…jao,brate,ne mogu ovo više čitati…iz utorka u utorak,priča se ponavlja…firmice iz sfere virtuale,kojima je ovo očito dodatna promidžba cvrkuću kako su jedinstvene,uspješne i neponovljive…
…kako bi nama ostalima valjda rasle zazubice i pekla rana naše nesposobnosti…
…dragi moji,u konačnici nemam ništa protiv ni toga,ali klonite se tih odvratnih fraza,sladunjavih i lako ćemo pričica…
…i dajte nam napokon napišite što vi to zapravo radite,jer meni eto nije jasno…
…a ako nije jasno meni,kako će tek biti vašim eventualnim korisnicima…
lakše je sjedit na guzici i špekulirat na burzi cijeli dan, međutim pravi novac, pravo zadovoljstvo, dolazi kroz poduzetničku kreaciju.
…pa dobro dragi moji zašto ovaj uradak nije pod temom Ja poduzetnik ( ca )…????
…korisnicima isto tako nije jasno,gdje da ostave svoje komentare koje ka želite nagraditi…
…nije im isto tako jasno kad komentarima ističe vrijeme…a i gdje da vam predlože kako da postavite temu a da nam bude zanimljiva…
Prosurfao sam malo po vasem portalu http://www.cuvarkuca.hr, i za mene kao mladog roditelja ima dosta zanimljivih i upotrebljivih članaka.
Moj je stav da je prilikom svakog pokretanja poslovne aktivnosti potrebno raditi na prepoznatljivosti branda. Jedan od elementa brendiranja je i sam naziv firme kao i dizajn logotipa i internet stranica.
Naziv Čuvarkuća je orginalan i prepoznatljiv kao i tekstualni dio vašeg logotipa. Za još bolju prepoznatljivost mogao bi se koristiti vizualni identitet biljke Pazikuća koja je sa svojim mnogim ljekovitim svojistvima sasvim u skladu s tematikom koja se predstavlja.
Dalje, uz pomoć sponzora mogu se za članove organizirati raznovrsni natječaji i nagradne igre i time privući još veći broj korisnika. Privučene korisnike potrebno je motivirati za svakodnevnu upotrebu portala.
Također pored toga mogu se na portalu pokrenuti i određene humanitarne akcije za djecu kojima je pomoć najpotrebnija.
Nadam se da će vam bar neka od mojih ideja pomoći u daljnjem radu i pritom Vam želim puno uspjeha.
Prodavači magle a može se usporediti sa Fimi mediom, farbanje tunela, bakarska rapsodija Tuđman-Košutič ili prodaje INE Molu a vi nama naprosto vrijeđate inteligenciju. Pa nemožeš bez veze u šumariji kupiti par trupaca ili u nekom gradu kositi travu. I za brati smeće treba veza i poznanstvo kome vi naprosto servirate bajke.
Pozdrav, projekt i sama stranica izgledaju dosta zanimljivo ali se čini kao da je zapostavljen jedan dio ljudi a to su oni koji tek planiraju obitelj. Mogli biste proširiti sadržaj sa temama povezanima uz trodnoću ali posebno se bazirati na posvajanje, probleme i iskustva s posvajanjem pošto je ta tema jako malo raširena po hrvatskoj i svi znaju da je komplicirano a ne postoji pravi izvor kvalitetnih informacija.
Također, u poslovnom svijetu je se vraćanje društvu u kojem je nastao određeni projekt pokazalo kao dobra praska. Organiziranje raznih akcija koje bi recimo pomogle onima koji nemaju obitelj (djeci u domovima) ili obiteljima s poteškoćama daje mogućnost posjetiteljima i korisnicima Vaše stranice da sudjeluju u pomaganju – dok sudjelovanje uvijek potiče razgovor koji je na kraju reklama za Vaš portal – i to pozitivna.
Iako sam htio “sprziti” clanak komentarom… pa mozete prosiriti “brand” na zemlje regije pa i u EU (u skladu sa opcinjenosti Europom), ipak je Nokia primamljivija. Pohvala trudu na napisanim clancima… prikaz proizvoda je previse suhoparan.. vise informacija se moze procitati na deklaraciji. Bilo bi dobro da mozda ponekad pokazete objektivnost pa napravite usporednu tablicu slicnih proizvoda nps. sok od Bebivite, Fruteka, Hippa pa da vidimo koji ima vise secera. Takodjer bi bilo super imati akualne akcijske cijene (npr. u Muelleru su prosli tjedan imali 30% popusta na kasice koji nije bio u katalogu) . Popuste bi mogli dojavljivati citaoci (ako ih stvarno ima 30.000). Nadalje, ako imate recenziju proizvoda, bilo bi lijepo staviti direktni link na webshop gdje se on moze kupiti. Uf, bas sam se raspisao… mislim da je mozda za pocetak dosta.