Izvor: Novi List, 11.09.2007
DAMIR POLANCEC JUCER POTPISAO SPORAZUM SA SINDIKATIMA IZ »VIKTORA LENCA«
Radnicima kontrolni paket dionica »Lenca«
Država ce zadržati kontrolni paket u svom vlasništvu i rezervirati ga, da bi ga mogli otkupiti radnici. U pripremi je i odluka o prodaji paketa potraživanja »Uljaniku« i »Tankerskoj«
RIJEKA – Država ce, neovisno o svom vlasništvu nad pulskim »Uljanikom«, ipak zadržati kontrolni paket od 25 posto plus jedne dionice u »Viktoru Lencu«, dogovoreno je i utvrdeno u sporazumu kojeg su na jucerašnjoj sjednici Vladinog povjerenstva za rješavanje krize u »Lencu« potpisali potpredsjednik Vlade Damir Polancec i sindikalni predstavnici radnika ovog brodogradilišta. Štoviše, potpisanim sporazumom Vlada se obvezala da ovaj kontrolni paket dionica nece dalje prodavati, vec ce ostati rezerviran da ih mogu otkupiti radnici »Lenca« pod istim uvjetima kao i zaposlenici u svim ostalim hrvatskim škverovima kada se bude donijela odluka o tome, doznajemo od predsjednika SMH Ive Marjanovica i njegovog kolege iz HUS-a Ozrena Matijaševica, koji su parafirali jucerašnji sporazum.
Marjanovic i Matijaševic, kao i glavni povjerenik SMH u »Lencu« Damir Bacinovic nisu krili zadovoljstvo jucer postignutim, jer su time, isticu, ispunjena radnicka traženja na novi prijedlog stecajnog plana.
Prema neslužbenim informacijama, vlasnicka struktura »Lenca« prema novom stecajnom planu na koji su, uz izmjene i dopune, sindikati jucer dali suglasnost izgledala bi otprilike ovako: »Uljanik« i »Tankerska plovidba« imali bi oko 57 posto vlasništva, država 25 posto, a preostali vjerovnici, medu kojima su i kooperanti i dobavljaci, oko 10 posto.
Sindikalni celnici istaknuli su da je utanaceno i da se radnicka potraživanja iz prvog višeg isplatnog reda, a rijec je o ukupno 13,2 milijuna kuna potraživanja, sadašnjim i bivšim zaposlenicima »Lenca isplate odmah po izlasku iz stecaja.
Takoder, stecajna upraviteljica Ombretta Belic-Ilijašic morat ce dopuniti stecajni plan i u dijelu kojim ce se dati cvrste garancije da ce novi vlasnici buducnost »Lenca« temeljiti na radnoj snazi ovog brodogradilišta, dok ce se kooperanti angažirati po potrebi.
Neslužbeno doznajemo da je u pripremi odluka o prodaji paketa potraživanja HZZO-a, HZMO-a, Fonda za razvoj i zapošljavanje, REGOS-a, i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje »Uljaniku« i »Tankerskoj« te da bi Vlada o tome vrlo brzo trebala donijeti i formalnu odluku, nakon cega se ocekuje da ce se dio vjerovnika pismeno izjasniti da se odricu svojih hipotekarnih prava na imovinu »Lenca«, što je temelj na kojem je graden novi stecajni plan »Lenca«. Iz Vlade najavljuju da ce se na iducem sastanku Vladinog povjerenstva utvrditi optimalni rokovi za završetak stecaja »Viktora Lenca«.
Iduceg tjedna jamstva brodo-gradilištima
Predsjednik Hrvatske udruge sindikata Ozren Matijaševic prenio je da je na jucerašnjem sastanku u Vladi službeno izviješten da se priprema odluka o izdavanju državnih jamstava brodogradilištima za novougovorene poslove, cija je realizacija dovedena pod znak pitanja. Vlada bi tu odluku trebala donijeti na sjednici iduceg tjedna, do kada ce se održati i sastanak s upravama svih pet brodogradilišta.
Izvor: Sredisnja Depozitarna Agencija, 11.09.2007
ULJANIK PROIZVODNJA OPREME d.d. – povecanje temeljnog kapitala
Poštovani,
u skladu s clankom 87. a u svezi s clankom 88. st. 2. Pravila Središnje depozitarne agencije d.d. (dalje Agencija), Rješenja Trgovackog suda u Pazinu od 05. srpnja 2007. godine, broj: Tt-07/1371-2 i Rješenja Trgovackog suda u Pazinu od 13. kolovoza 2007. godine, broj: Tt-07/1676-2, obavještavamo vas da je Agencija dana 10. rujna 2007. godine za društvo ULJANIK PROIZVODNJA OPREME d.d. (dalje u tekstu: Društvo) obavila u sustavu Agencije upis dva povecanja temeljnog kapitala Društva kako slijedi:
– Društvo je na Glavnoj skupštini dana 06. ožujka 2007. godine donijelo odluku o povecanju temeljnog kapitala izdavanjem dionica privatnom ponudom.
Temeljni kapital povecan je izdavanjem 16.667 novih redovnih dionica oznake ULJP-R-A svaka nominalnog iznosa 300,00 kn.
Na taj nacin temeljni kapital je povecan s iznosa od 46.962.300,00 kn za iznos od 5.000.100,00 kn, tako da je ukupni temeljni kapital nakon povecanja iznosio 51.962.400,00 kn i bio je podijeljen na 173.208 redovnih dionica oznake ULJP-R-A pojedinacnog nominalnog iznosa 300,00 kn. – Društvo je na Glavnoj skupštini dana 16. srpnja 2007. godine donijelo odluku o povecanju temeljnog kapitala izdavanjem dionica privatnom ponudom.
Temeljni kapital povecan je izdavanjem 64.025 novih redovnih dionica oznake ULJP-R-A svaka nominalnog iznosa 300,00 kn.
Na taj nacin temeljni kapital je povecan s iznosa od 51.962.400,00 kn za iznos od 19.207.500,00 kn, tako da ukupni temeljni kapital nakon povecanja iznosi 71.169.900,00 kn i podijeljen je na 237.233 redovne dionice oznake ULJP-R-A pojedinacnog nominalnog iznosa 300,00 kn.
Izvor: Sredisnja Depozitarna Agencija, 11.09.2007 ULJANIK PROIZVODNJA OPREME d.d. – povecanje temeljnog kapitala Poštovani, u skladu s clankom 87. a u svezi s clankom 88. st. 2. Pravila Središnje depozitarne agencije d.d. (dalje Agencija), Rješenja Trgovackog suda u Pazinu od 05. srpnja 2007. godine, broj: Tt-07/1371-2 i Rješenja Trgovackog suda u Pazinu od 13. kolovoza 2007. godine, broj: Tt-07/1676-2, obavještavamo vas da je Agencija dana 10. rujna 2007. godine za društvo ULJANIK PROIZVODNJA OPREME d.d. (dalje u tekstu: Društvo) obavila u sustavu Agencije upis dva povecanja temeljnog kapitala Društva kako slijedi: – Društvo je na Glavnoj skupštini dana 06. ožujka 2007. godine donijelo odluku o povecanju temeljnog kapitala izdavanjem dionica privatnom ponudom. Temeljni kapital povecan je izdavanjem 16.667 novih redovnih dionica oznake ULJP-R-A svaka nominalnog iznosa 300,00 kn. Na taj nacin temeljni kapital je povecan s iznosa od 46.962.300,00 kn za iznos od 5.000.100,00 kn, tako da je ukupni temeljni kapital nakon povecanja iznosio 51.962.400,00 kn i bio je podijeljen na 173.208 redovnih dionica oznake ULJP-R-A pojedinacnog nominalnog iznosa 300,00 kn. – Društvo je na Glavnoj skupštini dana 16. srpnja 2007. godine donijelo odluku o povecanju temeljnog kapitala izdavanjem dionica privatnom ponudom. Temeljni kapital povecan je izdavanjem 64.025 novih redovnih dionica oznake ULJP-R-A svaka nominalnog iznosa 300,00 kn. Na taj nacin temeljni kapital je povecan s iznosa od 51.962.400,00 kn za iznos od 19.207.500,00 kn, tako da ukupni temeljni kapital nakon povecanja iznosi 71.169.900,00 kn i podijeljen je na 237.233 redovne dionice oznake ULJP-R-A pojedinacnog nominalnog iznosa 300,00 kn.
pravi komentar sadržavo bi i što to znači , i uoče znači li nešto za ULJN-r-a !
U ULJANIKU PORINUT PETI OD DEVET NARUČENIH CAR CARRIERA ZA IZRAELSKU BRODARSKU TVRTKU RAY SHIPPING
Zaplovio »Morning Menad«
Kompanija Ray Car Carriers Ltd., s flotom od devet ugovorenih brodova, predstavlja nakon Grupe Grimaldi, drugog najvećeg kupca Uljanikovih brodova u novije vrijeme • Nakon porinuća, na navoz je položena kobilica za gradnju 477, šestog broda za prijevoz automobila i kamiona
Porinuće broda ‘Morning Menad’
PULA –
Sa sat vremena odgode zbog kašnjenja zrakoplova s uzvanicima, jučer je s Uljanikova navoza broj 2 u more porinuta gradnja broj 468, pod nazivom »Morning Menad«. Riječ je o brodu za prijevoz 4.900 automobila i kamiona, nosivosti 12.300 DWT, za naručitelja Ray Car Carriers Ltd. To je nakon gradnji 436 («Lapis Arrow«), 465 («Coral Leader«), 466 («Opal Leader«) i 467 («Istra Ace«) peti brod iz serije od devet brodova ugovorenih s tvrtkom Ray Shipping i četvrto ovogodišnje porinuće u Uljaniku.
Konopac je presjekla gospođa Yaela Ungar, supruga Ramija Ungara, predsjednika kompanije Ray Car Carriers. Mada je porinuće bilo radno bez ceremonije krštenja, prisustvovali su, osim predstavnika naručitelja i radnika Uljanika, kojima su kao i uvijek išle čestitke na predanom i mukotrpnom radu, mnogobrojni roditelji s djecom.
Brod je porinut u visokom stupnju izgrađenosti pa će njegova isporuka naručitelju biti do kraja ove godine. Ugovor za gradnju broda potpisan je 20. studenoga 2003. godine, a kobilica je položena 15. svibnja. Inače, s naručiteljem Ray Car Carriers Ltd. još je u svibnju 2005. godine potpisan ugovor za gradnju dodatna dva broda za prijevoz automobila, a lani je ugovoren još jedan s kojim je ranije ugovorena serija brodova povećana na ukupno devet. To kompaniju Ray Car Carriers Ltd., nakon Grupe Grimaldi, predstavlja kao drugog najvećeg kupca Uljanikovih brodova u novije vrijeme.
Svi ugovoreni brodovi prilagođeni su novim zahtjevima kupca. Primjerice, izmijenjen im je sustav pregrađivanja i sustav unutarnjih rampi ispod šeste palube kako bi se dobila veća protočnost tijekom ukrcaja i iskrcaja automobila te smanjio broj nepropusnih vrata i voznih kosina. Program brodova za Ray Shipping će se prema planu realizirati do 2009. godine.
Nakon porinuća, na navoz je položena kobilica za gradnju 477, radnog imena »CSCC Shangai«.
izvor: Glas Istre
Ima li tko kakvu ideju tko zadnjih dana kupuje sve po 400 kn ? [smiley7]
VLADA BRODOGRADNJI DALA GARANCIJE OD 350 MILIJUNA EURA
Uljaniku jamstva za pet novougovorenih brodova
Ne može se i ne smije zaustaviti proizvodnja na navozima, istaknula je ravnateljica Vijeća Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec
Posljednji paket državnih jamstva brodogradilištima je izdan prije godinu dana – Uljanik
RIJEKA –
Da je Vlada prošlog tjedna odobrila novi paket državnih jamstava, slijedom kojih bi brodogradilišta trebala biti u mogućnosti osnažiti potpisane ugovore za nove brodove, jučer nam je potvrđeno i iz Banskih dvora. Kako doznajemo, izdana su jamstva u ukupnoj vrijednosti od 350 milijuna eura. No, zbog specifičnog i krajnje osjetljivog pitanja državnih potpora, u brodogradilištima u trenutku dok se programi restrukturiranja usuglašavaju s kriterijima EU-a, o ovoj vijesti potiho se priča. Naime, i državna jamstva za novougovorene brodove smatraju se državnim potporama, jer se sva hrvatska brodogradilišta tretiraju kao poduzeća s poteškoćama. Činjenica je da je Vlada ovu odluku, pritisnuta apelima uprava brodogradilišta i sindikatima, donijela još na prošlotjednoj sjednici, i to na njezinom zatvorenom dijelu. Za ovu vijest i u samim brodogradilištima službeno su saznali tek jučer.
Kako doznajemo, državna jamstva izdana su 3. maju za izgradnju šest brodova za prijevoz automobila – posao koji su riječki brodograditelji sklopili s grčkim naručiteljem. Državne garancije dobili su i u brodogradilištu Kraljevica, i to za izgradnju preostala dva trajekta, od ukupno tri ugovorena, za britanskog brodara Wightlink te za izgradnju jednog asfalt tankera za genovsku tvrtku Petrolmar. Zeleno svjetlo za nove poslove Vlada je dala i Brodosplitu, dok su pulskom Uljaniku izdana jamstva za čak pet novougovorenih brodova.
Posljednji paket državnih jamstva brodogradilištima je izdan još prije godinu dana, kada je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja posljednji put dala odobrenje i to na jednokratna sredstva za sanaciju brodogradnje u iznosu od 4,2 milijarde kuna. Ravnateljica Vijeća Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec jučer je rekla da nema nikakve službene informacije o novim Vladinim jamstvima.
– Bez obzira na trenutačne okolnosti, ne može se i ne smije zaustaviti proizvodnja na navozima, istaknula je Spevec. Prema njezinim riječima, iz novog izvješća Ministarstva gospodarstva, koji dostavljaju svaka tri mjeseca, vidjet će se je li kod prošlotjedne odluke Vlade riječ o sredstvima iz posljednjeg odobrenog paketa pomoći brodogradilištima od već spomenute 4,2 milijarde kuna.
– Iz izvješća Ministarstva gospodarstva s te stavke do početka ove godine bilo je utrošeno 1,6 milijardi kuna. Međutim, čak i ako je riječ o dodatnim sredstvima, zakon dopušta mogućnost da se ta sredstva naknadno unesu i odobre kroz programe restrukturiranja, kazala je Spevec.
-GLAS ISTRE
Sve ide gore samo je Uljanik uporno na 400 [smiley7], nevjerojatno…
Ima li tko kakvu ideju tko zadnjih dana kupuje sve po 400 kn ? [smiley7]
skrbnički Bank of NY iz dana u dan kupuje, a tko još ne znam…