Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
Uljanik Plovidba d.d. – prijava stjecanja dionica
12.4.2012 11:07:38
Uljanik Plovidba d.d. prijavljuje stjecanje 313 komada vlastitih dionica koje čine 0,053 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Uljanik Plovidba d.d. posjeduje 13938 komada vlastitih dionica koje čine 2,403 % temeljnog kapitala.
Dionice su stečene po cijeni od 312,92 HRK po komadu.
to će vjerojatno podijeliti kao nagradu upravi…a oni će PAM,PAM,PAM po bidu
Uljanik Plovidba d.d. – prijava stjecanja dionica
12.4.2012 11:07:38
Uljanik Plovidba d.d. prijavljuje stjecanje 313 komada vlastitih dionica koje čine 0,053 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Uljanik Plovidba d.d. posjeduje 13938 komada vlastitih dionica koje čine 2,403 % temeljnog kapitala.
Dionice su stečene po cijeni od 312,92 HRK po komadu.
to će vjerojatno podijeliti kao nagradu upravi…a oni će PAM,PAM,PAM po bidu
[/quote]
A poznavajući način na koji radi uprava mogli bi uskoro i očekivati dokapitalizaciju..
Sijetimo se prošle kada je dionica otišla debelo iznad 4000 kn… [wink]
e to su bila vremena… [proud]
Uljanik Plovidba d.d. – prijava stjecanja dionica
12.4.2012 11:07:38
Uljanik Plovidba d.d. prijavljuje stjecanje 313 komada vlastitih dionica koje čine 0,053 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Uljanik Plovidba d.d. posjeduje 13938 komada vlastitih dionica koje čine 2,403 % temeljnog kapitala.
Dionice su stečene po cijeni od 312,92 HRK po komadu.
te dionic, jeftino kupljene pokloniti će sebi članovi uprave i zaposlenicima ULPL, koji mogu te dionice prodavati po bilo kojoj cijeni, jer ih, nisu kupili nego dobili na poklon, trebali bi se mali dioničari ULPL udružiti da se ovaj neravnopravni proces prekine, jer je diskriminirajući prema svima, osim prema njima…..
[kiss]
firma je, izgleda, stvarno u komi. grcaju u dugovima, a prihodi od vozarina ispod granice rentabilnosti. u zadnjem interview predsjednik uprave izjavljuje da je granica rentabilnosti cca. 20.000 dolara, a aktualne vozarine su vec mjesecima ispod 9.000. o dividendi, posljedicno, nema ni govora. eventualno nesto malo, ali u dionicama, sto opet rusi cijenu dionice. gotovina na racunu za pokrivanje operativnog tijeka mora da je tanka, dok se pokrivaju komercijalnim zapisima. ovi, cini mi se, dugo nece na zelenu granu…
Evo malo kalkulacije
20.000 x 360 dana x 10 brodova x 5,73 $ = 412.560.000 kuna
Proslogodišnji poslovni rashodi iznose 220.000.000 kuna.
Amortizacija je iznosila 96 mil. kn. To je čista zarada za društvo jer nema odljeva. Situacija ne izgleda tako crna.
Sto je u kalkulaciji 20.000? vozarina? Prosjecna vozarina prosle godine bila je negdje izmedju 12-14.000 dolara (http://www.dryships.com/pages/report.asp), a ove godine se cijelo vrijeme krece oko 9.000 dolara. Kako je i sam direktor tvrtke izjavio da je prag rentabilnosti 20.000 dolara (http://www.micportal.com/hr/index.php?view=article&id=2219%3Auljanik-plovidba-izlazi-na-burzu-u-singapuru&option=com_content), mislim da je sve jasno. Morao bi biti realni i zabrinjavajuce velik gubitak, jer su vozarine gotovo upola manje od nuznih za poslovanje bez gubitaka, a sve ovisi o tome koliko im je dostatna zadrzana dobit iz prijasnjih godina da ga pokrije. I jos su se cijelo to vrijeme dali u ogroman investicijski ciklus povecanja flote za 50-80% kao u vremenima najjace konjukture! Uvjeren sam da zadrzana dobit to sve ni izbliza nece moci pokriti, jer su izdaci preveliki i preambiciozni, a prihodi mizerni. Vjerujem da je zbog toga uprava i pokusala spasiti tvrtku najprije pokusajem dokapitalizacije kod nas (ali da pri tom iskljuci male dionicare, istisne ih i razvodni cijenu zbog povecanja ukupnog broja dionica), a potom na ino trzistima kapitala na Dalekom Istoku (pogledaj isti gornji clanak). I jos uvijek nije iskljuceno da provedu dokapitalizaciju, jer sami kontroliraju cijeli ili gotovo cijeli kontrolni paket dionica. A market makeri jos pri tom koce cijenu.
Sve u svemu, manjinskim dionicarima za pozavidjeti nije.
Prodaja starije flote je navodno zaškripila. KZ se bliže..trebaju pod hitno u prodaju, navodno se i Leasing umiješao (S&LB)…ciklika na djelu, rekao bi na vrhuncu
uh, pa to je onda jos daleko gora situacija nego sto sam mislio. znaci, mogli bi preko noci ostati bez dijela flote koji je u Sale & Leaseback aranzmanu… ne bu dobro, ne bu dobro…
Vidi se da i danas ulagaci izlaze radi ovoga, a trezor nastoji ublaziti pad cijene. Jucer je otkupio 671, u ponedjeljak 631 dionicu. Plus jos u prosla dva tjedna preko 2.000. Koliko li je danas? I dokle ce jos imati s cim?
http://www.zse.hr/default.aspx?id=39863
http://www.zse.hr/default.aspx?id=39891
http://www.zse.hr/default.aspx?id=39948
Fonović prodaje, ispao je iz top 10.
Fonović prodaje, ispao je iz top 10.
Jos i to! Ne, ne, ne bu dobro…
uh, pa to je onda jos daleko gora situacija nego sto sam mislio. znaci, mogli bi preko noci ostati bez dijela flote koji je u Sale & Leaseback aranzmanu… ne bu dobro, ne bu dobro…
Poštovani diadra
ako imate dionice ULPL brzo ih prodajte, jer ćete ostati bez ničega čak i bez hlača. Evo ULPL gomila gubitke iz dana u dan, sve će propasti. More će se osušiti a željeznice će imati posla preko glave. Sve bu bil dobro.
Kalkulaciju koju sam napravio dokazuje da ULPL pri vozarinama od 20.000$ na dan bi ostvario pozamašnu dobit a ne samo pokriće troškova poslovanja. To što je napisano možda je i krivo napisano. Prolistajte malo na internetu pa da vidite koliki su dnevni troškovi poslovanja za brodove kako ih ima ULPL.