ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pa kad me vec vucete za jezik, onda cu i prokomentirati (a bas sam se mislio toga postedjeti, jer glasnika losih vijesti nitko ne voli). Nastojat cu biti sto kraci.

Neto dobit je svega 676 tisuca kn, sto je cak 15 puta (!) manje od one za isto proslogodisnje razdoblje. A ako u izvjescu zapazite da je ostvarena uz gotovo identicne prihode, a istovremeno znate da se broj brodova povecao a time i izvor prihoda, onda je visina neto dobiti jos vise zabrinjavajuca i relativno jos losija. Da ne govorim da je gubitak od osnovne djelatnosti 11 mil. kn (bio bi i veci da nema knjizenja prihoda po osnovi dijela odgodjenog prihoda od drzavnih potpora), te je ‘pokriven’ sa dobiti od financijskih djelatnosti kojih ustavri niti nema, nego je na racun njih uknjizena zadrzana dobit iz podruznica. Dakle, bilancno prelijevanje iz supljeg u prazno kako bi izvjesce matice izgledalo onako kako netko zeli. Primjetite pritom da su se financijski rashodi s osnove kreditnih zaduzenja dodatno povecali zbog vecih kamata po novim kreditima. Znaci, refinanciranje investicijskog ciklusa i drugih tekucih obveza je poskupjelo i jos vise pritisce tekuce poslovanje. Dakle, financijeri dodatno naplacuju premiju rizika novih investicija i tako prebacuju svoj rizik na ulpl, sto ovaj ocito mora prihvatiti jer mu ne preostaje drugo. A kad jos zapazite da se dio kapitalnih potrazivanja prema ulpl vec pretvorio u 45%-tni udio u podruznici, onda to znaci da se financijske obveze niti ne mogu servisirati iz tekuceg, osnovnog poslovanja, pa je ulpl vec izgubio vlasnistvo nekog ili nekih brodova (ne znam koliko, jer ne vidim izvjesca svih podruznica)! Ali, da bi vuk (poslovodstvo i zaposlenici) bio sit, a ovce (mali dionicari) kao na broju, radi se (jeftin?) otkup dionica u trezor radi podjele dionica (zna se kome i mozete vec pretpostaviti koliko), a za ovce ostaje vrijednost od 10kn dividende po dionici (jer eto situacija je…). I to je pitanje kad i da li u gotovini ili opet u dionicama. Vjerojatno ovisno o datom trenutku i okolnostima.

Je li ovo dovoljno ili hocete da jos dublje analiziram izvjesce? Kako ce sve ovo dalje teci i zavrsiti ostavljam svakome da sam zakljuci i donosi svoje investicijske odluke. Ono sto pak sa sigurnoscu odmah mogu zakljuciti je da istovremeno postoje puno bolje i izvjesnije investicijske prilike na trzistu kapitala. Nazalost! Ili, na srecu?

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

Poštovani Diadra

To što Vi navodite oko kapitalizacije dugova (ne potraživanja) to je bilo dogovoreno još prije nekoliko godina između ULPL i ULJN, zajednički pothvat.

ovo ovdje je već sada jako velik dug

dajte ne lupajte, pogledajte izvještaj od ATPL, pa se čudite kako je ULPL na nižoj razini od ATPL, a dug joj je veći čETIRI PUTA 8(4 X)!!!
http://www.poslovni.hr/vijesti/grupa-atlantska-plovidba-u-gubitku-331-milijun-kuna-203166.aspx

ipak kriza će se produbiti, to je realno

samo što nije...

Navigare [thumbsup]

Ako netko poznaje kakvo je stanje ULPL onda si to ti. Ipak najduže si ovdje. Pozdrav.

P.S. Inače sve draže gorivo na svjetskom tržištu i relativno visoke vozarine ne idu u prilog cijeni dionice, mada mi je to uvijek bio najdraži brodar – Gdje su ona vremena kada je dionica prije sa 6 brodova dokap. vrijedila po cca. 3800 kn.

pozdrav,

koliko vidim problemi na svjetskom tržištu su veliki, cjene vozarina niske, Kina i EU imaju problema, cijena nafte relativno visoka…..međutim najviše potkopava cijenu dionice uporno kupovanje vlastitih dionica koje kasnije podjele međusobno članovi uprave i zaposlenici, da bi ih kasnije prodali.
Nastavi li se ovako nitko više neće željeti imati ove dionice, što je činjenica…slično je sa ATPL…
Uprava misli da je to pozitiva, međutim time ruše sami sebi rejting ove dionice…
Uskoro će samo sebi morati prodavati…

samo što nije...

Direktor Društva je dana 10. travnja 2012. godine uputio Nadzornom odboru Društva
prijedlog odluke o podjeli dobiti za poslovnu 2011. godinu, a kojom je pored isplata Upravi i
zaposlenicima Društva, predviđena isplata dividende dioničarima Društva u ukupnom iznosu
od 5.800.000,00 kuna.


Direktor Društva je dana 10. travnja 2012. godine uputio Nadzornom odboru Društva
prijedlog odluke o podjeli dobiti za poslovnu 2011. godinu, a kojom je pored isplata Upravi i
zaposlenicima Društva, predviđena isplata dividende dioničarima Društva u ukupnom iznosu
od 5.800.000,00 kuna.

Može link.



Direktor Društva je dana 10. travnja 2012. godine uputio Nadzornom odboru Društva
prijedlog odluke o podjeli dobiti za poslovnu 2011. godinu, a kojom je pored isplata Upravi i
zaposlenicima Društva, predviđena isplata dividende dioničarima Društva u ukupnom iznosu
od 5.800.000,00 kuna.

Može link.
[/quote]

http://www.uljaniksm.com/media/pdf/Izvjesca/2012/ULPL-fin2012-1Q-NotREV-K-HR.pdf

[proud]

samo što nije...

dividenda cca 11 kn???

[shocked]

samo što nije...

ajd fino,,

Na dan 31.03.2012. knjigovodstvena vrijednost brodova iznosi 348.7 mil. američkih dolara (1.961 mil. kuna) 🙂


pozdrav,

koliko vidim problemi na svjetskom tržištu su veliki, cjene vozarina niske, Kina i EU imaju problema, cijena nafte relativno visoka…..međutim najviše potkopava cijenu dionice uporno kupovanje vlastitih dionica koje kasnije podjele međusobno članovi uprave i zaposlenici, da bi ih kasnije prodali.
Nastavi li se ovako nitko više neće željeti imati ove dionice, što je činjenica…slično je sa ATPL…
Uprava misli da je to pozitiva, međutim time ruše sami sebi rejting ove dionice…
Uskoro će samo sebi morati prodavati…

ne, ovi ne odustaju od svakodnevnog otkupa, skuplja se i dalje za povlastenu ekipu:
http://www.zse.hr/userdocsimages/stjecanje_otpustanje/ULPL_stjecanje_otpustanje_2012_HR_352012143737.pdf
http://www.zse.hr/userdocsimages/stjecanje_otpustanje/ULPL_stjecanje_otpustanje_2012_HR_852012114156.pdf

ovdje zasad i nema drugog prometa od otkupa trezora. ili uopce nema prometa, kao napr. danas. bojim se da ovo zaista nece dobro zavrsiti, jos uz ovako jadan i nategnut 1Q… a bez brodova se vec pocelo ostajati, u interesantnim fin. aranzmanima sa onima kojima se duguje za njih.

disclaimer: ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju, vec je izraz osobnog misljenja

New Report

Close