A nu našeg market meeejkera, na kraju će trgovat sam sa sobom.
a i ovdje će odletiti samo kad se MM odluči na to, do tada mic gore-mic dolje, bar su to firme koje ne ovise o gospodarstvu RH
a i ovdje će odletiti samo kad se MM odluči na to, do tada mic gore-mic dolje, bar su to firme koje ne ovise o gospodarstvu RH
Hoce ma nema zime. To sto place kasne,dijelova nema je za dionicu izvrsno. Cak i Filipinci bjeze ali to nije bitno jel’da???. Sto vise posade pobjegne bolje jer trosak je samim tim za firmu manji.
a i ovdje će odletiti samo kad se MM odluči na to, do tada mic gore-mic dolje, bar su to firme koje ne ovise o gospodarstvu RH
ma kamo će odletiti?!? da nema MM cijena bi već sada bila na 100 kn, a da sama firma stane s kupnjom dionica pala bi valjda na 50 kn [emo_palacd]
pa šta bi bilo loše da odleti na 50 kn :),, il na par kuna,ako bi netko htio prodati za toliko?
Je vezite se polijecemo.Para nema, ne mogu prodat brodove.Placa nema na moru,a pitanje kakvo je stanje na kraju.Sve u svemu nije dobro,a vi dijelite jedinice pa kad dionica skupi 4 jedinice onda moze vozit veleslalom.2 jedinice za skije, i dvi za stapove.
Para nema, ne mogu prodat brodove.
To ti imaš neki insajd info, netko im zabranio prodati brodove?
Ja nočas sanjao da će biti velike dividende![emo_beztona]
a odakle bi je isplatili? prije da bi svaki dioničar mogao dobiti uplatnicu da uplati određen iznos kao pomoć za pokriće -83 milijuna kuna gubitka??! [emo_zloban]
… netko im zabranio prodati brodove?
Pokusat cu ti dat odgovor na tebi razumljiv nacin.Zamisli da si 2007 kupila stan od 150 kila erla na kredu(ne nuzno u svicarcima). I Sad 5-6 godina kasnije stan vrijedi 100,tebi ostalo jos za otplatit 200-250 nebitno.Kome ces ga prodat i za koliko.I sto i ako ga prodas i dobijes 120 recimo kako nadomirit do iznosa krede??
E sad povuci relaciju izmedju broda i stana osim sto moram naglasit da stan ne pita “jist”,za razliku od broda i to svaki dan(operativni troskovi) i to brodova koji su gradjeni u najboljim svjetskim brodogradilistima pa im je i cijena shodno tome dosta masnija. Kako mi nije upalo u oko da je ULPL gradila brodove iz vlastitih sredstava(to bi bilo ravno svjetskom cudu) postavlja se pitanje kome ih prodat i posto(ne radi se tu o hoce,necu zabranama i slicno nego o cistoj matematici). Sad jos ako su ti brodovi na spotu pa to je da si jaja pregrizes.
Evo ovo dole nije samo problem ULPL nego svih nasih brodara,ali i ostalih malih.
Evo ti primjer sada idu vlcc za par iljada, a isli su za priko stoje na dan. Ako kontas da im za daily operation triba najmanje 5 iljada za suvi teret(bulkere), i 8 za tanker,a on dobije upola…?!?! A di su banke i krediti?? Znaci recimo da po brodu dnevno gubi 5-7 iljada (i ovo je na tuku, samo dnevni trosak i otplata kredita).To ti je oko 2 – 4 miljuna na godinu, a njima i vise jer su gradili skupe brodove. Da bi namirija brod i sve triba ti minimum 15 kila zelenih dnevno, a oni dobijaju koliko???? Mali su i slabi igraci i tesko ce ostat. Ako ovako nastavi jos godinu, dvi mi necemo vise ni jednu kompaniju imat.
@ frankie
e rista malo si zalutao na ovu temu, ULPL ti nema nijedan VLCC nego se wet flota sastoji od MR tankera a oni su već 3 mjeseca najvrućija roba u shippingu i na spotu voze po 15-25 ijada, ove više cijene do 25 su na rutama između sjeverne amerike i europe a pogledaj gdje se stalno nalaze po 3-4 tankera ULPL (i pazi da ne gledaš zabunom tankere onog drugog tankeraša), nevjerojatno kako ljudi pišu po forumu a ni osnovno se ne informiraju.
Kao sto sam rekao dao sam ti za primjer vlccje i kakvo je stanje.Onaj drugi dio ti je breakdown kako stvari funkcioniraju i nije nuzno odraz stanja za ulpl.Cinjenica je da na njihovim brodovima dijelova nema,place kasne pa sad ako oni fino zaradjuju kao sto govoris ne vidim razlog takvom poslovanju osim ako prica koju sam uzeo za primjer ne oslikava identicnu situaciju i kod ulpl.A gdje su ona vremena kad sam njihove dionice liferova na 2200.