mene isto čudi kako vozači mogu imati smjenu 12 sati a znamo da ne bi smjeli više od 8? valjda zato i postoje tahometri u kamionima?
Gledajući sa strane, Oryx grupu, odnosno bivši AMC, vidim kao prvi hitac u krivo, a zatim gomilu stručnih (i skupih) ljudi koji rade na potpuno krivom cilju, konstantnog rasta i širenja, a sve kako bi dokazali da ideja u početku nije bio promašena, jer su valjda sami sudjelovali u njenom stvaranju. Nesporno ja da su imali "pre"kvalitetnu uslugu, ali visoki troškovi, nekonkurentna cijena, puno troškova raznoraznih izmišljivača novih (u biti beskorisnih) stvari, marketinga, i svega ostalog, a kao pokušaj da se pokriju strateški promašaji, te potpuno sljepilo za odnos troškova i kor biznisa. Od autodroma u Mićevcu, autoškole, rentacara, asistencije, i sada taksija. Napokon je onaj tko sve to plaća odlučio prihvatiti da je promašio, da je strategija kriva, i rekao "Dosta!".
Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama.
U takvim okolnostima da bi opstao, ORYX Taxi morao bi nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70.000 kuna. Uz to, umjesto 3 vozača morali bismo imati samo 2 vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju od po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima.
Ovaj dio se odnosi na cameo taksi i na nefunkcioniranje naše banana države, u ovom slučaju gradske vlasti tj. SDP-a.