Treba ih sad fizički spriječiti da ugovore nove jer će Uprava potpisati bilo šta, samo da ispadne da nešto rade i da knjiga narudžbi nije prazna
Zašto ne prodate brodove koje imate u najmu i premostite krizu, nego uzimate pare od poreznih obveznika.
http://www.regionalexpress.hr/site/more/potpisan-protokol-o-najmu-broda-valovine
Zašto ne prodate brodove koje imate u najmu i premostite krizu, nego uzimate pare od poreznih obveznika.
http://www.regionalexpress.hr/site/more/potpisan-protokol-o-najmu-broda-valovine
Uljanik Plovidba je te brodove već otkupila, ostalo je još samo 18 milijuna kuna za otplatiti 3. maju
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
Uljanik plovidba je dobila brodove, koji su plaćeni ispod proizvodne cijene. I gle čuda, sad su skoro otplaćeni, dok brodogradilište grca u dugovima i nema operativnog kapitala niti za plaća, a kamoli za financiranje bar jednog broda.
Uljanik plovidba je dobila brodove, koji su plaćeni ispod proizvodne cijene. I gle čuda, sad su skoro otplaćeni, dok brodogradilište grca u dugovima i nema operativnog kapitala niti za plaća, a kamoli za financiranje bar jednog broda.
Pričice za malu djecu na nivou Pernara i Sinčića. Brodovi za Uljanik Plovidbu bili su tankeri i bulkeri jednostavne konstrukcije, kakve je Uljanik proizvodio desetljećima. Uljanik je daleko veće gubitke zabilježio na samopodiznim platformama i luksuznim kruzerima koji su kudikamo kompleksniji za izgradnju, a koje je Uprava zadnjih godina očajnički ugovarala po izrazito nepovoljnim uvjetima, a nakon toga su morali unajmljivati radnike izvana jer nisu imali nikakvog iskustva u gradnji takvih objekata.
Uostalom, isto je zaključila i EK u svom izvještaju od siječnja:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/istina-o-poslovanju-uljanika-skver-je-po-brodu-radio-100-milijuna-kuna-gubitka/7774434/
“Uljanik Brodogradnja neopripremljena krenula u gradnju kompleksnih brodova”
Zašto ne prodate brodove koje imate u najmu i premostite krizu, nego uzimate pare od poreznih obveznika.
http://www.regionalexpress.hr/site/more/potpisan-protokol-o-najmu-broda-valovine
Uljanik Plovidba je te brodove već otkupila, ostalo je još samo 18 milijuna kuna za otplatiti 3. maju
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
[/quote]
Punta i Valovine nisu u vlasništvu Uljanik Plovidbe.
Punta i Valovine nisu u vlasništvu Uljanik Plovidbe.
Po izvješću direktora ULPL od 29.08.2018. ispada da jesu. Sad ako ti znaš nešto više, bilo bi dobro da napišeš odakle ti takve informacije jer onda ispada da g. Pavletić mulja HANFU i ZSE.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
Tako je u brodogradilištu 3. MAJ, Rijeka, izgrađeno ukupno 7 brodova za prijevoz nafte, naftnih
prerađevina i kemikalija, ukupne ugovorene cijene od USD 283.171.462, dok je u brodogradilištu
ULJANIK, Pula, izgrađeno ukupno 2 broda za rasute terete ukupne ugovorene cijene od USD 61.500.000.
Sve su gradnje uredno otplaćene dok je prema brodogradilištu 3. MAJ ostalo otvoreno dugovanje za
zadnje isporučeni brod u iznosu od USD 18.029.263 koje se uredno otplaćuje obročnom otplatom.
P.S. U naknadnom ispravku, ULPL je izvijestila da nije riječ o dugovanju od 18.029.263 USD, već HRK
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
Flotu vlastitih brodova na kraju izvještajnog perioda sačinjavaju 4 MR tankera i 2
Supramaxa, prosječne starosti 6 godina.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2018-2Q-NotREV-K-HR_2.pdf
Lijepo piše investicijski ciklus od 2004. do 2012. godine.
U ULJANIKU, Pula, izgrađeno ukupno 2 broda za rasute terete ukupne ugovorene cijene od USD 61.500.000
Ta dva Supramaxa su: Veruda i Stoja
http://www.uljaniksm.com/pages/flota/suhi-tereti.php
Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja.
Nigdje ne piše da imaju 4 Supramaxa u vlasništvu.
Po tome Punta i Valovine su u vlasništvu Uljanik Grupe
Pavletić onda u svom očitovanju očigledno misli na bulkere Verudu i Stoju kao “uredno otplaćene”, a Valovine i Puntu ne spominje jer ih samo imaju u najmu. Kupoprodaja istih će se vjerovatno oduljiti, teško da Uljanik tu sad može preko noći namaknuti neki veći iznos, a vjerovatno ih ograničava i ugovor o najmu koji su sklopili s ULPL.