Viktor Lenac prodan Uljaniku za dug… mišljenja? potecijani dobitnik? mogućnost rasta cijene dionica?
Ugovor, kojim se otklanja posljednja prepreka za izvlačenje Lenca iz stečaja trebao bi se parafirati 2. svibnja u Rijeci. Istog dana ugovor jednakog sadržaja Uljanik će potpisati i s RBA, koji svoja potraživanja prodaje Uljaniku za milijun dolara, a Splitska banka već je potpisala prijenos svojih vjerovničkih prava za svotu od 900.000 američkih dolara. Potvrdio nam je to danas potpredsjednik Uprave banke Goran Gazivoda, koji izražava zadovoljstvo što se napokon privodi kraju stečajna agonija Lenca.
Jako jako velika…i jako interesantan dionica za ulaz ali i čekanje za sada teško nelikvidna ali zvijezde govore kupi, kupi, kupi…
zaboravio sam staviti link na ostatak članka – možda će vas zanimati, http://www.jutarnji.hr/novac/clanak/art-2006,4,26,lenac_uljanik,23472.jl
Netko se ovdje nedugo rugao zimzelenom i sličnima za kupnju dionica Viktora Lenca koliko se sjećam. Tek toliko da se ne zaboravi. Njima nije dobar lenac, ali je zato dobar uljaniku.
Realno, kad ni ovoliki gubitak za 2005. nije srušio cijenu dionice ispod 130 kn, može se očekivati polagani rast prema gore jer sad dolazi povoljnije razdoblje (ugovori) za ovu tvrtku, slobodnih dionica u prodaji je malo, BV je daleko iznad ove cijene. Idealno za strpljive sakupljače koji ne očekuju veliki rast preko noći
Da vratimo malo ovu perspektivnu dionicu na prvu sranicu. [smiley2]
IFC potvrdio zaključenje sporazuma s Uljanikom
9.5.2006 11:38:00 | Izvor: Radio 101
Međunarodna financijska korporacija (IFC), investicijski fond grupe Svjetske banke zadužen za ulaganja u privatni sektor, objavio je prodaju svojih potraživanja prema Viktoru Lencu pulskom brodogradilištu Uljanik te je istovremenu grupi Uljanik prenio imovinu koja je bila u hipotekarnom vlasništvu fonda.
“Ovo je bio dugotrajan proces, a pregovori oko pronalaženja rješenja za Viktor Lenac bili su vrlo složeni. Zadovoljni smo postignutim pozitivnim rješenjem kao i priznanjem koje je IFC dobio od svih uključenih strana, čime je potvrđena pravna valjanost i opravdanost procijenjene vrijednosti naših zahtjeva. Zahvaljujemo na suradnji i podršci koju su pružile uključene strane što je doprinijelo iznalaženju konačnog rješenja”, izjavio je u ime IFC-a G.K. (Charles) van der Mandele, voditelj tima za pregovore o Viktoru Lencu.
Međunarodna financijska korporacija (International Finance Corporation – IFC) predstavlja produženu ruku za ulaganja u privatni sektor grupe Svjetske banke čija je zadaća promovirati ulaganje u održivi razvoj privatnog sektora u zemljama u razvoju. Ulaganjem u financiranje privatnog sektora IFC potiče kapital s međunarodnih financijskih tržišta te daje potporu klijentima u poboljšanju društvenih prilika i održanju okoliša te osigurava tehničku pomoć i savjete vladama i tvrtkama. IFC ima 178 zemalja članica, uključujući i Hrvatsku, koje putem svojih udjela u kapitalu fonda zajednički donose odluke o njegovom radu i dogovaraju poslovnu politiku.
Od svog osnutka 1956. godine do kraja 2005. godine IFC je odobrio preko 49 milijardi američkih dolara vlastitih sredstava te je organizirao plasmane 24 milijarde američkih dolara sindiciranih zajmova koje su koristile 3319 tvrtki u 140 zemalja u razvoju. Ukupno ulaganje IFC diljem svijeta je koncem 2005. godine iznosilo 19,3 milijarde američkih dolara vlastitih sredstava te 5,3 milijarde dolara dodanog angažmana putem sindiciranih kredita.
Pitanje je samo perspektive brodogradnje opčenito, zna se da Južna Koreja ” štanca ” brodove kao na traci, a Europa je skoro pa odustala od brodogradnje.
Kakve šanse ima naša brodogradnja na svjetskom tržištu?
Ovo se ne odnosi na Uljanik nego opčenito na tu branšu.
iako su vjerojatno korenaci i ini nešto jeftiniji mislim da u ovoj branši stvar najviše ovisi o potražnji… čak i kad netko može napraviti jeftinije ako ne može biti gotovo u rokovima, isti posao se ne može ostvariti. a na kraju krajeva brodovima uvijek treba remont [smiley2]
Slažem se Zeko, uz mali dodatak – Koreanci će uvijek biti na vrijeme – to im je u genima![smiley1]
zato se uljanik pozicionira u drugom segmentu, jer evo Kinezi štancaju brodove, a ne Koreanci.
Zašto postate ove članke kada ima onaj važniji….a to je da ULPL želi 51%. Kada to bude bilo izgledno treba prodati te dionice….jer mislim da bi ekipa to mogla pomoću novina i izvještaja rušiti cijenu (zbog obveze otkupa)
Inače naše firme ostavljaju veliku lovu za remonte vani