ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Koji su ovi debili market mejkeri (prije brejkeri), nisam znao da im je uloga da dionicu pretvore u nelikvidnu.

Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

21 June 2012

Baltic Dry Index (BDI) +6 978
Rates BCI
(Cape index)
BPI
(Panamax index)
BSI
(Supramax index)
INDEX 1152
+7
1073
-20
1167
+21

SPOT 4 TCE AVG (USD) 3550
+64
8543
-156 12207
+227

YESTERDAY (USD) 3486
8699
11980

YEAR AGO (USD) 10933
14385 13836

Ebony ide u novi charter a i Istra će slijedeći tjedan , valjda…Posla ima za kemikalce, vozarine su takve kakve jesu i treba biti mudar i šparan.

Ima posla tko zna i želi raditi.
"Unatoč negativnim kretanjima na svjetskom pomorskom tržištu uzrokovano globalnom krizom,
Društvo i nadalje uspjeva održavati visoku iskoristivost brodova, koji na nivou cijele flote,
računajući na godišnjem nivou, iznosi preko 360 dana iskorištenosti po brodu."

Ovo je iz obavijesti objavljenoj na HANFA-i vezano uz privatizaciju brodogradilišta Uljanik i 3.Maj:
http://www.hanfa.hr/izdavatelji/HR/ostale_propisane/2338/2012-06-20-16197_pdf.pdf

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


Ima posla tko zna i želi raditi.
"Unatoč negativnim kretanjima na svjetskom pomorskom tržištu uzrokovano globalnom krizom,
Društvo i nadalje uspjeva održavati visoku iskoristivost brodova, koji na nivou cijele flote,
računajući na godišnjem nivou, iznosi preko 360 dana iskorištenosti po brodu."

Ovo je iz obavijesti objavljenoj na HANFA-i vezano uz privatizaciju brodogradilišta Uljanik i 3.Maj:
http://www.hanfa.hr/izdavatelji/HR/ostale_propisane/2338/2012-06-20-16197_pdf.pdf

preko 360 dana ??

[lol]

ovi mora da imaju 856 dana u godini [proud]

Što je tu čudno?
Brodovi su "na plaći" preko 360 dana. To je izvrsno, i takav prosjek su imali svih ovih godina.

Meni to nije čudno s obzirom da ULPL ima sve nove brodove kojima ne treba remont duži od 5 dana. A u managementu brodova su se dokazali.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


A u managementu brodova su se dokazali.

a jesu se dokazali, bas! uletili su u investicije kupovine hrpe novih brodova u najgorem mogucem trenutku. i unatoc situacije uporno i dalje na njemu ustraju. guse se u kreditima, a prihodi jadni i nedostatni. obzirom da bi trebali imati dvostruko vece prihode da bi opstali, morat ce ili prodavati te iste brodove (ili stare) ili revolvirati postojece kredite dok im kreditor bude na to pristajao (a ne znam do kad ce, jer je i ovo van pameti i vodi i banku u gubitak). No, brodove su ionako jednim dijelom (i to boljim) vec vratili brodogradilistima, drugim ih ‘imaju’ u leasing aranzmanu kod banaka (LB), a preostalo se dijelom pokusalo prodati (npr. ebony), ali ih nitko nece, sto je posebno opasna okolnost.

ovo je opasna i izrazito rizicna dionica i na 200kn, jer bi zbog ovakvih ekstremno nepovoljnih okolnosti to moglo zavrsiti i sa stecajem. svi hr brodari su izrazito riskantno ulaganje, ali ulpl prednjaci zbog samoubilackog investicijskog ciklusa u vrijeme povijesno niskih vozarina.

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

Da je ovo rizična dionica – s tim se slažem.

Da su ušli u investicijski ciklus u krivom trenutku – s tim se ne slažem!
Gdje češ bolji trenutak za kupiti brodove nego sad kad su brodovi jeftini i kad se mogu isfinancirati po vrlo povoljnim uvijetima, ako se ne varam to je po manje od 3%.

Ako će kriza trajati još dugo, onda se svejedno jer će sve propasti. I građevinari i banke i …. pa i brodari.

Ja se nadam da ipak neće biti armageddon. Da će ULPL preživjeti, da će na kraju imati mladu i kvalitetnu flotu koju će i dalje "zapošljavati" preko 360 dana u godini!
Vidjet ćemo…

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

cinjenice ne pitaju da li se netko s njima slaze ili ne.

a cinjenica je da je investicijski ciklus financijski neodrziv uz nerentabilne prihode od vozarina.

a cinjenica je da je dio nove flote izgubljen povratom bankama kreditorima ili brodogradilistu.

a cinjenica je da se ulpl i dalje gusi u kreditima radi cega pokusava dio flote prodati, ali bezuspjesno.

a cinjenica je da radi svega toga opravdano trpi i trpit ce i dalje bilanca tvrtke, a posljedicno i vrijednost dionice.

nazalost!

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

Ovdje je jedina solucija prodati sve dionice koje imate jer će ovo pasti još puno dublje.
Dobronamjeran savjet za sve koji ne znaju što napraviti. Uostalom da ste znali što napraviti ne bi sad držali dionice Uljanik Plovidbe.


cinjenice ne pitaju da li se netko s njima slaze ili ne.

a cinjenica je da je investicijski ciklus financijski neodrziv uz nerentabilne prihode od vozarina.

a cinjenica je da je dio nove flote izgubljen povratom bankama kreditorima ili brodogradilistu.

a cinjenica je da se ulpl i dalje gusi u kreditima radi cega pokusava dio flote prodati, ali bezuspjesno.

a cinjenica je da radi svega toga opravdano trpi i trpit ce i dalje bilanca tvrtke, a posljedicno i vrijednost dionice.

nazalost!

Činjenica je da se sa mnom slaže 80% zajednice.

Činjenica je da je obnova flote nužan uvijet za dugoročnu stabilnost kompanije. Tko tu zakasni – sam je sebe diskvalificirao.

Činjenca, doduše, jest da trenutno bilanca trpi. Ali trpila bi i bez investicija u obnovu flote.

Po meni je sad pravo vrijeme za kupovanje brodova (kao i dionica), a ne kad su skupi i kad "…taksisti i kumice s placa znaju da treba kupiti…"

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

s vama se trenutno slaze 37% zajednice ovog foruma, a i da se slaze 100% clanova koji su vas ocijenili to nista ne mijenja na stvari. a i tko zna koliko je onih koji su procitali vase stavove u odnosu na one koji su ih ocijenili. nacelno, objektivnost se ne temelji na masovnosti.

obnova flote se treba raditi, ali onda kada to financijske prilike cine odrzivim i u mjeri koja je takodjer odrziva. a sada nisu takve prilike, dapace one su katastrofalno lose za nove investicije.

ako tvrdite da bi bilanca trpila i bez investicija, onda to znaci da je stanje tvrtke jos gore nego sto sam mislio. mozete li nas malo vise informirati o razlozima lose bilance i bez recentnih investicija u nove brodove?

dionice se kupuju kad su im cijene povoljne i realne. taksisti i kumice s placa s tim nemaju nikakve veze. a sadasnja ulpl cijena ne odrazava pravu vrijednost tvrtke, jer se umjetno odrzava laznom potraznjom trezora tvrtke. realne potraznje za dionicom na trzistu nema. vidjet ce se (vjerujem uskoro) stvarna vrijednost dionice kada presusi blagajna i gotovina ulpla. a isusuje ju kupnja vlastitih dionica, otplata kredita i tko zna sto jos sve ne. i to ubrzano. ljetni mjeseci ce tradicionalno dodatno ugroziti potraznju za dionicom. bit ce dobro ako doceka jesen iznad 150kn.

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

New Report

Close