbnickim racunom

1.PAVLETIĆ DRAGUTIN (03582968321) 32.648 5,63 Osnovni račun
2.ŠORCDARKO (33160102079) 31.843 5,49 Osnovni račun
3.BUDISAVLJEVIĆ IGOR (58863771276) 31.175 5,38 Osnovni račun
4.CAPO D.O.O. (28053376665) 24.911 4,30 Osnovni račun
5.ULJANIK PLOVIDBA D.D. (49693360447) (1/1) 24.718 4,26 Osnovni račun
6.BRAJKOVIĆ ANTON (71354182293) 23.448 4,04 Osnovni račun
7.FLORIČIĆ MARTINA (86458832834) 22.471 3,87 Osnovni račun
8.ZEVNIK JANEZ (22933995999) 20.101 3,47 Osnovni račun
9.RADOLOVIĆ KARLO (93318898051) 20.004 3,45 Osnovni račun
10.CROATIA BANKA D.D. (32247795989) 11.500 1,98 Skrb. račun

New Report

Close