da i baš zato uporno kd i bank of new york stalno kupuju, zato što to ništa ne valja
da i baš zato uporno kd i bank of new york stalno kupuju, zato što to ništa ne valja
Misliš da fond manageri ne griješe, pogotovo na našem mladom tržištu? I vrhunski strani manageri fondova koji su pred koju godinu kupovali dionice Enrona bili su sigurni da rade odličan posao. [smiley8]
usporedba ti je super.
možda je skupo možda nije to je na svakom da prosudi sam.
meni njihovo poslovanje i planovi izgledaju odlično za vrstu posla kojim se bave, a i predstojeća privatizacija dosta obećava.
ja dionicu imam i još mislim kupovati, a ti nemoj ako je tebi loša, na tržištu ima puno prilika pa biraj
Poštovani kolege,
eto ja vrlo malo pišem na forumu al da vam podijelim nekoliko informacija!ja studiram u puli i imam kontakt sa vodećim ljudima iz uljanika (profesori koji rade u Uljaniku)!imao sam i prilike razgovarat sa ljudima iz uljanika kojima je posao upravljanje kvalitetom u poduzeću!da vam ne duljim ;kažu da se sve predodređuje da to poduzeće raste,al problem je u tome sto im je postrojenje prilično zastarijelo ,tako da je njima od velike važnosti se privatizirat i nači jednog kvalitetnog investitora!zašto?zato što se oni preusmijeravaju na proizvodnju DREĐERE,a ono što sad proizvode je nasprem tomu kante!za proizvodnju takvih brodova treba suvremenija tehnologija a zato još nemaju novaca!to bi bilo stvarno u najkraćim crtama!-a šta se tič dionice ,mislim gledajući ju dugoročno ,da je vrlo profitabilna investicija ,ali moram napomenuti da sigurno dvije godine se sa tom dionicom neče ništa značajnije dešavati!a postoji i razlog pozdrav[smiley2]
….zato što se oni preusmijeravaju na proizvodnju DREĐERE,….
…. moram napomenuti da sigurno dvije godine se sa tom dionicom neče ništa značajnije dešavati!a postoji i razlog ….
Možeš li ove tvrdnje malo pojasniti za nas nestručnjake. (Što su to DREĐERI? Koji je razlog za mrtvilo?)
Poštovani kolege, eto ja vrlo malo pišem na forumu al da vam podijelim nekoliko informacija!ja studiram u puli i imam kontakt sa vodećim ljudima iz uljanika (profesori koji rade u Uljaniku)!imao sam i prilike razgovarat sa ljudima iz uljanika kojima je posao upravljanje kvalitetom u poduzeću!da vam ne duljim ;kažu da se sve predodređuje da to poduzeće raste,al problem je u tome sto im je postrojenje prilično zastarijelo ,tako da je njima od velike važnosti se privatizirat i nači jednog kvalitetnog investitora!zašto?zato što se oni preusmijeravaju na proizvodnju DREĐERE,a ono što sad proizvode je nasprem tomu kante!za proizvodnju takvih brodova treba suvremenija tehnologija a zato još nemaju novaca!to bi bilo stvarno u najkraćim crtama!-a šta se tič dionice ,mislim gledajući ju dugoročno ,da je vrlo profitabilna investicija ,ali moram napomenuti da sigurno dvije godine se sa tom dionicom neče ništa značajnije dešavati!a postoji i razlog pozdrav[smiley2]
Kolega, oni car carrieri mozda izgledaju kao kante (kao tankeri nisu), ali idu 25 cvorova, i ne zasluzuju da tako govorite o njima, pogotovo sto se jos uvijek bavite matematikom2 na faxu. Slijedeca stvar, rekli ste da se Uljanik želi prebaciti na dredgere, a ovi sad nizozemci kad im dođu, zapamptit će ih za cijeli život po gubitku, zbog njih su neka brodogradilišta u Europi zatvarana, ne znaju oni šta su dredgeri.
Poštovani kolege,
eto ja vrlo malo pišem na forumu al da vam podijelim nekoliko informacija!ja studiram u puli i imam kontakt sa vodećim ljudima iz uljanika (profesori koji rade u Uljaniku)!imao sam i prilike razgovarat sa ljudima iz uljanika kojima je posao upravljanje kvalitetom u poduzeću!da vam ne duljim ;kažu da se sve predodređuje da to poduzeće raste,al problem je u tome sto im je postrojenje prilično zastarijelo ,tako da je njima od velike važnosti se privatizirat i nači jednog kvalitetnog investitora!zašto?zato što se oni preusmijeravaju na proizvodnju DREĐERE,a ono što sad proizvode je nasprem tomu kante!za proizvodnju takvih brodova treba suvremenija tehnologija a zato još nemaju novaca!to bi bilo stvarno u najkraćim crtama!-a šta se tič dionice ,mislim gledajući ju dugoročno ,da je vrlo profitabilna investicija ,ali moram napomenuti da sigurno dvije godine se sa tom dionicom neče ništa značajnije dešavati!a postoji i razlog pozdrav[smiley2]
sa svime se slažem osim sa činjenicom da se dvije godine ništa značajno neće događati.
Pa što je privatizacija, najavljena za ovu godinu, ako ne značajna stvar za dionicu, a tu je i najavljeno pozitivno poslovanje za 2008.
Prve ugovore za brodove kopače su već sklopili tako da ne moramo ni na to čekati dvije godine.
Kolege Almo malo naučite čitati između redaka !gledajte kolege čelni ljudi Uljanika su mi govorili da se unatrag 5godina pa i danas moglo punit knjige i knjige[smiley1] naruđbi za ovu vrstu proizvodnje,al sve ima svoj limit,odnosno oni su zaključili da svaki brod ima svoj zivotni vijek a to je 22 ,25god,pa čak i 30g,al kad se izvrše sve naruđbe nastaje rupa !stoga je strateški menađment odluči ka preusmijeravanju drugih brodova a to su dregeri koji su neusporedivo sofisticiraniji nego ovi što se proizvode!a kad sam vam govorio da se dvije godine neče značajnije dešavati ,mislio sam na to da oni imaju otprilike dvije godine da izvrše sve naruđbe do sad koje su napunili,a za vrijeme te dvije godine usporedno zele razvijat (mogu reč eksperimentirati oko proizvodnje dregera)novu vrstu proizvodnje a i znatno ojačati potreban pogon a to mogu samo uz privatizaciju!I što je važno počinju radit na tome da dobe certifikat od EFQM-a!a vijeruj te mi da za to treba vremena,uz svu privatizaciju!
Kolega čiko[smiley2]privatizacija za ovu dionicu jest značajna i pokretač prema rastu ali ima se još tu stvari za poklopiti,a da bi počela dionica značajnije rast treba pričekat obijave značajnijih ulaganja kojima je Uljaniku prijeko potrebno,itd!a to ovezi dregera ,kolega još će te se načekati[smiley16]
ps.kolega almo apsolvent sam-mat 2 je odavno položena[smiley1]
Kolege Almo malo naučite čitati između redaka !gledajte kolege čelni ljudi Uljanika su mi govorili da se unatrag 5godina pa i danas moglo punit knjige i knjige[smiley1] naruđbi za ovu vrstu proizvodnje,al sve ima svoj limit,odnosno oni su zaključili da svaki brod ima svoj zivotni vijek a to je 22 ,25god,pa čak i 30g,al kad se izvrše sve naruđbe nastaje rupa !stoga je strateški menađment odluči ka preusmijeravanju drugih brodova a to su dregeri koji su neusporedivo sofisticiraniji nego ovi što se proizvode!a kad sam vam govorio da se dvije godine neče značajnije dešavati ,mislio sam na to da oni imaju otprilike dvije godine da izvrše sve naruđbe do sad koje su napunili,a za vrijeme te dvije godine usporedno zele razvijat (mogu reč eksperimentirati oko proizvodnje dregera)novu vrstu proizvodnje a i znatno ojačati potreban pogon a to mogu samo uz privatizaciju!I što je važno počinju radit na tome da dobe certifikat od EFQM-a!a vijeruj te mi da za to treba vremena,uz svu privatizaciju! Kolega čiko[smiley2]privatizacija za ovu dionicu jest značajna i pokretač prema rastu ali ima se još tu stvari za poklopiti,a da bi počela dionica značajnije rast treba pričekat obijave značajnijih ulaganja kojima je Uljaniku prijeko potrebno,itd!a to ovezi dregera ,kolega još će te se načekati[smiley16] ps.kolega almo apsolvent sam-mat 2 je odavno položena[smiley1]
Bravo kolega za matematiku2, cestitam, i ja isto
evo opet nekome ne valja uljanik pa je skupio sve do 500kn[smiley2][smiley1]