A Oleg malo reketari! Treba mu..
Nije Uber toliko jeftiniji kao što bi se dalo zaključiti iz brojnih članaka o toj temi štoviše može biti i skuplji kad je velika navala za praznike i slično zbog njihove opcije povećanja cijena kod velike potražnje! Obični Taxii imaju uglavnom i prostranije aute što Uber opet dodatno naplaćuje ako naručuješ auto tipa Octavie!? što je za običan Taxi uobičajan rang vozila. Prosječan čovjek se ionako ne može često voziti Taxiem i kad se sve zbroji i oduzme nije to tolika revolucija bar u Hrvatskoj.
Glu.pi panj Butkovic kao i kriminalni taxi milje ne razumije da se inovaciju ne moze zaustaviti i da ce superiorni poslovni modeli pobijediti inferiorne modele. U cijeloj prici je zalosno to da se i drzava bori protiv inovacije. Ali nece im uspjeti. Svi ce oni kroz godinu dvije koristiti neku od taxi aplikacija za pronalazenje korisnika. Jednostavno zato jer je tako bolje i jeftinije. Te price da Uber vozaci imaju manje aute i da je u peak timeu cijena visa – to objesite macku za rep. Uber radi na korisnicko zadovoljstvo i ako neki vozac vise puta dobije los rating – gotov je. U radio taxiu moras slusat narodnjake i debile koji pricaju price o ustasama i partizanima, a ako ti usluga nije dobra – tko ti ie kriv. Nikad na Plesu ne uzimam taxi i redovito zovem Uber. Ne zelim se voziti Mercedesom iz principa jer me i Ford Fiesta moze dovesti iz tocke A do tocke B. Ne zelim frajeru placat za njegov leasing za Mercedes. No way!!!!
uber u Hrvatskoj nema sanse. “konkurentni” su u Parizu di je taksi 3-4 puta skuplji i na drugim takvim napuhanim lokacijama. čisti marketing bez supstance
Kad ćemo imati uber black konačno?? Da ne moramo sa ići sa sugavim autima
Nije Uber toliko jeftiniji kao što bi se dalo zaključiti iz brojnih članaka o toj temi štoviše može biti i skuplji kad je velika navala za praznike i slično zbog njihove opcije povećanja cijena kod velike potražnje! Obični Taxii imaju uglavnom i prostranije aute što Uber opet dodatno naplaćuje ako naručuješ auto tipa Octavie!? što je za običan Taxi uobičajan rang vozila. Prosječan čovjek se ionako ne može često voziti Taxiem i kad se sve zbroji i oduzme nije to tolika revolucija bar u Hrvatskoj.
Nek je i skuplji, ja radio taxijem neću iz principa. Ako nema ubera, tu je cammeo i eko
vozio se za Advent od kule do Gl.Kolodvora, 24 kn, dolazak oko 2 min, plaćanje s računa, ne moraš imati gotovinu, vozač ugodan, pažljiv i solidan vozač, automobil uredan, u usporedbi s Cameom, čekanje puno duže, vozač ponekad ne progovori niti riječ, neki nemaju pojma o ZG, neki o vožnji, jer su stranci, cijena nešto viša, automobili? pa vidite i sami, Škode, franšize Dacia