Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Uljanik plovidba ulazi u CROBEX, indeksni fondovi mogli bi nspokon pokrenuti ovo mrtvilo, i uhvatiti korak sa ATPL.
Ima i bolje, usto dijele i bogatu dividendu kada imaju dobit.
očito je da je ATPL više vrednovana od drugih brodara. uzmite prošlogodišnji RDG, uvećajte prihode za 6000 usd po brodu po danu, što su otprilike vozarine koje se očekuju negdje u drugoj polovici 2014, izračunajte si dobit, i današnja cijena ULPL i JDPL bi bila negdje na P/E 2, a cijena ATPL na P/E 3. a koji je razlog tome? pa evo recimo taj što je kod ULPL to da je platila sve obveze vijest, a kod ATPL to nije nikakva vijest. ako oporavak razočara i živci počnu raditi, gap u vrednovanju će se sigurno i povećati. ali isto tako ako oporavak urani i bude jači nego se misli, moglo bi gapa ubrzo i nestati.
Ovo dobro izgleda:
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
ovdje treba def strpljenja
Idu i supre ubrzano
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $25426 (UP 3633)
BPI Average of the T/C routes $8836 (UP 678)
BSI Average of the T/C routes $10091 (UP 64)
BHSI Average of the T/C routes $7731 (UP 43)
BDI 1478
http://www.dryships.com/pages/report.asp [emo_smijeh]
badave ti indexi, izgleda da se ULPL ne bavi brodarstvom 🙂
možda bi bilo interesantno i tu podebljati pozicije, jer teško da baš može ostati toliko izolirana od svih drugih u nekom razumnom periodu
badave ti indexi, izgleda da se ULPL ne bavi brodarstvom 🙂
možda bi bilo interesantno i tu podebljati pozicije, jer teško da baš može ostati toliko izolirana od svih drugih u nekom razumnom periodu
ako je istina da su im vozarine već sada 50% više nego početkom godine, onda bi njihov FI za ovaj kvartal mogao prilično dobro stajati u usporedbi s drugim brodarima.