došli do 425 i totalna promjena u omjeru k/p
sada duplo jača kupnja, a do danas je bilo obrnuto
a bogami i promet je značajan za ovu dionicu
biti će zanimljivo vidjeti tko je kupio, da li samo KD ili još netko kupuje
evo nama značajnog drugog kupca.
ovo će sigurno biti zanimljiva privatizacija
Ma ja već pola godine govorim brokeru da je ULJN zicer zicera.
Po meni za godinu dana 750 kuna će biti jeftino.
Sačekuša do daljnjega.Ne prodajem prije soma kuna( cca 1-2 god)
PULA – U brodogradilištu “Uljanik” bit će sutra s navoza u more porinut brod za prijevoz 4.350 automobila i kamiona “Grande colonia”, nosivosti 12.500 tona. Riječ je o jedanaestom brodu za kompaniju Industria Aramento Meridionale. Nakon porinuća na navoz bit će položena kobilica za brod za prijevoz 4.900 automobila i kamiona iz serije za kompaniju Ray Shipping, nosivosti 12.300 tona (brodogradilište “Uljanik”, 13.45 sati).
Chico može update K/P? Hvala!
ULJN-R-A Vrijeme: 16:14:38
Kupnja Ukupno ponuda 8
Ukupno dionica 491
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
430,01 16
420,02 100
420,01 35
419,23 1
390,00 59
Prodaja Ukupno ponuda 6
Ukupno dionica 193
473,00 15
499,99 30
500,00 20
648,90 20
649,00 100
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
419,23 33 12:43:49
422,69 46 12:43:49
422,70 43 12:43:49
420,00 57 11:39:00
450,00 105 11:09:14
450,00 100 11:09:14
449,00 7 11:09:14
449,00 23 11:09:14
448,00 40 11:09:14
445,00 100 11:09:14
444,99 15 11:09:14
425,00 30 11:09:14
424,00 12 11:09:14
Skrbnički od The Bank of New York je po novom stanju na SDA kupio još 531 dionicu i sad je na 9 mjestu.
Moglo bi postati jako zanimljivo…
Skrbnički Bank of NY kupio još 532 dionice. Da li netko ima ideju da li je to potencijalni kupac ili netko tko se želi okoristiti privatizacijom?
Skrbnički Bank of NY skupio još 48 dionica a evo sa poslovnog vijesti:
Održana glavna skupština Uljanika
Najavivši 2008. kao prvu pozitivnu godinu u financijskom smislu, predsjednik uprave Brajković je ustvrdio kako je prošla godina bila godina preustroja
Uljanik grupa je prošlu poslovnu godinu zaključila s gubitkom od gotovo 66 milijuna kuna, a negativan poslovni rezultat u najvećoj je mjeri posljedica tečajnih razlika i rasta cijena čelika, istaknuo je predsjednik uprave “Uljanika” Anton Brajković na današnjoj glavnoj skupštini održanoj u Puli.
On je usprkos tomu izrazio zadovoljstvo jer je izvršen cjelokupni proizvodni program i svi su brodovi isporučeni u roku.
Najavivši 2008. kao prvu pozitivnu godinu u financijskom smislu, Brajković je ustvrdio kako je prošla godina bila godina preustroja u kojoj je završena prva faza uređenja Uljanikovog otoka kao i prva faza uređenja Tvornice opreme u Vodnjanu.
“Prošla je godina značajna i zbog započetog Nacionalnog programa restrukturiranja hrvatskih brodogradilišta u kojem smo se uključili u posljednji trenutak očekujući državne potpore i jamstva te otpisivanje dijela duga. Taj je put i postupak u tijeku, no nismo još sigurni je li za nas to bila ispravna odluka”, rekao je Brajković.
Dodao je kako komunikacije na relaciji Europska komisija – konzultanti – Vlada – Uljanik ukazuju i na negativne posljedice restrukturiranja posebno u području smanjenja kapaciteta, kompenzacijskih mjera te restriktivnog razvoja, što je, drži on, za Uljanik neprihvatljivo.
Brajković je stoga najavio mogućnost Uljanikovog povlačenja iz Nacionalnog programa o čemu će se u pulskom brodogradilištu, kako je rekao, “više puta razmisliti”.
Govoreći o privatizaciju hrvatske brodogradnje Brajković je ponovio poznati stav Uljanika po kojem državni portfelj dionica ne mora biti nužno privatiziran, te kako Uljanik može biti uspješan i u postojećoj vlasničkoj strukturi.
Uljanik u knjizi narudžbi danas ima 16 brodova, a svi su ugovori s isporukom od slijedeće godine zaštićeni od valutnih rizika i s klauzulom o čeliku.
To će osigurati stabilnost, brzi tehnološki razvoj i poboljšanje standarda zaposlenika, zaključio je Brajković.
(Hina)
I još jedna:
Narudžbe gotovo 1,5 mlrd. dolara
Uljanik u gradnji brodova za prijevoz automobila drži 12 do 15% svjetskog tržišta
Grupa Uljanik u prošloj poslovnoj godini poslovala je pozitivno, u ovoj godini očekuje se gubitak od 65 milijuna kuna stvoren u prethodnim godinama zbog naglog skoka cijena čelika i nepovoljnog tečaja dolara, a onda u 2008. vraćamo se pozitivnom poslovanju, koje će osigurati stabilnost, brži tehnološki razvoj, poboljšanje životnog standarda. Istaknuo je to na jučerašnjoj Glavnoj skupštini Uljanika d.d. predsjednik Uprave društva Antun Brajković. Brajković se posebno osvrnuo na ulaganja u tehnološku i kadrovsku obnovu, koja traje već nekoliko godina i nosi vidne rezultate. Uljanik je napustio gradnju jeftinih brodova, ulazi u sve složenije brodograđevne tehnologije i traži tržišne niše koje ne uspijeva još uvijek puniti nasrtljiva dalekoistočna konkurencija. Prvi je bio iskorak u gradnju brodova za prijevoz vagona pa onda za prijevoz automobila i kamiona, u čemu drže 12 do 15 posto svjetskog tržišta, a sad su krenuli u još složenije višenamjenske gradnje za prijevoz kontejnera, automobila i kamiona, od kojih je ovog proljeća predan norveškim naručiteljima najveći na svijetu Hoegh za prijevoz čak 7000 automobila. Međutim, uljanikovi stručnjaci idu dalje, projektiraju takozvani Cutter Suction Dredger, brodove za podvodne radove. Ugovorena su tri broda za belgijskog naručitelja, a riječ je o brodovima koji produbljuju morsko ili riječno dno do 36 metara dubine, s druge strane nasipavaju morsku površinu, gradeći umjetne otoke i slično. Cijena takvih brodova kreće se oko 150 milijuna dolara, a što bi bila tri car carriera ili gotovo pet osrednjih tankera. U Uljanikovoj knjizi narudžbi danas je 16 brodova vrijednih 1,2 miljarde dolara i kako ističe poredsjednik Brajković, nikad nije Uljanik imao ugovoren tako vrijedan (skup) paket brodovlja. Pod opcijom su još dva broda, dakle za koji dan bit će ih ugovorenih 18 u vrijednosti gotovo miljardu i pol dolara. Zanimljivo je napomenuti da uz danas najvećeg naručitelja Uljanikovih brodova, talijansku grupu Grimaldi, zatim Izraelce, Norvežane, Belgijance, ugovorena su i dva broda za Kinu kojoj je svojevremeno Uljanik već isporučivao brodove.Dakle, uz ovakvu poslovnu orijentaciju, visoku zaposlenost i sofisticirane brodove ugovorene pod novim uvjetima, kada sva iznenađenja kao što su skokovi cijena čelika, nagle valutne promjene i slično snose i naručitelji, uljanikovci bi mogli dulje mirno spavati. Predsjednik Uprave Brajković jučer je uz ostalo rekao: “Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, pa i mi sami a slijedom odgovarajuće međunarodne metodologije ocjenjivanja, dvojimo je li Uljanik u teškoćama ili nije.“ Naime, Uljanik je u 79 postotnom državnom vlasništvu, iako su jedini izašli uspješno iz prve sanacije, u zadnji su čas prihvatili ponovno restrukturiranje jer bi na taj način ostali u režimu državnih potpora još do 2010., kao i ostala brodogradilišta koja su ponovno u sanaciji.
Nek se nađe i ovo:
Južnokorejanci u Hrvatskoj zainteresirani za brodogradnju i turizam
Predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesić primio je u petak izaslanstvo gospodarstvenika iz Južne Koreje u čijem su sastavu bili predstavnici četiri ugledne tvrtke s područja brodogradnje, prijevoza i turizma, priopćeno je iz Ureda predsjednika.
Osnovna je svrha boravka korejskog izaslanstva u Hrvatskoj upoznavanje s mogućnostima investiranja, prvenstveno u sektore brodogradnje i turizma.
Pozdravljajući dolazak korejskih gospodarstvenika predsjednik Mesić je napomenuo kako je dobro da se gospodarski subjekti dviju strana bolje upoznaju, jer će samo tako biti moguće iskoristiti objektivno postojeće potencijale i podići bilateralnu suradnju na području gospodarstva na onu razinu što će zadovoljiti potrebe i interese obiju zemalja.
Predsjednik je s odobravanjem primio najavu korejske strane o spremnosti da se aktivno angažira u restrukturiranju gospodarskih grana što su suočene s izraženim problemima, dodaje se u priopćenju.
Što se tiče brodogradnje izrazio je mišljenje kako rješenje vjerojatno treba tražiti u specijalizaciji, te je podsjetio da hrvatska ima kvalificirane kadrove, ilustrirajući to podatkom da u korejskim brodogradilištima radi nekoliko desetaka visokokvalificiranih hrvatskih stručnjaka iz brodogradnje.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=d350e5f4-ca90-471b-bdc6-651d30bc65e8&ref=rss