Bilo bi lijepo da se obistini ali 60 mil EUR po km je daleko pretjerivanje. Pa cijena autoputa je 5-10 mil EUR po km a pruga je dosta jeftinija.
Ma, da. Mi sada pravimo pruge na kojima će se moći voziti do 120 km/h. Kakve su nam tek do sada bile i kakve su još uvijek, ne treba niti govoriti.
Bilo bi lijepo da se obistini ali 60 mil EUR po km je daleko pretjerivanje. Pa cijena autoputa je 5-10 mil EUR po km a pruga je dosta jeftinija.
Kolega niste uračunali faktor izvlačenja para iz HŽ-a. To je jedna od glavnih kasica prasica korupcijske oligarhije u Hrvatskoj već 20 i duže godina. Broj promašenih i nerealiziranih milijunskih projekata HŽ-a novcem građana je nepoznat, ali sigurno nije manji od 10.
Da stvar bude tragikomična, vlakovi su na ruti Zagreb – Rijeka bili brži za vrijeme Austro-ugarske. Govorimo o više od 100 godina za unaprjeđenje.
Ta linija ne bi smjela imati trajanje vožnje dulje od 1h i 15 min , a po japanskim standardima ispod sat.
Kad mi imamo muzejske primjerke vlakova, prljave stanice , hrpu zaposlenih koji primaju plaće i ništa ne rade……dno-dna …Italija ima automate za karte, fenomenalne vlakove
od 100-300 km /sat,sve funkcionira na sekundu!…
Da imamo vlak do Rijeke ili Splita -ko oni…stotine tisuća ljudi bi došlo na more …
i naših i stranaca….