ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 05:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,80
192
13
14,60
14,90
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Šansa je ovdje u tome što se clean tankerima, od kojih se sastoji wet flota ULPL, predviđa mnogo skoriji oporavak nego bulkerima, odnosno na nekim je rutama izgleda već počeo. DNB gore predviđa iskorištenost flote već za 2013. oko 90%, koja vrijednost odgovara sredini ciklusa. A za 2015. čak 96%, kakose vidi u članku. Dok se za bulkere za 2013. očekuje ista razina iskorištenosti od 84% kao i prošle godine, ali Platou prognozira da će “već” 2015. postići 90%. A sad naravno da ovdje postoji i rizik koji kod ATPL i JDPL ne postoji, to nije sporno, jer ako se dogodi opet neki globalni ekonomski slump i oporavak propadne, ili ako zapne zbog novog oversupplya, ULPL bi se zbog duga mogla naći u problemima.


Ajme i kuku…
Kad rukne bit će go…a na sve strane..

Može biti i ajme i kuku, ali vidjet ćemo kome, da li kupcima ili prodavačima, jer ove razne nisu niske nego upravo smiješne.
Zato oprez, jer BV je 6 puta veći od trenutne cijene, plus sadašnja cijena je 35% niža od ATPL.

http://www.poslovni.hr/burze/rezultati-uljanika-i-tankerske-plovidbe-potvrdili-su-lose-stanje-cjelokupnog-sektora-230946 [emo_palacd]

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Ovdje neki što su prodali trtare već. Ma ne sekirajte se, kad Vam ovo nasviramo na 250kn ulazit ćete vi opet. [emo_smijeh]

84 milijuna kuna gubitaka????
pa ovo treba što prije rasprodati i ponovni ulaz ispod 100 kn!


84 milijuna kuna gubitaka????
pa ovo treba što prije rasprodati i ponovni ulaz ispod 100 kn!

slažem se, ovu dionicu treba čekati na 80-90 kn, ovo sad je precijenjeno obzirom na loše poslovanje i loše vozarine…

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti



84 milijuna kuna gubitaka????
pa ovo treba što prije rasprodati i ponovni ulaz ispod 100 kn!

slažem se, ovu dionicu treba čekati na 80-90 kn, ovo sad je precijenjeno obzirom na loše poslovanje i loše vozarine…
[/quote]
Baš ste skromni, a zašto ne našu famoznu 1 kunu?
Meni izgleda da su neki stalno u predprazničkom štihu s puno novogodišnjih želja!
Iznenađuje jedino domišljatost kad netko mrtav hladan ispali neku takvu okruglu cifru bez ikakvih temelja, kao dijete koje traži od Djeda Božićnjaka čokoladu ili igračku!
Pa zar vi ne shvaćate da je BV nakon ovog gubitka iznad 1.000 kn, da gubitak nije uopće strašan, da uskoro treba doći do poboljšanja.
Vi bi izgleda htjeli da se ostvari 100 mil.kn dobiti, da je BV iznad 1.000 kn, a da je cijena dionice ispod 100 kn.
Netko bi rekao: malo bezobrazno!

Da, zbilja čudno kretanje cijene s obzirom na to da je ULPL jedini brodar na ZSE koji bi već u ovom kvartalu mogao poslovati u plusu.


Da, zbilja čudno kretanje cijene s obzirom na to da je ULPL jedini brodar na ZSE koji bi već u ovom kvartalu mogao poslovati u plusu.

Ono što znam o dionici ULPL je da uvijek dugo kaska za ostlaima, ali onda odjednom eksplodira i nadoknadi sve!
Zato s njom treba biti jako oprezan, svi čekaju preokret trenda i misle da je možda bolje prodati pa ući nešto niže, ali vjerujte to je dosta opasno (za one koji vjeruju u vrijednost ove dionice) i vrlo lako se opeći!
Sada je u odnosu na ATPL gotovo 40% ispod!


Da, zbilja čudno kretanje cijene s obzirom na to da je ULPL jedini brodar na ZSE koji bi već u ovom kvartalu mogao poslovati u plusu.

Dajte uozbiljite se malo uzmite kalkulator i izračunajte i sve će vam biti jasno..
Nije nagovor na k/p

A BALVANA!!! :) :) :)



Da, zbilja čudno kretanje cijene s obzirom na to da je ULPL jedini brodar na ZSE koji bi već u ovom kvartalu mogao poslovati u plusu.

Dajte uozbiljite se malo uzmite kalkulator i izračunajte i sve će vam biti jasno..
Nije nagovor na k/p
[/quote]
Dajte nam vi izračunajte, molim!

Bearg, pa zaduženost je ovdje stara priča. Ne vidim da se na tome nešto dramatično promijenilo između FI Q3 i Q4. Ali ono što se bitno promijenilo je tržište jer bi vozarine već u Q1 mogle donijeti 50% veće prihode nego u Q4.

New Report

Close