A na Zagrebačkoj aveniji, Horvaćanskoj i slično povećati na 100 km/h i po mogućnosti omogućiti regularna natjecanja sa jakim motorkotzačima.
Znači ako auti uspore, istina, manje troše, tj manje zagađuju, ali se duže voze istom dionicom i upravo se gomilaju, što baš se navodi kao benefit ovim prijedlogom, jer su spori i promet nije protočan, hebe se političarima, kad oni ionako na gornji grad idu Frankopanskom, pa malo u nedopušteni smjer desno i malo preko pune crte lijevo i u Mesničkoj su, a meni to nije svejedno jer ću duže čekati na križanju Gundulićeva – Ilica, koji oni izbjegnu na prije opisani način i tim potezom još i indirektno utječu na usporavanje vozila iz Gundulićeve. Glupost. A sigurnost? Nemojte me farbat, ljudi voze i do vozačke prelagano dolaze, nema šanse da su svi koji posjeduju vozačku, uistinu i za vožnju. 100 puta mi se desilo da me netko vozi iznad ograničenja i da se osjećam sigurno, dok isto tako kad vidim neke vozače samo kako sjede u vozilu, vidim koliko su oni nesigurni u sebe, a onda ni meni nije svejedno. Nemojte tako pomagati narodu, ali kad promislim, drukčije ni ne znaju!
Vrlo često veliki gradovi u svojim centrima niti ne dozvoljavaju voznju vozilom.
Ako i dozvoljavaju onda se to masno placa putem kartice za voznju po downtownu ili pak nevjerojatno skupog parkinga.
Po meni dobra odluka. Samo ja bi ukinuo voznju po Donjem Gradu.
usklađuju brzine sa HŽ-om, i oni prosječno toliko voze na svim prugama
30 kmh????? pa čemu na 30, što ne odmah na 10 kmh? pa jbt u kojoj brzini da vozim? u prvoj očito, a tada auto najviše troši…nevjerojatan prijedlog totalnih laika. držite se politike. 30 kmh…smiješno. pa čovjek se kreće brzinom od 6 kmh, tramvaji idu 35-40, a ponegdje i 60-70 kmh (ovi novi naravno) tako da je ovo besmislica i naravno – to neće proći, a ako prođe, neće biti poštovano.