Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Je li može tko postat top 10 u odnosu na prije tjedan dana? Hvala
rba 10. ispao iz top 10 minus najmanje 58 kom, 6. uljnik plovidba podebljala za 105 kom, stanje od 16.05-27.05
Uskoro smo iznad 1000, ovo samo raste zadnjih dana vidi se i po ATPL kako ide gore.
BDI index preskočio 1000 bodova, zadnji put je to bilo prije 8 mjeseci. Rastemo!
Evo i danas ide gore.
BALTIC DRY INDEX
+ Add to Watchlist
BDIY:IND
1,125.00 35.00 3.21%
U mjesec dana skočio 30 %.
Uljanik Plovidba je stekla ukupno 2.429 vlastite dionice što predstavlja 0,419 posto temeljnog kapitala, priopćeno je na Zagrebačkoj burzi.
Nakon ovog stjecanja ukupni broj trezorskih dionica iznosi 37.341, što predstavlja 6,44 posto temeljnog kapitala društva. Stjecanje dionica izvršeno u periodu od 2. do 4. srpnja. Dionice su stečene po cijeni od 182 kuna po komadu.
Stjecanje dionica, očito, nije išlo putem Burze. Da li netko tko prati stanje Top 10 zna da li su se kod njih dogodile neke promjene u periodu od 2. do 5. srpnja.
sto se dogadja u ovoj firmi,isplacuju li se place pomorcima,placaju dobavljaci,banke,brokeri,etc.?
nema nikakvih vijesti,nije valjda da su u raspadu?
ali vise ni u skveru nema love?
nedovrseni brodovi vezani u uljaniku?
tajnovito da ne moze tajnovitije…
situacija vrlo teška, nema para, valjda sve ide za kredite a novogradnja će biti vlasništvo brodogradilišta i pokušat će se unajmiti Uljanik plovidbi….priča se
Unatoč krizi: Uljanik Plovidba platila sve obaveze
http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/unatoc-krizi-uljanik-plovidba-platila-sve-obaveze-421525
http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/unatoc-krizi-uljanik-plovidba-platila-sve-obaveze-421525
zanimljivo zar ne, pitam se zbog čega je dionica ATPL skuplja? postoji li stvari razlog?
“Vozarine na naše brodove povećane su 45-50 posto od najnižih vrijednosti kakve su zabilježene početkom godine, ali ni to još nije dovoljno”
nije dovoljno za što?
najniži prihod od vozarina imali su u Q1, a to je bilo 49 mil. to povećanje od 45-50% dakle znači da će u Q3 od vozarina imati 70-75 mil. s tim prihodima bilo bi konačno za očekivati i bar neku malu kvartalnu dobit.
valjda pod “nedovoljno” misli da neće izaći iz minusa do kraja godine ako se rast ne nastavi?
jel netko zna procijeniti koliko bi se brojčano na troškove odrazila ta zamjena hrvatskih posada strancima?