Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Najveća profit dolazi iz kampova, stoga rezultati u 6 mjesecu su stvarno rekordni, iako kamperi najavljuju lošije rezultate u srpnju zbog praznika prebacivanja praznika od bavaraca, za sada događanji na terenu i popunjenost kampova je izvan svih očekivanja.

TURIZAM Popunjenost od 15 do 20 posto
Rekordan lipanj za kampove
U zadnjim danima lipnja popunjenost najboljih hrvatskih kampova nerijetko je od 15 do 20 posto bolja od prošlogodišnje, što je fenomenalno. Ne sjećam se da smo ikada od uspostave samostalne države imali takvu popunjenost u lipnju, naveo je Jerko Sladoljev, direktor Top kamping udruge.

http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=FB131A71-A73C-4515-A343-E4B77807EEEB

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Ovo su te vijesti s terena, srpanj je za sada rekordno popunjen, kako hoteli, kampovi, tako i apartmani……..
http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=7AA5D0D9-B88B-4026-AFEE-AF72B0305EB1

TURIZAM Fantastičan početak sezone
Što će biti u špici kada se već sada na ulazak u Hrvatsku čeka satima

Iako ćemo u samu špicu sezone ući tek za tri vikenda, protekla dva dana izgledala su kao da smo već ušli u tih najintenzivnijih mjesec dana turističke godine. Gužve su bile kao u najfrekventnijim vikendima, na ulaz u Hrvatsku čekalo se i po tri, četiri sata, što se u pravilu događa tek u drugoj polovici srpnja.

Protekli je vikend potvrdio najave čelnih ljudi hotelijerstva i agencijskog poslovanja da je pred nama jedno dobro razdoblje, da će srpanj i kolovoz biti vrlo uspješni.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Istra u plusu od 9 posto

Zakoračili smo u srpanj, mjesec turističke vreve u gotovo svim mjestima diljem Istre.
U Turističkoj zajednici Istarske županije bilježe porast broja gostiju za osam i porast noćenja za devet posto. Direktor istarskog TZ-a Denis Ivošević izuzetno je zadovoljan popunjenošću u lipnju i nada se što boljem rezultatu u srpnju, posebice u kolovozu.

– Od siječnja do konca lipnja ove godine u Istri je realizirano nešto više od 4,6 milijuna noćenja i 905 tisuća dolazaka. Statistički gledano, radi se o porastu od osam, odnosno devet posto u odnosu na isto razdoblje lani

Ove godine lipanj je bio izuzetno dobar i ostvareno je 22 posto noćenja više nego u istom mjesecu lani. Kao i obično, najviše gostiju nam dolazi iz Njemačke – ostvarili su 1,5 milijuna noćenja, za 13 posto više nego prošle godine. Slijede Austrijanci s 11 posto više u odnosu na lani, a Slovenci su realizirali 11 posto više nego lani. Veseli nas podatak o domaćim gostima. U Istri ih je bilo 365 tisuća, odnosno 27 posto više u odnosu na prvih šest prošlogodišnjih mjeseci, kaže Ivošević.

http://www.glasistre.hr/istra/vijest/339592

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Vodafon u Mađarskoj čisto usput reklamira i naš turizam! 😉 To je primjer onoga što ja kažem da treba naše destinacije čim više spominjati u filmovima, serijama, reklamama i svemu što dolazi do masovne publike u smislu da nije samo izravna reklama način komuniciranja sa kupcima nego da proizvod/brend treba "postavljati" u različite kontekste neizravnog marketinga ono da se za njega čuje, da ulazi u uho… i po mogućnosti iskoristiti situacije da se to dogodi "sponatano", bez da se mora platiti spominjanje našeg brenda, kao npr. Apple, koji nikome ne plaća ništa za to, a svi o njemu i njegovim proizvodima pišu neprestano.

Vodafonova reklama je prvi korak :rotfl:, sad bi trebalo vidjeti naše destinacije u hollywood-skim filmovima, "čisto slučajno" 🙂

Pa nije loš veseli video o Dubrovniku!

Naaapokon. Ovi Istrijani su se malo ulijenili ove godine, slabo objavljuju statistike, ali evo došle za prvih 6 mjeseci.
http://www.istra.hr/hr/ostalo/pr/statistika

Noćenja: 12 % više nego u prvih 6 mjeseci prošle godine.

Naravno, prvih 6 mjeseci su tek mali dio (cca. četvrtina godišnjeg broja noćenja) pa nisu nikakva indikacija uspjeha sezone, međutim ono kako je sezona krenula, čini se da će oboriti sve rekorde 🙂

Nažalost, nije u turizmu sve tako sjajno niti ove godine, neki stari običaji se uporno i uporno ponavljaju
http://danas.net.hr/crna-kronika/page/2011/07/17/0118006.html?pos=n1

Zašto bi netko napao i tukao turiste na autobusnom kolodovoru?? Ovo mi zbilja nije jasno. Čak se ne radi niti o Srbima niti o Zagrepčanima, ne znam kakva je sad tu netrpeljivost i čime izazvana ali to se mora spriječitl. Nasilju nije mjesto na hrvatskim ulicama!!

Počeli pristizati prvi polugodišnji rezultati, pa tako i turističkih kompanija, koji nisu ovdje tako važni obzirom da je većina poslovanja u 3. kvartalu, ali mogu biti zanimljivi kao nekakva indicija daljnjeg razvoja sezone… i u sklopu čega je recimo ovo cool za primjetiti, čak i turistička firma u većinskom državnom vlasništvu zabilježila solidan rezultat! Nevjerojatno 😛
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/HMAM-fin2011-1H-NotREV-N-HR.xls
i detalji: http://cms.gideon.hr/content/clients/124/documents/15/2/2895.pdf

Nažalost, kraj srpnja će biti kišovit, to baš nije idealno za turizam, povećava šansu "srpanjske rupe", ali obzirom na rezervacije i nevljkost i nemogućnost njihova otkazivanja, to će kod onih boljih još nekako i proći sa ako ne 100 % popunjenošću onda bar 98 % :P, a onda od 1.8. ponovno lijepo vrijeme svima! 😉

P.S. Barem je za kukuruze ova kiša super! 😉 Ipak je kukuruz izvor života, tako da je sve u svemu gledajući "makro" ovo vrijeme optimalno.


Pa nije loš veseli video o Dubrovniku!

ovo nije video o dubrovniku već o poslovima dubrovačkih popova, visia+restoran klarisa+ malo su ubacili karaku. a da ti skratim search….pusti podatke…lažu…sezona je debelo slabija…svak tko živi od turizma će ti to reći…ja sam u svakoj njegovoj pori i znam cijelu sliku.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south



Pa nije loš veseli video o Dubrovniku!

ovo nije video o dubrovniku već o poslovima dubrovačkih popova, visia+restoran klarisa+ malo su ubacili karaku. a da ti skratim search….pusti podatke…lažu…sezona je debelo slabija…svak tko živi od turizma će ti to reći…ja sam u svakoj njegovoj pori i znam cijelu sliku.
[/quote]
A evo, ja jučer dobio dividendu iz Zadra, početkom godine predujam, što se tiče Istre gdje mi je fokus zbog KORF i Adris gledam dobre fizičke pokazatelje u prvih 6 mjeseci: http://www.istra.hr/.app/upl_files/TZ_2011_1-6.pdf , što se tiče Zatona vidim odlično stanje rezervacija… Meni dovoljno dobro. Dok dividende lijepo tako pristižu, atmosfera mi ovako vesela kao u toj pjesmi. Nadam se da u Dubrovniku nije baš tako jako loše jer sam i tamo izložen kroz KORF, pa i kroz JDGT koji agentira s nekim kruzerima i sl.

Evo još malo turizma, i također: državnog! Možete li vjerovati da čak i državna firma može tako poslovati, to je za ne vjerovati, ja sam pozitivno iznenađen, premda je firma sama po sebi takva da se nema što iznenađivati, naime postoje firme koje ne može ništa pokvariti, pa čak niti takva vlasnička strutkura:
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ACI-fin2011-1H-NotREV-N-HR.pdf

Čestitke imaocima ovog vrijednog rijetkog dragulja! I ja sam puno puta poželio kupiti taj dragulj, ali stjecajem okolnosti se uvijek nađe nešto drugo, ali pitanje da li opravdano, često pomislim da sam zbilja loše sreće (ili slabe pameti) što nisam ovoga čuda dioničar. Čestitke onima koji jesu!!!

New Report

Close