Istra dovoljno zarađuje da bi mogla isfinancirati plan restruktuiranja Uljanika sama ali onda nema slanja novca u Zagreb pa več je i vrijeme za stvaranje regija neka svako brine svoje brige ,dosta više centralizma.
Evo konačno razumne analize propasti brodogradnje koja je okrutno jednostavna. Ali je upravo zato teško prihvatiti istinu.
https://novac.jutarnji.hr/rasprave-i-rjesenja/gdje-su-zapravo-nestale-milijarde-koje-su-porezni-obveznici-dali-uljaniku/8665970/
1. koliki je udio plaća u prihodima – xy
u redu
1. ako je gubitak, radnici og gazde direktora do portira iz svojih placa podmiruju xy post giubitka do najvise tri mjesecna place
2. ako dobit, radnici dobivaju xy dobiti betz maks plafona
drzava snizava sve dazbine do najnize koliko eu dopusta
brodogradnja sanirana u 2 poteza –
Uostalom zašto se ne dogovore i potpišu ugovore sa Debeljakom i Finkatijerijem i nek počnu više raditi te sekcije za njihove brodove a preostala jamstva država neka plača kad se jer za to obavezala a neče več da podrži plan restruktuiranja.Tako da niti netreba strateški partner .
Istra dovoljno zarađuje da bi mogla isfinancirati plan restruktuiranja Uljanika sama ali onda nema slanja novca u Zagreb pa več je i vrijeme za stvaranje regija neka svako brine svoje brige ,dosta više centralizma.
uljanik nikad nijednu milijardu nije dibio iz istre, nego iz zg
ajmo ne pričati gluposti
dati bilo kome 1 kn na lijepe oči je glupost. dati milijarde a nitko za njih ne odgobvara – to je put ravno u propast
Do sada je plačeno 3,1 milijarda jamstava a ako se ne izgrade preostali brodovi koji su još u knjigi naruđbi i čiji je teret 1,4 milijarde kad več Vlada neče dati mogučnost da se izgrade ti brodovi i spasu ta jamstva i kad nisu vodili računa i vršili kontrole o trošenju novca neka plate i to ,znači brodogradilišta su očiščena od brodova koja su ih opterečivala i mogu da prihvate poslove koje je dogovorilo drugo brodogradilište i da rade u najmu za Finkatijeri. Dugovi su oko 200 miliona kuna za 2 brodogradilišta ,meni to baš i ne izgleda puno s obzirom da Finkatijeri može odmah napuniti i jedno i drugo brodogradilište poslom.Debeljak u toj priči nemora učestvovati.Radnici kao večinski to moraju samostalno organizirati .
r
ja jesam da drzava pomogne – ali POBOGU UPRAVA MORA JAMČITI I SVI RADNICI – AKO DOBIT, SVA IDE NJIMA. AKO GUBITAK, SVUI OD PLAĆE DO TRI PLACE ILI CAK I DO GODISNJE PLACE
menui da daju mikijune i ja bih ih propio. ljudi smo, svi isti, nikome novac bez kontrole
Što napraviti s ovime , da ti netko i pokloni ?
Jeli vrijednost imovine dovoljna da se u stečaju i predstečaju zaradi , ili čak ostanu tereni ?
Pomorsko dobro je već izvlašteno, ali ima još terena iza njega .
Dakle, scenarij, kao nekad kad se firma dobivala za kunu . Samo, sada, kad su u pitanju razni dioničari, nemožeš dati za kunu bez koncenzusa, pa trguješ papirima do lipe, nema zabrane trgovanja iako je neizvjesnost do boli… netko skupi “sve”, i to je to . Brigo moja pređi na drugog.
priznajmo, sve ovo je samo zbog terena, lakše je sagraditi hotele i imati 100 zaposlenih, nego raditi brodove s 4000 .
Mislim, što AKO netko skupi 50, ili 75% dionica, mora dati ponudu za otkup ostalih po srednjoj cijeni nabavne, dakle–0,20-0,60 lipa, preuzme sve ostalo i onda je on VLASNIK . Onda se država nema što miješati, a kao jamac dužna je platiti što mora .
Nakon toga, predstečajna… pa nakon toga što ostane u kontrolirani stečaj … i ostanu tereni na kraju čisti, bez brodogradilišta i radnika . I tko mu što može, kad si vlasnik, možeš sutra zatvoriti firmu, zar ne ?
da,većinski dioničari mogu licitirati oko cijene zemljišta i eventualno opreme,zato kažem da vrijedi cijena dionice puno više,jer je sada tržišna kapitalizacija samo milijun kuna,a teren je itekako atraktivan..zato sam prije pisao da stečaj ne znači nula kuna po dionici..
Do sada je plačeno 3,1 milijarda jamstava a ako se ne izgrade preostali brodovi koji su još u knjigi naruđbi i čiji je teret 1,4 milijarde kad več Vlada neče dati mogučnost da se izgrade ti brodovi i spasu ta jamstva i kad nisu vodili računa i vršili kontrole o trošenju novca neka plate i to ,znači brodogradilišta su očiščena od brodova koja su ih opterečivala i mogu da prihvate poslove koje je dogovorilo drugo brodogradilište i da rade u najmu za Finkatijeri. Dugovi su oko 200 miliona kuna za 2 brodogradilišta ,meni to baš i ne izgleda puno s obzirom da Finkatijeri može odmah napuniti i jedno i drugo brodogradilište poslom.Debeljak u toj priči nemora učestvovati.Radnici kao večinski to moraju samostalno organizirati .
r
A jamstva?
Pa za jamčenje odnosno isplatu jamstava država mora nešto dobiti zauzvrat? Postoji neko regresno pravo, a pitanje je da li su sva zemljista razlučno ili izlučno već u vlasništvu banaka osim pomorskog dobra. U Uljaniku vjerojatno neće ostati kamen na kamenu, a kamoli nešto vise.
da,većinski dioničari mogu licitirati oko cijene zemljišta i eventualno opreme,zato kažem da vrijedi cijena dionice puno više,jer je sada tržišna kapitalizacija samo milijun kuna,a teren je itekako atraktivan..zato sam prije pisao da stečaj ne znači nula kuna po dionici..
možda nisi sve pohvatao, ali sigurno znači 0 kuna za male, preostale dioničare .
da,većinski dioničari mogu licitirati oko cijene zemljišta i eventualno opreme,zato kažem da vrijedi cijena dionice puno više,jer je sada tržišna kapitalizacija samo milijun kuna,a teren je itekako atraktivan..zato sam prije pisao da stečaj ne znači nula kuna po dionici..
pobogu čovječe – dioničari su zasdnji u isplat
uljanik DUĆŽAN NEKOLIKO MILIJARDI – MILIJARDI
cijelu pulu da prodaš ne bi toliko namaknuo