Vrijedi malo sutra pola milijarde kuna. Poslovni dnevnik već odavno je sve samo ne poslovni, a plasiranjem ovakvih “vijesti” gubi i vezu s realnošću!
Ako ovaj Rimac s ravno tri proizvedena auta vrijedi pola milijarde kuna, koliko onda vrijedi npr. Toyota koja godišnje proizvede 10 milijuna automobila??? Barem jedno 10 trilijuna kuna. Ako ne i kvadrilijuna.
A ovaj novinar koji piše ovakve gluposti valjda niti ne zna koliko to ima nula.
u vrijednost tvrtke ulazi, osim intelektualnog vlasnistva koje je kod Rimca sigurno veliko, i očekivani prinos u sljedećih xxx godina.Da bi tvrtka vrijedila pola miljarde kuna morala bi svake godine biti najmanje par milja kuna u plusu, u sto, nazalost, u Rimčevom slučaju jako sumljam.
Rekao bih da je vrijednost izračunata prema cijeni za 10% udjela koje je kupio China Dynamics u 7. mjesecu
(http://www.sinocopresources.com/download.php?ID=734)
kaufman A kako komentiraš činjenicu da jedan BMW ne može ili ne zna izbaciti ovakav SAMO električni automobil nego se igra sa hibridima, Toyota prius je sramota za hibridna vozila. Neznam da li ti znaš o kakvim brojevima pričaš jer između jer između milijuna i TRILIJUNA još postoje milijarda, bilijun pa čak je i bilijarda tu našla svoje mjesto tek onda slijedi trilijun.
BamBam A ako netko uloži u tvoju firmu i npr što znam za njega daš na korištenje baterije koje su vrhunac njegovog razvoja el automobila vrijednost joj ne raste???
I samo da kažem ja sam vidio natječaj za posao i ako firma udvostručuje broj radnika u jednu godinu ili ima posla do grla ili se neko dobro zaj….. Možda je imao veliku svotu koja ga je pogurala ali pitao bih vas da vam netko da milijun nečega za posao da li bi razvili inovacije kao Rimac znači ne postoji automobil na Zemlji koji ima takvu autonomiju i ubzanje, dobiva nagrade i obara rekorde…
Vas troje bi vjerojatno gradili apartmane i otvarali kafiće sramota je da ne cjenite autoindustriju koja u hrvatskoj nije postojala ako izostaviš zastavu koja je bila dio jugostavije i nije uspjela popratit trend automobilizma zbog rata a možda čak i politike razvoja.
i još nešto nakon trilijuna ide trilijarda, a onda kvadrilijun. Istraži malo o brojevima i potencijama
O čemu svi vi ?
Koga briga za promet ?
Jedino je vrijedan profit , dobit , zarada .
O tome pišite.
Koliko je gospodin Rimac zaradio , kada je podmirio sve troškove poslovanja?
Moram reći još ovo za vrijeme Tita smo YUGO prodali čak do SAD-a i to automatik pa si zamislite koliko smo napredovali od 90-ih do danas…
kaufman A kako komentiraš činjenicu da jedan BMW ne može ili ne zna izbaciti ovakav SAMO električni automobil nego se igra sa hibridima, Toyota prius je sramota za hibridna vozila. Neznam da li ti znaš o kakvim brojevima pričaš jer između jer između milijuna i TRILIJUNA još postoje milijarda, bilijun pa čak je i bilijarda tu našla svoje mjesto tek onda slijedi trilijun.
BamBam A ako netko uloži u tvoju firmu i npr što znam za njega daš na korištenje baterije koje su vrhunac njegovog razvoja el automobila vrijednost joj ne raste???
I samo da kažem ja sam vidio natječaj za posao i ako firma udvostručuje broj radnika u jednu godinu ili ima posla do grla ili se neko dobro zaj….. Možda je imao veliku svotu koja ga je pogurala ali pitao bih vas da vam netko da milijun nečega za posao da li bi razvili inovacije kao Rimac znači ne postoji automobil na Zemlji koji ima takvu autonomiju i ubzanje, dobiva nagrade i obara rekorde…
Vas troje bi vjerojatno gradili apartmane i otvarali kafiće sramota je da ne cjenite autoindustriju koja u hrvatskoj nije postojala ako izostaviš zastavu koja je bila dio jugostavije i nije uspjela popratit trend automobilizma zbog rata a možda čak i politike razvoja.
upiši hitno tečaj pravopisa jer ovo je užasno. no, iako si polupismen, ti se usuđuješ drugima pametovati. nemaš ni znanja, a niti diplome. jedino znanje crpiš iz auto-kluba.
E moj ninđa, jel ti možda radiš u press službi kod Rimca?
BMW je firma koja se ponaša odgovorno prema svojim dioničarima i zarađuje im dividende (i to ne male) svake godine. Dobro ti je Pero rekao, u biznisu je bitno koliko na kraju priče ostane, a hvalospjevi kao ovaj članak su za naivace koji žive u oblacima.
Rimac na nove hale, plaće i ostalo troši lovu od starog (koju je ovaj gle čuda “zaradio” muljažama sa zemljištima) i ono šta je dobio od tih investitora za koje je isto tako malo tko ikad čuo.
To šta Rimac proizvodi (električni auti) pod broj 1 nikom ne treba, a pod broj 2 je preskupo. A budući da nema nikakvih bitnijih prihoda, jer ništa ne prodaje, kad lova od starog presuši, onda će biti game over.
U Hrvatskoj nažalost nema autoindustrije, postoje firme tipa AD Plastik koje rade za autoindustriju, ali autoindustrije kao takve nema.