Kad već potpisuješ, molim te lijepo, izračunaj i napiši koliko je po nama dostupnim podacima do sada uloženo u Uljanik, ili škverove sve zajedno, od 91…, po glavi stanovnika oduzeto i po glavi djelatnika podijeljeno, nakon toga usporedi , molim te , koliko je novca trebalo Agrokoru,
i na kraju, molim te Napiši zašto bi Hrvatska i građani trebali spašavati privatno poduzeće s 4000 radnika, a nije htjela Agrokor s 60000.
i… ako u 30 godina nisu uspjeli stati na noge, a imali su revolucionarne brodove, jedinstvene u svijetu, najbolje u kategorijama, u zlatnom dobu brodogradnje, kako će to uspjeti sada, uz kinesku konkurenciju i krizu brodogradnje ?
Koji je direktni interes Hrvatskog gospodarstva spašavati proizvođača gubitaka ?
Najbolje da svu industriju pošaljemo u stečaj a svi radno sposobni na nova radna mjesta u EU,samo političari i uhljebi da ostanu jer za njih ima dosta dok je turizma i konobara.
A koliki je to prostor. Da ostane groblje željezarije ko Dina.
zamisli što bi pula dobila da se to ruglo demontira i ukloni sa 2 kilometra obale u samom centru pule? eeeej! tamo bi se dogodile investicije od milijardu EUR u roku od 5 godina!
Meni ovo izgleda kao da im je tesko izgovoriti rijec “stecaj” pa jos malo otezu. Mada je to bez razloga, nema politicke stete u tome. Dapace, vecini gradjana je dosta gubitasa. Vise glasova donosi stecaj nego spasavanje.
Elmaestro
Bingo! Zapravo cijela Pula jedva ceka da se to makne.
Bačić kaže da je restrukturiranje skoro 100% skuplje od stečaja, tj. za oko 3,3 milijarde kuna!
“Prenio je kako su na sastanku izneseni podatci po kojima bi troškovi restrukturiranja Uljanika iznosili nešto više od milijardu eura, a troškovi stečaja oko 557 milijuna eura.”
Najbolje da svu industriju pošaljemo u stečaj a svi radno sposobni na nova radna mjesta u EU,samo političari i uhljebi da ostanu jer za njih ima dosta dok je turizma i konobara.
Nije najbolje, kolega, ali industrija koja je statistički beznačajna u BDP-u, a košta nas ko svetog petra kajgana, nam zaista ne treba … zamislite samo koliko bi se drugih firmi moglo otvoriti i ljudi zaposliti da se ti novci utroše na poticanje istih, a ne ovih spalionica ? Pa da svi ti novi poduzetnici budu neto uplatioci u proračun, a ne oni koji jašu proračun i crpe iz njega … Uljanik je imao dovoljno vremena i šansi da dokaže da su sposobni raditi i zarađivati, neema zaista niti jednog razloga zašto im davati još jednu šansu … svi oni iz uljanika koji žele raditi, ti su već odavno našli posao ili će ga lako naći, a ovih ostalih koji su navikli sjediti i da im svaki mjesec kapne nezarađena i nezaslužena plaća, takvih mi uopće nije žao … uostalom, samo si pokušajte predočiti koliko će ti isti imati veće mirovine na račun tih nezasluženih a isplaćenih plaća, a u odnosu na one radnike iz realnog sektora koji su ih u biti cijelo vrijeme hranili ? Tako da, čim prije u stečaj, tim bolje za sve nas …
Najbolje da svu industriju pošaljemo u stečaj a svi radno sposobni na nova radna mjesta u EU,samo političari i uhljebi da ostanu jer za njih ima dosta dok je turizma i konobara.
ti si očito dioničar uljanika i braniš ovdje svoj ulog i to razumijem ,ali daj nas nemojte ti i ekipa muljati nekim višim interesima… napišite pošteno da se bojite nulovanja i ok
Hladan tuš
“Više od poruka političara u Uljaniku su kao hladan tuš doživjeli prve informacije o ishodu pregovora s Jan de Nulom, naručiteljem jaružala koji je raskinuo ugovor o gradnji i kanio naplatiti 124 milijuna eura jamstava od države. Postignuta je, prema neslužbenim informacijama, nagodba da mu država proda nedovršen brod i isplati 22 milijuna eura razlike procijenjene vrijednosti broda i njihove uplate Uljaniku.
No, očekivanje da će u Puli nastaviti s radovima nije realizirano, pa će prema ranijoj najavi belgijski naručitelj brod otegliti u Trst. Takvim dogovorom zadovoljan je ministar financija Zdravko Marić, kojem će se smanjiti izloženost državnog proračuna u slučaju Uljanik, no u Puli se upravo ovaj brod držao signalom opstanka, jer je za dovršetak kupac tražio uvjerenja da Uljanik ima dovoljno radnika i da će strateško partnerstvo startati na vrijeme da bi im brod bio isporučen do 1. rujna, bez novih kašnjenja”.
Odlazak jaružala iz Pule više boli od odgode odluke jer se upravo on smatrao simbolom opstanka
@diokidina
a što sada?
Svi vi koji pišete o nekim “višim interesima”, razmislite malo o ovom: Za lovu koja je spaljena na Uljaniku, država je mogla potpuno ukinuti najvišu i srednju stopu poreza na dohodak. To znači OGROMNO povećanje plaća za srednju klasu koja bi onda još jednom razmislila o odlasku u Njemačku i Irsku, ta lova bi se kroz potrošnju ionako vratila u opticaj, poslodavcima bi najbolji radnici bili jeftiniji pa bi im još lakše mogli povećati plaću, neki bi se odlučili imati još djece jer bi ih sad mogli lakše financirati, a općenito bi standard i BDP doživio značajan rast zbog povećanja potrošnje u sljedećih nekoliko godina. Kako ovo znam? Već smo imali ove efekte kad je Milanović smanjio porez na dohodak prije 5 godina, samo treba nastaviti dalje.
Zapravo možemo reći da je uništavanje bogatstva ove zemlje kroz Uljanike, Petrokemije i ostalo smeće jednako ako ne i veće šteti koju smo pretrpjeli u zadnjem ratu. Toliko o “višim interesima”…
svi ste u pravu, ali odluku neće donijeti hrvatska? Vlada , nego neki veći igrači u Bruxellesu, ako misle da ovdje treba brodogradilište, biti će, ako misle da trebaju marine, hoteli, turizam, biti će onda to,
ovaj napad kineza na EU mogao bi ih natjerati da ipak ostave to kao brodogradilište, jer mogli bi se kinezi zainteresirati u stečaju i evo njih za čas s proizvodnjom u jugoistočnu Europu
svi ste u pravu, ali odluku neće donijeti hrvatska? Vlada , nego neki veći igrači u Bruxellesu, ako misle da ovdje treba brodogradilište, biti će, ako misle da trebaju marine, hoteli, turizam, biti će onda to,
ovaj napad kineza na EU mogao bi ih natjerati da ipak ostave to kao brodogradilište, jer mogli bi se kinezi zainteresirati u stečaju i evo njih za čas s proizvodnjom u jugoistočnu Europu
fućka se EU za naše prekobrojne škverove, puna ih je obala i samo rade gubitke. uostalom, koja je logika da u blizini rade uljanik, r.maj i lenac? jedno je dosta, ajde možda 2, ali 3 su debelo previše i bar jedno će staviti ključ u bravu, moguće i 2
svi ste u pravu, ali odluku neće donijeti hrvatska? Vlada , nego neki veći igrači u Bruxellesu, ako misle da ovdje treba brodogradilište, biti će, ako misle da trebaju marine, hoteli, turizam, biti će onda to,
ovaj napad kineza na EU mogao bi ih natjerati da ipak ostave to kao brodogradilište, jer mogli bi se kinezi zainteresirati u stečaju i evo njih za čas s proizvodnjom u jugoistočnu Europu
Slažem se.3.Maj bi trebao opstati,jer je on već restruktuiran.Da li će se to odraditi kroz kupnju dionica
3.maja od Uljanika,kroz dokapitalizaciju,kroz predstećajnu nagodbu ili kroz stečaj sa preustrojem.Ne tako davno stečajni upravitelj za 3.Maj je izjavio da je solventan i da nije za stečaj,ali otkazima ugovorenih gradnji brodova i neradom tj. novim gubicima svakim danom mu je bliži.
A Uljanik će riješiti politika.Bilo bi logično da Uljanik opstane kroz restruktuiranje uz pomoć države,jer Uljanik još nije prošao tu proceduru,ali ne u ovakvom obimu.Dio obale bi trebao u nekretninski biznis,a možda i sva,ali tada slijedi likvidacija brodogradnje u Puli.A nama dioničarima u oba slučaju u “tko zadnji magarac,slijedi nulovanje u restruktuiranju ili nula na kvadrat u slućaju lkvidacije.