Zbog 900 mil. $ jamstava Uljanik tempirana bomba
sada je prilično jasna situacija, prije 6 mjeseci se činila povoljna, još kad su je tiskali preko 60 bilo je nešto čudno
Hoće li netko napisati tko je kome dao takva velika jamstva i zašto?
Iz prve ruke
Uljanik ima popunjenu knjigu narudžbi za naredne 3 godine ( dulje ne popunjavaju ) .
U pitanju su sve skupi kaljužari
Uljanik uredno i na vrijeme isplaćuje plaće i to vrlo solidne plaće .
Problem likvidnosti je finalna naplata koju ne mogu naplatiti jer kasne isporukama.
Kasne jer su pretrpani poslom a nema radne snage.
Iako već sada nude dobre plaće mišljenja sam da ponude i veće da će teško naći radnike jer ljudi idu izvana zemlje .
Da li su precijenili svoje mogućnosti je otvoreno pitanje ?
Uljanik je bankrotirao samo političari i dalje trube o ponosu naše industrije. Turizam će prije ili kasnije istisnuti dokove.
Puno radnih mjesta biti će izgubljeno ali vremenom će turizam to kompezirati. Nažalost nije dobro da toliko ovisimo o turizmu ali očigledno nismo konkurentni u brodogradnji bez subvencija.
Pula i Brijuni bi mogli postati dio novog investicijskog ciklusa u visokokvalitetni turizam.
Banke će kroz stečaj postati vlasnici vrijednog zemjišta, zatim ide prenamijena, a onda prodaja.
Tu bi veliki igrači mogli pokazati mišiće.
Znači kao što sam i naveo, previše posla su uzeli i precjenili svoje mogućnosti.
Smanjiti će broj brodova u budućnosti, a naglasak staviti samo na spec. brodove.
Idemo dalje…
http://www.seebiz.eu/rossanda-uljanik-mjenice-nije-nikada-koristio-na-nacin-na-koji-ih-je-koristio-agrokor/ar-165810/
Leglo samo pola plaće…
zaboravili ste navesti da je Uljanik riješio problem kooperanata, isplatio ih, te ste zato dobili pola plaće, a već sutra dobivate drugu polovicu
Uljanik je bankrotirao samo političari i dalje trube o ponosu naše industrije. Turizam će prije ili kasnije istisnuti dokove.
Samo nam to još treba. Jednog dana će i turizam krknuti, a onda će postati jasno kako bez industrije država nema nikakve šanse da preživi.