dionicar@ Kalkulacija koju ste napravili je toliko pausalna i gruba, da bi je mogao ozbiljno uzeti u obzir samo diletant. Ja se, naprotiv, nisam upustao u izvodjenje kalkulacija, jer mi je dovoljno sto o tome iznosi direktor firme, a on eksplicitno prije vise od pola godine kaze da je $20.000 break even (granica rentabilnosti). Ove godine su vozarine cak jos i nize od prosle. Za vasu informaciju, i direktor atpl govori o istoj granici rentabilnosti: http://www.limun.hr/main.aspx?ID=726221&pojam=vozarine. A kada uzmete u obzir jos i preambiciozni investicijski ciklus koji pritisce rashodovnu stranu, a evo i leasing komponentu, onda bi se savjestan ulagac trebao ozbiljno zapitati kamo ova flota plovi. Uostalom, proslogodisnji financijski rezultat vec sam za sebe puno govori, i to sasvim egzaktno (gubitak od 7 mil. kn: http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/JsMnj87JczyXNGXHeko1uA==.pdf). A ja sam se referirao vise na prvi ovogodisnji kvartal u kojem su vozarine bile cak ispod $10.000!, pa se pitam koliko je daljnje povecanje gubitka.
No,ako vi vidite situaciju bitno drukcijom, jer ste eto nesto vidjeli negdje na internetu, onda bih vam bio zahvalan da to konkretno i detaljno ovdje s nama i podijelite, kako bi to vidjela i ocijenila cijela investicijska zajednica. Do tada sam i dalje istog (zabrinjavajuceg) misljenja o stanju ove tvrtke.
bitno je samo kamo ide cijena dionice u kratkom i srednjem roku (dolje) i kakvo ce biti poslovanje u buducnosti…za sada se uopce ne isplati biti u dionici jos tamo od 600kn
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6598 (DOWN 29)
BPI Average of the T/C routes $11882 (UP 1047)
BSI Average of the T/C routes $10667 (UP 293)
BHSI Average of the T/C routes $8482 (UP 83)
http://www.zse.hr/default.aspx?id=40013
trezor i dalje otkupljuje dionice. jos 1.616 komada u posljednja tri dana. i to je sav ukupni promet na ulpl u ta tri dana. dakle, jedini promet je otkup trezora. a ako se malo pazljivije pogleda, otkup se vrsi na nacin i iz razloga da se odrzava cijena na ovoj razini. inace bi cijena drasticno pala. ukratko, jad od dionice i jad od firme. vjerujem da ni u trezoru uskoro nece biti dovoljno gotovine da zaustavi znacajan pad cijene kad dionicari uvide koliki se rizik ovdje krije.
Uljanik Plovidba d.d. – prijava stjecanja dionica
12.4.2012 11:07:38
Uljanik Plovidba d.d. prijavljuje stjecanje 313 komada vlastitih dionica koje čine 0,053 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Uljanik Plovidba d.d. posjeduje 13938 komada vlastitih dionica koje čine 2,403 % temeljnog kapitala.
Dionice su stečene po cijeni od 312,92 HRK po komadu.
te dionic, jeftino kupljene pokloniti će sebi članovi uprave i zaposlenicima ULPL, koji mogu te dionice prodavati po bilo kojoj cijeni, jer ih, nisu kupili nego dobili na poklon, trebali bi se mali dioničari ULPL udružiti da se ovaj neravnopravni proces prekine, jer je diskriminirajući prema svima, osim prema njima…..
[kiss]
[/quote]
ovaj kontinuirani otkup i meni mirisi na planiranu podjelu dionica upravi. jeftino izvlasti male, pokupi sto vecu kolicinu, pa podjeli vecinskima u firmi.
11.11.2011 donesen je program otkupa vlastitih dionica i to najviše 20.000 dionica do maksimalne cijene od 500 kuna.
..s tim da ulpl nema panamaxe nego supramaxe, a supramax index samo $11.369. A sve je to jos jako, jako daleko od granice isplativosti – $20.000.
Sasvim je izvjesno da je stanje jos uvijek ovakvo http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx. A ovdje se jos i grca u dugovima za tolike nove primljene brodove. U medjuvremenu, trezor otkupom umjetno odrzava cijenu. Uz obaveznu kupnju par dionica po asku u zadnjim sekundama trgovanja…
http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx
ispravan link!
http://www.zse.hr/default.aspx?id=40133
jos 617 komada! ajme, sto ce se dijelit dionica upravi i zaposlenicima…
S obzirom kako su niske vozarine, izvješće je iznad mojih očekivanja [thumbsup]
dionicar@ Kalkulacija koju ste napravili je toliko pausalna i gruba, da bi je mogao ozbiljno uzeti u obzir samo diletant. Ja se, naprotiv, nisam upustao u izvodjenje kalkulacija, jer mi je dovoljno sto o tome iznosi direktor firme, a on eksplicitno prije vise od pola godine kaze da je $20.000 break even (granica rentabilnosti). Ove godine su vozarine cak jos i nize od prosle. Za vasu informaciju, i direktor atpl govori o istoj granici rentabilnosti: http://www.limun.hr/main.aspx?ID=726221&pojam=vozarine. A kada uzmete u obzir jos i preambiciozni investicijski ciklus koji pritisce rashodovnu stranu, a evo i leasing komponentu, onda bi se savjestan ulagac trebao ozbiljno zapitati kamo ova flota plovi. Uostalom, proslogodisnji financijski rezultat vec sam za sebe puno govori, i to sasvim egzaktno (gubitak od 7 mil. kn: http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/JsMnj87JczyXNGXHeko1uA==.pdf). A ja sam se referirao vise na prvi ovogodisnji kvartal u kojem su vozarine bile cak ispod $10.000!, pa se pitam koliko je daljnje povecanje gubitka.
No,ako vi vidite situaciju bitno drukcijom, jer ste eto nesto vidjeli negdje na internetu, onda bih vam bio zahvalan da to konkretno i detaljno ovdje s nama i podijelite, kako bi to vidjela i ocijenila cijela investicijska zajednica. Do tada sam i dalje istog (zabrinjavajuceg) misljenja o stanju ove tvrtke.
Onda Diadra što kažete na izvješće. Vidite da granica rentabilnosti za ULPL je znatno ispod 20.000 $. ULPL uopće ne brani cijenu kako Vi navodite (njima bi bilo daleko bolje da cijena padne i na 200 kuna), već nastoje iskoristiti situaciju i kupiti dionice po nezamislivoj niskoj cijeni a u budućem razdoblju dijeliti kao dividendu ili prodati po većoj cijeni i ostvariti kapitalnu dobit.