Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
BDI opet u zelenom,tehnički (graf)gledano dosegao je dno,dna i mogući je oporavak.
da moguć je odbijanac.
ja sam uzeo malo danas pa ćemo vidjeti. ako se BDI nastavi oporavljati, mogla bi bar na 250-270 kn
57 milijuna dobiti, 54 neraspoređeno, jeli moguća kakva dividenda ?
Jeli market makeru cilj da dionica bude stabilna ili treba polako ali sigurno je rušiti.
Koje sporo paljenje, BDI raste, 54 milijuna neraspoređene dobiti, a market maker koči, umjesto da pogura sa pokrićem.
Aktiva,
2010. 1,5 mlrd kn
2011. 1,9 mlrd kn
2012. do sada 2,1 mlrd
cjena ,pada umjetno mjesecima,a trezor kupuje,
pametnom dosta
kad se ovo otkine s lanca [lol] [lol]
Imam osjećaj da će danas po 240 bit jeftino.
Imam osjećaj da će danas po 240 bit jeftino.
moguće,pratim količine na asku i iz dana u dan se polako smanjuju, bilo je neki dan preko 3000 na prodaji, sad je oko 2700 komada …. burekđijama dosadi čekanje pa postanu nestrpljivi i lupe po bidu
nazalost, uzaludno se nadati ovdje nekom dobru, bar u dogledno vrijeme. vidim neki se nadaju i dividendi… ne ocekujte je, jer su obveze tolike da ne znaju gdje im je dupe a gdje glava. pa zar ne vidite da su neki dan prodali brod kako bi pokrili gubitke i kreditne obveze (http://www.poslovni.hr/vijesti/uljanik-plovidba-ugovorila-prodaju-broda-215988.aspx).
kupili su na kredit u zadnjih dvije godine 5 brodova, a svo to vrijeme su vozarine bar 50% ispod praga rentabilnosti koji bi omogucio otplatu brodova. bilancno iskazana dobit je problematicna, jer nije na razini ulpl grupe nego samo matice. zapravo je tamo stanje takvo da me jeza hvata. steta, ambiciozni investicijski ciklus pokrenut u totalno krivo vrijeme, kada potraznje za brodskim prijevozom gotovo uopce nema. bojim se da ce ovo morati kobno zavrsiti, jer predugo traje. ni kz-ova za njih nema vec vise od pola godine.