Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
ma imat će oni rezultate uskoro, valjda će im isteći ti jeftini ugovori, ionako počinje vjetar a onda i purani lete, prognoza je koliko se sjećam pareto securitiesa za product tankere da će u ove dvije godine flota narasti ukupno za oko 6% a potražnja 11%, bit će zbilja vozarina da ti se zavrti, a za dry bulk znamo da se isto polako popravlja, samo žalosno je da nisu bili spremni kad je trebalo.
Izgleda da je uprava malo zakazala…dobro ostaje mi bar da atpl potegne[emo_smijesak]
Kako ova firma misli servisirati kratkorocne obaveze(1 godina)od gotovo 300 mil kuna sa kvartalnim prihodima od oko 50 mil kuna?
zadnjih nekoliko brodova je gradeno sa 100 % kredita a brodarstvu je normalno financiranje s 20-40 %ucesca…kao sto radi ATPL i slicni ugledni brodari.
ULPL nema gotovine,ima velike obaveze i nalazi se na rubu bankrota.
Lapad, ULPL ima lako unovčivu flotu. A recimo u usporedbi s ATPL, u apsolutnom iznosu dug im je 10ak posto manji a tržišna vrijednost flote im je također tu negdje 15ak posto manja. Istovremeno je mcap ULPL samo 25% mcapa ATPL. Što je doduše opravdano, jer od ovih u ULPL kakvi su talenti možeš očekivati da bi brod koji na tržištu vrrijedi 30 mil dolara na kraju uspjeli prodati za 15 ili 20.
Lapad i gorgija
Svi brodari hrvatske imaju identičnu situaciju…neki su uljepšali izviješća a neki nisu…što se tiče ulpla moguća je dokapitalizacija jer broj dionica joj to omogućava…to joj je zadnji trzaj prije bankrota i kupovina vremena da bi se vozarine na svjetskom tržištu podignule ili pale što bi bio kraj za sve hrvatske brodare…ostaje nam samo čekati i vrijeme će pokazati…najviše još jednu godinu…pusa
Pa kolega pogledajte trend kod Diana Shipping mislim da će vam sve biti jasno. Ovo može samo up.
GORGIJA
ulpl Nnema niti jedan otplaceni brod a neki brodovi im imaju visi kredit od vrijednosti broda,a ATPL JE OTPLATILA 6 BRODOVA,IMA 188 MIL KUNA,HOTELE S DOBITI,2 ZGRADE,DOBRE DUGOROCNE UGOVORE…
ULPL nema nista od toga,ne placa obaveze na vrijeme,banke i pomorci bez plaća mogu zaustaviti brodove,arestirati ih i prodati na drazbi.I sam je DIREKTOR nedavno izjavio da su vjerovnici postali nervozni.
pa slažem se, zato i kažem da je opravdan diskont, valjda zbog vjerovnika i nisu iskoristili visoke vozarine nego moraju sklapati dugoročne ugovore i radije dok se ne raščisti stanje u brodarstvu imaju uračunat siguran mali gubitak nego da ulaze u rizik na spotu.
Da i u čemu je problem upravo prodaju brod za 140 mil. kn, razmislite koliko bu se love našlo na računu i kakva bu bila bilanca.
http://www.pomorac.net/index.php/rss/rssdomace/3483-uljanik-plovidba-prodaje-verige.html
Ovo vam je jos jedan dokaz u kakvom se stanju nalaze.
ULPL brod VERIGE iz 2010.g NE SMIJE PRODATI jer su za njega dobili potporu drzave od 10%vrijednosti broda a te brodove se ne smije prodati 5 godina,u protivnom moraju drzavi vratiti potporu koja je bila oko 24 mil kuna.
lapad
Valjda se riješavaju broda koji im nosi gubitke…vozarine za tankere su dno dna,
nažalost….