ULJN (Uljanik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULJN (Uljanik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Spremni smo za štrajk!

dixi, 07.10.2006. u 20:31
Ukoliko Uprava Uljanika ostane na odluci o otkazivanju granskog kolektivnog ugovora i na otkazivanju ključne odredbe kojim se regulira rast plaća sukladno rastu životnih troškova, te ako ne omogući nesmetani rad sindikata u brodogradilištu, i ukoliko to ne spriječi niti vlasnik brodogradilišta (država), idemo u štrajk. I to cijelo brodogradilište!

dixi, 07.10.2006. u 20:31
– Ukoliko radnici dobiju te tužbe, koliko bi to, ugrubo, moglo financijski koštati Uljanik?
Kutlača: – Poslodavac je iznio podatak da bi, ako se sudske presude primijene na sve radnike, to iznosilo oko 63 milijuna kuna. No, tu nisu uračunati troškovi zagrebačkog odvjetničkog tima Ruždijak, koji zastupa poslodavca.
Šverko: – Mislim da je Uprava pretjerala s tom brojkom od 63 milijuna kuna.

Vaš link

Kad vidim crveno pretvaram se u bika

A bas su zgotovili super brod. Ali nema veze, ako uspije strajk biti ce jeftinog dokupa.[smiley2]

Jednog dana sve ce biti dobro, to je nasa nada. Sve je dobro danas, to je iluzija. [b]www.dalekovod.hr[/b]

Kaj se dogaja z tisto dionico?

Cisto sumnjam da ce biti jeftinog dokupa, sta god to znacilo jeftino.
Pozitivna je stvar njihovo poslovanje (najbolja brodogradnja u hrvatskoj). Isto tako je dobro sto se nastoje rijesiti gradnje motora, cime ce samo povecati profitabilnost (iako je sindikat protiv ali sindikati u hrvatskoj su ionako sacuvaj boze). Isto tako je pozitivno sto radnici nedaju svoje dionice kao da su od zlata.
I sve u svemu evo posljedica toga vidi se i na burzi.

Zato jos jednom, sto je to jeftina nadokupnja, o kojoj cjeni pricamo?

POTPISANO PISMO NAMJERE O USTUPANJU ULJANIKOVIH NEKRETNINA GRADU PULI

Vaš link

SINDIKALISTI BRUNO BULIĆ I RAJKO KUTLAČA O SASTANKU S ULJANIKOVOM UPRAVOM U ZAGREBU O SOCIJALNOM DIJALOGU:

http://www.glasistre.hr/?27893486865404cd0f861ab34997d5f0,TS,1695,,10560,13696,137543,

Kad vidim crveno pretvaram se u bika

Premješteno iz teme: [color=blue] ULJN-R-A [/color]

Da li netko ima info. da li se isplati kupiti? Rezultati su im puno bolji nego prošle godine u ovo doba. Mislim da bi se ovaj tj. moglo dobro zaradit na njoj

[b]"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju"[/b]

po meni uljanik je jedna od najboljih prilika na tržištu. no objektivno ima nekih stvari koje još drže cijenu nisko.

– u prva dva kvartala ostvarivao je po 20 mil kuna dobiti, no u trećem kvartalu gubitak od 29 milja i to zbog tečajnih razlika (očito ostaci tečajne politike u ugovorima iz prošlosti). Inače bilježe se dobri poslovni rezultati, rast prihoda

– problema štrajka više nema

– u vlasničku strukturu ušao je KD VICTORIA fond na cijeni od 280 kn (Victoria je poznata po ulasku u fundamentalno potcjenjene dionice i velikim stopama rasta)

– Uljanik ima vrlo vrijedne nekretnine (vidi link u postovima gore)

– Pojavio se problem kod privatizacije zbog pomorskog dobra u temeljnom kapitalu

– za razliku od ostalih brodogradilišta Uljanik posluje po tržišnim osnovama, obavio je restrukturiranje, rješio problem poskupljenja čelika

– Uljanik postaje specijalizirano brodogradilište za skupe i sofisticirane brodove.

po mojim analizama u privatizaciji vrijedi 500 kn, iza nje samo više.

mich

Ovu 150. Uljanikovu poslovnu godinu obilježilo je nekoliko bitnih čimbenika koje treba istaknuti, ne samo prigodničarski već i za kraj godine kada se sabiru rezultati i zbog onog što Uljaniku predstoji. Uljanik je isporukom šest brodova vrijednih 240 milijuna dolara u potpunosti i prijevremeno ispunio godišnji poslovni plan. U knjizi narudžaba je 15 sigurnih ugovora za visokosofisticirane brodove, vrijednih blizu milijarde dolara, a zaposlenost je uz još neke ugovore pod opcijom, zajamčena do 2010. godine. Proljetos je predan naručitelju posljednji tanker, sad se ugovaraju uglavnom sve složenije gradnje, car carrieri – brodovi za prijevoz automobila i kamiona, u čemu Uljanik drži do 15 posto svjetske proizvodnje te kombinirani brodovi za prijevoz automobila i kontejnera. Upravo je završena gradnja serije brodova za prijevoz željezničkih kompozicija, po čemu je Uljanik jedinstven u svijetu. “Hrvatska prosječnost za nas nije dovoljna. Ako želimo opstati na svjetskom tržištu pred najezdom jeftine dalekoistočne brodogradnje, moramo graditi sve sofisticiranije brodove u čemu će nas oni teško hvatati. Zato ulažemo u znanje, u ljude, podižemo efikasnost, skraćujemo rokove, pa sad s dvije trećine ljudi proizvodimo dva i pol puta više. Brod je proizvod kojega je gradnja kompleksan proces, kroz njega svoje proizvode izvozi tisuću proizvođača opreme i drugih dijelova, a u naš brod ugrađujemo 70 posto domaćih komponenti. Još od 1996. godine imamo certifikat ISO 9001, a od 2003. i ISO 14001, dakle uz ljude brinemo i o okolišu i tradicionalno nastojimo ostvariti prijateljsko okruženje s gradom u središtu kojeg smo i locirani”, uoči jubileja za Poslovni dnevnik ističe direktor Uljanikova brodogradilišta Marinko Brgić.Za Uljanik je ova godina i prva pozitivna po financijskim pokazateljima nakon tri gubitne. Naime, nakon profitabilnog poslovanja s kakvim je Uljanik izašao iz sanacije 2000. godine, uslijedio je šok pada vrijednosti dolara i visokog skoka cijena čelika, što je prema riječima člana Uprave i bivšeg predsjednika Uljanika Karla Radolovića, pokosilo hrvatsku brodogradnju i Uljanik natjeralo u ponovne gubitke. No novi ugovori s naručiteljima sklapaju se po novim pravilima, uz deviznu klauzulu te podjelu rizika s naručiteljem. Kadrovske promjene
“To je sigurnost koja je već ove godine donijela financijsku stabilnost i poslovna godina završit će s dobiti. Međutim, ni negativni poslovni rezultati u proteklih nekoliko godina nisu poljuljali povjerenje kreditora naspram Uljanika, pa smo i dalje dobivali kredite bez državnih jamstava”, kaže novi predsjednik Uprave Uljanika Anton Brajković. U Uljaniku je godina stabilizacije donijela i kadrovsku promjenu na čelu dioničkog društva. Karlo Radolović, zasigurno prvi menadžer hrvatske brodogradnje, koji je vodio Uljanik kroz uzburkanih gotovo trideset proteklih godina, prepustio je čelnu ulogu mlađem kolegi, članu Uprave Antonu Brajkoviću, a on sam ostao je drugi član Uprave.

http://www.poslovni.hr/28597.aspx

mich

KONCEM OVOG MJESECA USVAJA SE STEČAJNI PLAN BRODOGRADILIŠTA U MARTINŠĆICI
Uljanik preuzima 60 posto »Lenca«

Stečajna upraviteljica »Lenca« Ombreta Belić Ilijašić veli da je dogovor s Ministarstvom riješena stvar, samo još trebaju »stići papiri«, što znači da će pulski arsenal otkupiti ili je već otkupio ukupno više od 500 milijuna potraživanja, a to će mu omogućiti da se uknjiži kao većinski vlasnik »Lenca« • Stečaj će vjerojatno završiti koncem ožujka

Piše Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ

PULA –
Usvoji li se stečajni plan remontnog brodogradilišta Viktor Lenac na skupštini vjerovnika zakazanoj 31. siječnja, Uljanik bi postao vlasnik nešto više od 60 posto tog posrnulog brodogradilišta. Naime, prema tom planu, razlučni, kao i vjerovnici prvoga reda, pretvorit će svoja potraživanja, dijelom ili u cijelosti, u nove vlasničke udjele u »Lencu«.
Uljanik je već otkupio potraživanja od četiri vjerovnika: IFC-a (fond Svjetske banke), DEG-a (Njemačka razvojna banka), Raiffeisen te Splitske banke, u ukupnom iznosu od 200 milijuna kuna te dogovorio otkup potraživanja i s Ministarstvom financija u iznosu od 327 milijuna kuna, ističe stečajna upraviteljica »Lenca« Ombreta Belić Ilijašić. Ona navodi da je dogovor s Ministarstvom riješena stvar, samo još trebaju »stići papiri«, što znači da će pulski arsenal otkupiti ili je već otkupio ukupno više od 500 milijuna potraživanja, što će mu omogućiti da se uknjiži kao većinski vlasnik »Lenca«.
Od ukupnog iznosa, u vlasništvo će se pretvoriti 107 milijuna, dok će se ostatak otpisati jer »Lenac« nema dovoljno imovine, zbog čega će se i njegov temeljni kapital smanjiti. Novi će temeljni kapital iznositi 178 milijuna kuna, od čega bi razlučni vjerovnici – Uljanik, HBOR, Croatia osiguranje, OTP banka i drniški obrt RLE – imali ukupno 144,7 milijuna. Ukupna pak potraživanja vjerovnika iznose 1,08 milijardi kuna, no zbog nedovoljne imovine »Lenca« dio je otpisan.
Od ukupno 690 milijuna kuna, koliko potražuju, razlučni vjerovnici dobit će (u vlasništvu »Lenca«) 144,7 milijuna, dok se ostatak otpisuje, a bez svog novca u potpunosti će ostati kooperanti (273 milijuna) i vjerovnici iz tzv. općeg isplatnog reda (820 milijuna kuna). »Lenac«, prema riječima njegove stečajne upraviteljice, ima čak 1.900 vjerovnika, od kojih će se u cijelosti namiriti (ukupno 32 milijuna kuna) oni iz prvog isplatnog reda – državni fondovi i dio radnika koji potražuju plaće.
Prihvati li se stečajni plan, slijedi skupština društva, nakon čega bi »Lenac« (upraviteljica smatra da bi se to moglo dogoditi koncem ožujka), konačno izišao iz stečaja. Bude li, dakle, sve teklo po tom scenariju (ne budu li se žalili oni koji će ostati kratkih rukava), novi će se vlasnici uknjižiti u dioničku knjigu. Tako bi Uljanik imao 60-ak posto, HBOR 16 posto, HFP 9,4 posto, a ostali po nekoliko postotaka (Croatia osiguranje 2, OTP 1, fondovi do 2,5 posto…), navodi Belić Ilijašić.
Poslovodstvo Uljanika nije željelo govoriti o iznosima ni udjelima, no potvrđuju da su otkupili vjerovnička prava od IFC-a, DEG-a, Raiffeisena i Splitske banke.
– Uljanik je navedena vjerovnička prava otkupio u trenutku kada je bilo izvjesno da pojedini od navedenih vjerovnika svojim postupcima povećavaju stečajnu agoniju »Lenca« i njegovih više od 500 radnika, odnosno da ciljano usporavaju postupak. To je bila prijetnja djelatnosti remonta na Martinšćici, odnosno tvrtki koja ima velik značaj za riječko gospodarstvo, priopćio je glasnogovornik Uljanika Hrvoje Markulinčić.

http://www.glasistre.hr/?2d3b05d25f2b7ed7ad43870ed5c23231,TS,1914,,11763,15336,151401

Poslovni Dnevnik 25.01.2007 Agneza Uroševic

Uljanik: krštenje broda za prijevoz automobila
PULA – Uljanik u novu poslovnu godinu krece ambiciozno, i to krštenjem dosad najveceg broda za prijevoz automobila. Danas poslijepodne prvi od dva ugovorena car carriera za norveškog narucitelja P.D. Gram & Co. AS iz Osla na prigodnoj svecanosti dobit ce ime “Höegh Delhi”. Rijec je o brodu za prijevoz automobila i kamiona kome ce kumovati Julie Parsons, supruga Rogera Parsonsa, poslovnog suradnika vlasnika kompanije Gram. Novi je brod dosad najveci tog tipa izgraden u Uljaniku, ali i u svijetu. Ima trinaest paluba od cega su dvije prilagodljive, površina garaža iznosi 58.819 cetvornih metara, što u praksi znaci da može prevoziti 7034 osobna automobila, cija bi kolona bila duža od 35 kilometara! Inace, brod je dug 200 metara, širok 32,26 i visok 14,58/32,31 metar. Nosivost iznosi 16.700 DWT, a do krajnje brzine od 20,8 cvorova tjerat ce ga Uljanikov motor snage 14.220 kW, do sada najsnažniji koji je proizveden u Uljanik – Strojogradnji. Pri njegovoj izradi primijenjene su nove tehnologije. Gotovo dva milijuna dolara vrijedna metalska oprema proizvela se u Uljanikovu sustavu VIBO. U cijelosti 65% broda hrvatska je komponenta.

http://www.poslovni.hr/32060.aspx

Ako netko ima pretplatu može “paste” za cijeli članak
Vaš link

Poslovni Dnevnik 26.01.2007 Tanja Čorak

Vezano uz poslovanje…Citat:

No Uljanik, koji je najmanje korak ispred ostalih hrvatskih brodogradilišta, ionako kreće u prodor na druga tržišta, a oprez u poslovanju, točnije konzervativniji pristup poslovanju, potvrdio se dobrim principom i gotovo je sigurno primijenjen i sada u traženju novih niša. Pulski škver, dakle, i dalje gradi svoju poziciju na svjetskom brodograđevnom tržištu u proizvodnji car cariera, ali i u širenju proizvodne palete iz tzv. kategorije srednje složenih brodova k višoj srednjoj klasi. U srednjoj kategoriji Uljanik je do sada isporučio ukupno 74 broda. Tu spada gradnja kombiniranih brodova, primjerice, onih za prijevoz automobila i vagona, brodova za prijevoz rashlađenog tereta itd. S Uljanikovim stalnim parnterom, talijanskim naručiteljem Grimaldijem, sklopljen je ugovor o isporuci u 2008. i 2009. godini dva višenamjenska broda za prijevoz automobila i kontejnera. Njihova je gradnja tehnološki zahtjevnija, pa onda i skuplja, između ostalog jer ti brodovi traže i ugradnju složenije opreme za brzi ukrcaj paralelnog tereta, pa će na njima biti ugrađene i dizalice za ukrcaj kontejnera. Stručni izvori ističu kako u pulskom brodogradilištu procjenjuju tržišne niše i objektivne sposobnosti Uljanika za gradnju visokospecijaliziranih brodova.

Vezano uz ulaganje u Lenac….Citat:

U okviru traženja tržišta računa se i na remontno brodogradilište Viktor Lenac, čiji je izlazak iz stečaja sve izvjesniji kako se bliže parlamentrani izbori, i koji – paradoksalno – sve vrijeme stečaja izvrsno posluje. Kada je o Lencu riječ, ali i o off shore tržištu, računa se na nastavak gradnje pokretnih platformi. Svojevremeno je osnovan konzorcij za gradnju Inine pokretne platforme “Labin” za istraživanje podmorja, u koji su bili uključeni Brodosplit, 3. maj i Uljanik, a Lenac je bio nositelj posla. Doznajemo kako se za Lenac, koji izgradio nekoliko pokretnih platformi za eksploataciju plina u sjevernom Jadranu, planira nastavak proizvodnje pokretnih platformi u suradnji s talijanskom kompanijom Rosetti Marino. Lenac bi trebao graditi nadvodne dijelove offshore platformi, a u isti posao planira se uključiti i splitski BSO.

http://www.poslovni.hr/32170.aspx

New Report

Close