Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]



🙂
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/slabiji-odaziv-turista-u-kolovozu-hotelijeri-prisiljeni-snizavati-cijene/7703199/
Spustili su cijene, ali sada je prema članku samo 365 eura dnevno ili 2.551 eura za tjedan dana. Ova slika je sa njihove stranice, vjerojatno za 4 osobe, ne znamo u kojem hotelu.
Tražim za kraj devetog mjeseca nešto u Valamaru i ne nalazim ispod 140 eura dnevno ništa
sa večerom za (2+2), za kraj rujna nije to baš niska cijena.

Odlično da napokon imam diferencijaciju u HR turizmu. Od app po 30 eura dnevno do
Valamarovih 4 i 5 zvjezdica i Maistrinih i PL vrhunskih objekata.

U Hrvatskoj se može jeftino ljetovati u apartmanima i hraniti se po toplotekama u supermarketima.
Viđam takve goste, treba pojačati kante od smeća u blizini marketa, jer sjede oko marketa na podu
i nemaju kamo baciti kutije i kartone od netom progutanih pilića. U gradskoj kavani u Beču je irish
coffe 9,60 eura a pivo od 35 do 45 kuna.

Dobro jutro da moramo biti skuplji od Tunisa, Egipta i Turske.
Ovima što jedu u supermarketima i naručuju 1 srednju pizzu i 2 coca cole za njih šestero
u lokalu, trebali bi preko Ministarstva turizma podijeliti vaučere za niskobudžetnu avio kartu da odu u
Tursku Egipat i Tunis, jer je tamo još jeftinije.


U prvom polugodištu, RIVP je ostvarila 486 mil. kuna prihoda od hrane, pića i smještaja (str.9. – po USALI izvještaju), te 2.037.000 noćenja. To je po noćenju 238 kuna ili cca 32 EUR-a. U isto vrijeme privatni smještaj ostvaruje upola slabije rezultate.
Puno ili malo?
To je kao 5-6 piva u Beču, kako kažete. E sad, kad vrhunska firma s destinacijama najboljim na planeti Zemlji, mora snižavati cijene u špici sezone da popuni kapacitete, to nešto govori kako o kvaliteti ponude, tako i o platežnim mogućnostima prosječnog gosta.
A mi smo najbolji, kakva Grčka, koja Turska….
tako posluje, pa sad mora snižavati cijene da bi popunila kapacitete, to nešto govori
[/quote]
Mala opaska Plava Laguna nema niti jedan vrhunski objekt

Luksic lamenta pérdida de millonaria inversión en Banco Popular de España: "No siempre se gana"

https://novac.jutarnji.hr/aktualno/losiji-kolovoz-i-za-kampove-stiglo-je-pet-posto-manje-turista-prevruce-je/7707645/

Ne možete goste koji su bez eura u džepu, navesti da troše uz bolju ponudu, jer im fali eura u džepu.
Zato biraju što jeftiniji smještaj neovisno o lokaciji, i hrane se po apartmanina, imućniji u toplotekama.
Melia Coral Umag je vrhunski objekt Plave Lagune. Ima puno boljih hotela u Hrvatskoj.

Klimatski je Hrvatska ovoga kolovoza 2018. puno ugodnija od konkurencije koja se
spominje. Dakle, turizam je najbrže rastuća industrija u svijetu, a Europa raste više
od svjetskog prosjeka u turizmu.
Naravno da su ljudi u upravama hotelskih kuća vrlo mudri, pa su im izjave mudre,
sa ciljem da se ostvari određeni utjecaj na porezni tretman koji im može pogodovati
ali ako ostvarujete veće prihode u odnosu na broj gostiju i noćenja onda je jasno
da imate kvalitetniju uslugu i da se razvijate.
Teško je postizati rast od 10-ak % i više kao 2017, apetiti su porasli ali 2018. će kako
stvari stoje biti rekordna turistička godina. Ako to ne valja, onda ne valja.

Ključna je stvar diferencijacija u turističkoj ponudi u Hrvatskoj, apartmani se grade
100 na sat i radi toga što lokalne vlasti ubiru velike novce na tome, ali takav turizam
nije doživljaj za goste i put kojim treba ići. Mene raduje sve veći novac koji zarađujemo
u premium segmentu, jer to su gosti od kojih se dugoročno i dobro živi i zarađuje.

@Barikb
Slažem se sa svime što je si napisao.
Istina, može se naći poneko prazno mjesto u apartmanima zato što ih je sagrađeno 100 na sat…

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Kratki pregled[/url] 7 turističkih dionica nakon objavljenih izvještaja za 2Q.

farmanovca.com

@Numero
Odlična analiza.
Šteta što nema nekih manje likvidnih poput HBRL, SLRS, ILRA i sl.
Zanima me gdje bi one bile u odnosu na ove koje si analizirao?

P. S. Imam cca 60% turista u portfelju, uključujući skoro sve analizirane + HBRL i SLRS

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Kolega Numero, odlicna analiza za razliku od onih odokativnih tipa secem se gradom i vidim manje guzve u odnosu na proslu godinu…

Misljenja sam da ce 3. kvartal pokazati pravo stanje stvari, te da nece biti prevelikih potresa, bar ove godine..

U svakom slucaju palac gore za analizu kakvih bi na ovom forumu trebalo biti i vise s obzirom na iskustvo i kolicinu znanja pojedinaca

Turska kao turistička destinacija postaje sve primamljivija naročito zbog pada domaće valute, inflacije koja prelazi u gaslopirajuću. Tamo sada za eure i dolare dobijete i do 20% jeftinije usluge a ionako su do sada bili daleko jeftiniji od domaćih cijena. Turizam je jako osjetljiva grana i brzo procvjeta a isto tako brzo i uvene. U ovakvoj situaciji nebih baš savjetovao preveliko izlaganje domaćim turistima. Tko zna što nam iduća godina nosi. Turiste je dobro kupovati uvijek tamo negdje poslije nove godine jer se već tada može naslutiti “krvna slika” turizma za tu tekuću godinu. Jesen je najgore vrijeme za ulazak u turiste jer se do početka jeseni već napumpaju cijene turističkih dionica.

1950. godine putovalo je u svijetu 25 milijuna ljudi
2018. godine putuje po svijetu oko milijardu ljudi.

Predviđanja Svjetske turističke organizacija za 2030. godinu = 1 milijarda i 800 milijuna ljudi.
Turizam je vrlo bitan i velika karta na koju Hrvatska igra.
Naravno da u tom poslu (business igri) neće svi jednako profitirati.
Naravno da teško možemo danas zamisliti koji je prostor za razvoj i dizanje kvalitete, ali
u srednjem roku teško da ćemo izbjeći interes kineskog kapitala za hrvatsku obalu.

https://direktno.hr/razvoj/svjetski-turizam-rusi-rekorde-najbolji-rezultati-od-2010-97805/


1950. godine putovalo je u svijetu 25 milijuna ljudi
2018. godine putuje po svijetu oko milijardu ljudi.

Predviđanja Svjetske turističke organizacija za 2030. godinu = 1 milijarda i 800 milijuna ljudi.
Turizam je vrlo bitan i velika karta na koju Hrvatska igra.
Naravno da u tom poslu (business igri) neće svi jednako profitirati.
Naravno da teško možemo danas zamisliti koji je prostor za razvoj i dizanje kvalitete, ali
u srednjem roku teško da ćemo izbjeći interes kineskog kapitala za hrvatsku obalu.

https://direktno.hr/razvoj/svjetski-turizam-rusi-rekorde-najbolji-rezultati-od-2010-97805/


Kineski kapital i “hrvatska obala” i “u srednjem roku teško da ćemo izbjeći interes kineskog kapitala za hrvatsku obalu”.
Hmmmm,zapamtite da Kinezi placaju samo jeftino i da se tu “necete opariti”,a Hrvatska im moze biti interesantna samo za rad na infrastrukturnim projektima ili strateskim ulaganjima .
Zivim s njima i znam kako rade i “disu”.
Uzgred,imati vise od 20%(max.25%) turistickih dionica u portfelju je izrazito rizicno,po meni,jer “stvari u turizmu” se mogu preokrenuti preko noci.Dovoljna je jedna veca elementarna nepogoda,politicka “nesigurnost”,veca ekonomska kriza da se pretrpe ogromne stete.

@bisakovi, čisto rasprave radi, može neki siguran sektor?

Vidimo u Sloveniji da Kinezi ne plaćaju uvijek tako jeftino, pitanje je samo koliko su stvarno zainteresirani. Za sada sve je to u nekim pričama, a nisam baš siguran da postoji neka ideja sa naše strane da se privlače kineski investitori. Oni se rijetko kreču pojedinačno, vole to prvo odraditi na nekoj državnoj razini. Možda Pelješki most bude prekretnica, pa im se pojavimo na karti.

Što se tiče Turske, koliko ih pad valute može učiniti jeftinijima, toliko postaju i nestabilniji pa je to dvosjekli mač. Tko se može kladiti da tamo u narednih godinu dana neće biti nekih nereda, ako se ovako nastavi? Ja bi rekao da je ovaj ekonomski udar na Tursku nije slučajan i da se ne događa samo od sebe. Ako je “svjetski policajac” tamo odlučio malo promiješati karte bilo bi im mudrije da se odmah prepuste jer lako je sa EU, tu mogu pokazivati zube, no sa ovima nema smisla se inatiti. To još nikad nije dobro završilo.

I na kraju koliko god je sve okolo važno, najbitniji smo mi sami. Za početak mi ostvarujemo cca 2,7% broja noćenja na razini EU pa mislim da ćemo više/manje tu mrvicu od kolača uvijek imati. Ono što slijedi je diferencijacija. Neki dan me je netko poklopio kad sam kritizirao privatne apartmane. Tu će tržište ubrzo napraviti selekciju. Online platforme i recenzije će konačno napraviti ono što nije uspjelo ni državi sa kategorizacijama i propisima. Tako da je moguće da će broj noćenja možda vremenom i padati, ali prihodi bi mogli rasti.

Nemoj misliti na m2!

New Report

Close