Kako deskripcija u personalnoj varijanti može biti vulgarna i neugodna pokazuje ovaj prilog.
Lakoća deskripcije u transformaciji persone od „ dobrog momka“ prema“propalom bankaru“ više pokazuje elementarno nepoznavanje poduzetništva u njenoj prirodi, nego što govori o dotičnoj osobi.
Nedavno je na jednom skupu predsjednik Holdinga ĐĐ, g. Zdravko Stipetić upravo upozorio na ovo elementarno nerazumijevanje i nekorektan javni odnos do poduzetništva.
Sve dok ne prihvatimo da poduzetnik može propasti, podizati se, ponovo propasti te ponovo se podići i tako nekoliko puta, i biti sretni da uopće postoji poduzetnik, dotle ostajemo u ovom blatu u kome se sada nalazimo.
U Americi, u Detroitu, upravo iz razloga nepostojanja poduzetničke kulture, ulažu velike novce i napore da dojučerašnju najamnu kulturu gospodarenja, zamjene sa poduzetničkom kulturom.
Od nepismenih i neobrazovanih hrvatskih novinara bolje se i ne može očekivati. Narod kaže: “Koliko para, toliko muzike”.