ULJN (Uljanik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULJN (Uljanik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

815 261 dionica.
ULJB-r-a.
100 % vlasništvo Uljanik grupe d.d.
Vode se kao ulaganja u povezane poduzetnike , financijska imovina
Briše se to iz aktive u bilanci, i brišu se golemi dugovi ULJB-a u sklopu grupe. Najmanje 2 milijarde kn obveza.
Malo sam i rekao.
BV automatski prelazi u ozbiljne vode.
Ovo je bomba ljudi. Tempirana bomba. Samo oprezno jer ako sam sve dobro izracunao gubitnici ce biti svi koji izadju prije povratka dionice na nominalu.

Franklin

GFI izdvojeno Brodogradilišta može se pronaći na stranicama Fine. Proizlazi da je nažalost upravo to, menadžmentom opustošeno brodogradilište uteg koji cijelu Grupu vuče na dno. Mogućnost da tim stručnjaka iz CSICa nije ovo primijetio je ravna nuli.

Franklin

Kinezi “obišli i brodograđevni institut u Zagrebu i imaju određene prijedloge i oko toga trgovačkog društva”:
https://www.index.hr/vijesti/clanak/horvat-kinezi-su-bili-i-u-brodarskom-institutu-imaju-neke-prijedloge/2083437.aspx
Kosooki već znaju o BI i njegovoj tehnologiji (koje se žele dočepati) više od nas …i znaju da vrijedi:
Except all Croatian shipyards, most distinguished vessel manufactures are customers of Brodarski institut: Azimut, Benetti, Sydac and Fincantieri form Italy, Seaway from Slovenia, Rolls Royce from Sweden, Heavy Lift from Netherlands, French Briand yacht Design, Marinteknik from Singapore, American Marquise Yachts, Greek Naviera Ulisses, Fapco from Venezuela, Dubai Drydocks from the United Arab Emirates and others. The Institute performs also full scale performance testing of ships. Till now, Brodarski institut performed prototype, delivery and exploitation measurements on more than 1200 sea trials. Those trials encompass propulsion measurements, manoeuvrability testing, sea keeping, launching, noise and vibration measurements and so on…”


Kinezi "obišli i brodograđevni institut u Zagrebu i imaju određene prijedloge i oko toga trgovačkog društva":
https://www.index.hr/vijesti/clanak/horvat-kinezi-su-bili-i-u-brodarskom-institutu-imaju-neke-prijedloge/2083437.aspx
Kosooki već znaju o BI i njegovoj tehnologiji (koje se žele dočepati) više od nas …i znaju da vrijedi:
Except all Croatian shipyards, most distinguished vessel manufactures are customers of Brodarski institut: Azimut, Benetti, Sydac and Fincantieri form Italy, Seaway from Slovenia, Rolls Royce from Sweden, Heavy Lift from Netherlands, French Briand yacht Design, Marinteknik from Singapore, American Marquise Yachts, Greek Naviera Ulisses, Fapco from Venezuela, Dubai Drydocks from the United Arab Emirates and others. The Institute performs also full scale performance testing of ships. Till now, Brodarski institut performed prototype, delivery and exploitation measurements on more than 1200 sea trials. Those trials encompass propulsion measurements, manoeuvrability testing, sea keeping, launching, noise and vibration measurements and so on…"

svaka normalna država bi našla interes da takav institut razvija, ali tamo je očito sve prepušteno stihiji, da što prije propadne i netko se dočepa dobre lokacije za kakav trgovački centar ili što već koga zanima,
naravno da kinezi to gledaju drugačijim očima

Da sam ja Kinez , uzeo bi Brodograđevni institut sa dva brodogradilišta i postao car Jadrana , a i Mediterana .

Stvar je ovdje vrlo jednostavna i prozirna. Nema se šta filozofirati više. Svi prisutni na forumu osim možda jednog do dva žbira kojekakvih prikaza kojima bi pasao stečaj, ulažemo u ove dionice jer vjerujemo u post-recesijsku obnovu najvećih brodogradilišta u zemlji, uz jasno, državni intervencionizam. Razlika među nama je samo u tome što smo neki kupili dionice kad je trebalo, od 20 – 60 lipa.. Kada su zbog krive procjene i nedostatka adekvatnog znanja iz makroekonomije i političke ekonomije po gotovo nikakvim cijenama te dionice rasprodali upravitelji mirovinskih fondova.
A neki još želimo kupiti, i žalimo za tim cijenama i tom lijepom razdoblju na burzi.
I sada pišemo negativno od jutra do mraka, ne bi li nekog od ovih prvih učinili nesigurnim i naveli na prodaju barem približno najvećoj cijeni po kojoj su fondovi izašli.
Ali sve je izglednije da će državni intervencionizam uskoro dati posljednju riječ ovdje.

Franklin

Sad će mirovinci opet uljetit da malo poprave rashodovnu stranu u narednim mjesecima.Ako već i nisu lagano počeli. Napeti ko puške. Od informacija prate se uglavnom one na kineskom jeziku .Ove naše su ih dosta pokopale 😆

“To nije pitanje vjerovanja. Jedini naučni stav koji čovjek može o bilo čemu da zauzme, je pitanje da li je to istinito"


Sad će mirovinci opet uljetit da malo poprave rashodovnu stranu u narednim mjesecima.Ako već i nisu lagano počeli. Napeti ko puške. Od informacija prate se uglavnom one na kineskom jeziku .Ove naše su ih dosta pokopale 😆

znate i sami da oni više ne mogu ulagati u ovu dionicu, ostaju samo mali ulagači da spase obraz burze

neloše..ostaju mali.. ponekad mali imaju i više nego što misliš…i traže povoljniju cijenu.
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/brodarski-institut-podmirio-dugove-racun-deblokiran-stecaj-izbjegnut-foto-20190131
Igor Tripković Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić
Brodarski institut iz Zagreba podmirio je svoje dugove, izišao je iz blokade te je prekinut privremeni stečajni postupak..Podsjetimo, Fina je još ujesen predložila stečaj nad Institutom, kada je reagirao i Trgovački sud te postavio privremenog upravitelja Hrvoja Kraljičkovića, a on je trebao ispitati ima li razloga za stečaj i može li se imovinom dužnika financirati trošak postupka.
Prema podacima Poslovne Hrvatske, Institut ima imovinu vrijednu 87 milijuna kuna, od čega 64 milijuna kuna otpada na građevinske objekte, ponajprije vrijednu nekretninu i lokaciju u Zagrebu, 10,5 milijuna kuna vrijede zemljišta u njihovu vlasništvu dok u opremi imaju 2,8 milijuna kuna. Zapošljavaju 52 osobe.

polarni kruzer Scenic Eclipse u utorak je ponovno uplovio u pulski Uljanik, čime su otklonjene sumnje da se australski brodovlasnik Glen Moroney s tim svojim brodom neće vratiti u pulsko brodogradilište:
https://www.24sata.hr/news/polarni-kruzer-scenic-eclipse-ponovno-u-pulskom-uljaniku-628256
Autor: HINA Utorak, 07.05.2019. u 17:01
“..te se vjeruje da će zadnja faza opremanja broda biti odrađena u Uljaniku.”

Ugovorna cijena broda je 90,4 milijuna eura, vrijednost tog broda je tim veća što je to prvi putnički brod tog tipa koji se gradi u svijetu

nije mi jasna logika “ulaganja” tj kupnje ove dionice. sudac je na zadnjem ročištu najavio da na idućem otvara stečaj ako se do ročišta ne deblokira račun sa 150 milKN blokada a nitko do sada nije niti najavio takvu mogućnost .osim toga u ponedjeljak će burza po običaju vjerovatno opet blokirati trgovanje do odluke suda,a ako bude odluka da ide stečaj onda je gotovo s trgovanjem dionicama pa ispada da su ostala još 3 trgovinska dana do kraja tjedna i mogućeg stečaja.
zato ne kužim kako se neki i dalje ovako kockaju novcem jer sam gledao povijesne podatke trgovanja i cijena je na samu najavu stečaja pala sve do 0,20 kn pa ako se to ponovi s ove cijene bi to bio opet pad od -80%! koja je logika držanja ove dionice i rizikovanja tolikog pada?

New Report

Close