200 miliona eura ( duga )…
Panika jer već 10 godina slušam ( i pišem ) hvalospjeve o firmi, a nakraju imam 9 kuna po dionici. Trgovao sam s njom i po 400.
U tih 10 godina, uspjeli su sve pokvariti. Jednostavno se pitam, dali bi više zaradili da sve prodaju u staro željezo, sve poruše, zaravnaju, naprave plažu i naplaćuju parking.
Da dodatno zarade prodajom krafni sigurno se nebi sjetili….
200 miliona eura ( duga )…
Panika jer već 10 godina slušam ( i pišem ) hvalospjeve o firmi, a nakraju imam 9 kuna po dionici. Trgovao sam s njom i po 400.
U tih 10 godina, uspjeli su sve pokvariti. Jednostavno se pitam, dali bi više zaradili da sve prodaju u staro željezo, sve poruše, zaravnaju, naprave plažu i naplaćuju parking.
Da dodatno zarade prodajom krafni sigurno se nebi sjetili….
Točno 100%, ali onda nam dizalice nebi svjetlile noću pa bi gradonačelnik bio u mraku
I da stvar bude najbolja, radnicima podijelili dionice, a nakon osteka lock-up a, obustavili plaće . i što će sada radnik nego rasprodavati .
A sad, da li ima tu nešto opipljivo ili je to neki novi CRNI ČELIK sa kapitalom od 20.000 kn…??
Adris spreman pomoći opstanku Uljanika
Postoji li i jedna firma na burzi koju Adris svojevremeno nije imao u planu preuzeti, ući u vlasništvo i slično?
Opet se bavimo onim zbog čega kao država i jesmo neuspješni: spašavanjima, očuvavanjima.
Kapitalizam treba reći svoje. Ako nešto zarađuje neka zarađuje, ako ne neka ide u stečaj.
Stečaj je filter, katalizator otpadnih plinova, sredstvo poslovnog darvinizma.
Razdvaja uspješne od neuspješnih i čini cijelo društvo zdravijim.
Kad to ne radiš nego miješaš .ovna onda je skupa .ovno.
znam da cu uzburkati duhove…
OK,radnici se boje za radna mjesta…..
ALI !
Ako dođe do prenamjene terena,a doći će ( jer para buši tamo gdje…..),vrijednost dionice će porasti.
Tvrtka ima dobar menagment,uzeli su Viktor Lenac u svoje ruke,i tu se vidi budući smjer poslovanja.
Istarski poluotok je raj za turizam,i tu svaki metar obale vrijedi zlata.
Grad Rijeka nema veze s turizmom.
Brodogradilište 3.maj radi kako radi,i to je slijedeća meta Uljanikovaca.
CIJELA logika počiva na očitoj nadmoći istočnjačkih brodogradilišta,koja su jednostavno,nenadj…va u brzini i cijeni novogradnji. NOVOGRADNJI !
E,tu dolazi na red Viktor Lenac,i kapaciteti 3.maj-a .Sjevernojadranske luke očekuje procvat,i navala brodova,koji će tu prekrcavati terete.
SVI ONI trebaju povremene remonte i popravke,i tu leži največa lova,plačanja su odmah i ne pita se za cijenu.
Sama brodogradnja , bez državnih poticaja teško može opstati,eventualno naša stručnost u specijalim gradnjama,u kojima Uljanik prednjači u svijetu,ali ruku na srce ,to može raditi i na daleko jeftinijem terenu u Rijeci.
ps: to je samo jedna projekcija razvoja sjevernojadranskih škverova….[smiley2]
to napisah 6.11.2007…
Mogao bi, ako nastavi po mojem scenariju, koji sam namjenio Končaru . ( ali ga naguziše Cetinski…).
Dakle, kako Adris ide u turizam, brodogradnja se kompletno seli u Rijeku, a na području Uljanika nastaje MEGA MARINA NORD ADRIATIC, najveća, najljepša,najzaštićenija…
27.05.2015….