Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

jel zna neko kakvi su rezultati hmam u ovoj godini[smiley9]

UHPA: apel hotelijerima o cijenama za iduću sezonu
23/08/2007

Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) otvorenim je pismom danas pozvala domaće hotelijere i ostale davatelje usluga smještaja da dobro razmisle o razini cijena koje ugovaraju za iduću godinu, te da pritom uvažavaju prijedloge domaćih agencija i inozemnih organizatora putovanja.

“Dosegnuli smo gornji plafon u cjenovnoj politici, te bi svaka želja za novim povećanjem cijena mogla biti preskupa”, tvrde iz UHPA-e.

Naglašavaju pritom da značajnu odgovornost hotelijera kao nositelja smještajne ponude pojedinih odredišta, jer i privatni iznajmljivači, potaknuti njihovim visokim cijenama, također neprimjereno povećavaju cijene. To je, dodaju, pokazala UHPA-ina analiza cijena agencija koje se bave posredovanjem privatnog smještaja, a najavile su ih za 2008.

Iz UHPA-e iznose i podatak da se već ovog ljeta više od 40 posto kapaciteta u srpnju i znatan broj kapaciteta u drugoj polovici kolovoza prodaje po akcijskim cijenama, a mnogi privatni iznajmljivači su izuzetno kratko popunili svoje kapacitete.

Ističu i da su troškovi boravka organiziranih turista u Hrvatskoj u zadnje dvije godine porasli 25 do 30 posto, a ti turisti čine oko 36 posto ukupnog broja turista, a u hotelima 50 i više posto.

Negativne posljedice, navode, već se vide u smanjenoj potražnji odredišta u koja turisti najviše dolaze zrakoplovima te na otocima koja ovise o organiziranima transferima (cijelo područje od Splita prema jugu).

Ovosezonski neprodani kapaciteti, ističu iz UHPA-e, potvrđuju da se radi kako o neprimjerenim povećanjima cijena hotelijera, tako i o nastavku poskupljenja izazvanih promjenama PDV-a za usluge organiziranim gostima (kod cijena smještaja s nula na 10 posto, a agencijskih usluga s nula na 22 posto) i izostanku potpora za sniženje troškova prijevoza.

UHPA, kažu, ne želi da Hrvatska postane jeftina nego poziva na sagledavanje situacije u tzv. mediteranskom bazenu, usklađivanje cijena s vrijednosti te da se prestane razmišljati o Hrvatskoj kao ekskluzivnoj i ‘bogom danoj’ destinaciji, jer će se u godinama koje dolaze trebati itekako izboriti za svakog gosta.

Konkurentne zemlje na Mediteranu stalno povećavaju broj novih kvalitetnih hotelskih objekata nudeći ih u suradnji s organizatorima putovanja po prihvatljivim cijenama, često i daleko povoljnije nego je prosječna hrvatska cijena, navode iz UHPA-e.

Stoga hotelijere i druge davatelje smještaja pozivaju na uvažavanje prijedloga ne samo domaćih agencija nego i stranih organizatora putovanja, od kojih neki već najavljuju da Hrvatsku, ako cijene budu dalje rasle, neće više imati u svojoj ponudi.
HINA

Ignore: KressoM, delux

turističke dionice konačno dolaze u fokus ulagača,ogroman potencijal leži u nekretninama na jadranu[thumbsup]i stranci će očito gristi za te dragulje…HTPK,HMAM,LRH,HPDG,MAIS…[wink]

JADRAN I OVO LJETO OSTAJE BEZ IJEDNE REALIZIRANE GREENFIELD INVESTICIJE
Najvece zapreke investitorima
• nedefiniran koncept razvoja
• nedefiniran status zemljišta (šumsko,
turisticko zemljište i pomorsko dobro)
• nedovoljno strucnjaka u lokalnim
zajednicama
• raspršenost nadležnih službi
• predugo cekanje gra$evinskih i lokacijskih
dozvola
• nesagra$ena infrastruktura
• visina komunalnih naknada
• loša suradnja nadležnih ministarstava

Investicije koje nece docekati sezonu 2008.
Projekt Investitor Vrijednost investicije
1. Kempinski Adriatic
Hotel&Golf Resort
dvije inozemne zaklade, jedno inozemno
trgovacko društvo i Hypo Alpe-Adria banka
200 milijuna eura
2. Terra Istriana (Umag) Tvornica cementa Umag 250 milijuna eura
3. Porto Mariccio (Barbariga) traži se 207 milijuna eura
4. Punta Skala Falkensteiner Michaeler Tourism Group 200 milijuna eura
5. Ninsko blato Tankerska plovidba 61 milijun eura
6. Pašman resort Jupiter Adria 500 milijuna eura
7. Dubrovnik Sun Garden
Resort (Vrtovi sunca)
Josip Kordic 80 milijuna eura

[angry]
naša posla

Mesić :u ovom trenutku potrebnoje što više ulagati u turizam i zdravu hranu koju treba usmjeriti u domaći turizam
Turizam je osnovna grana hrvatskog gospodarstva…[wink]

http://www.hrt.hr/teletext/?str=203-01


turističke dionice konačno dolaze u fokus ulagača,ogroman potencijal leži u nekretninama na jadranu[thumbsup]i stranci će očito gristi za te dragulje…HTPK,HMAM,LRH,HPDG,MAIS…[wink]

hmm kad bi bio u pravu ….stoji da najvise kod nasih hoteljera vrijedi lokacija, ali ima dobrih lokacija svugdje na mediteranu …. sto je toliko dobro da bi strani investitor trpio nasu drzavnu administraciju i ostale nepogodnosti poslovanja …jedino ako u maticnoj zemlji i nije neki veliki hoteljer pa tu vidi sansu da jeftino dode do kapaciteta koje ce prodavati u svojoj zemlji putem svojih postojecih kanala …. samo nam treba jos ulagaca poput talijana u ARNT ili rusa u Haludovo …

Ideje naše benzin Vaš!

prema strateškom planu hr turizma koji će biti predstavljen sljedećeg tjedna javnosti….predviđeni prihod od turizma 2018. bi trebao biti20 milijardi eura
za 10 godina hrvatska bi morala postati jedinstvena destinacija life style…
-s obzirom na ogromni potencijl hr turizma predviđam rast turističkih dionica od 100 -300%

izvor:večernji list 12.7.08. 20.str…

Zašto se netko iz turističkog sektora ne sijeti pa da određene pogodnosti (popust) dioničarima po uzoru na Royal Caribbean. [wink]

http://tinyurl.com/5l9whm

I Love the Smell of Profits in the Morning!

Grčki MIG preuzeo polovicu Sunce koncerna za 90 milijuna eura

Business.hr
28.07.2008 11:14

Grčki Marfin Investment Group završio je preuzimanje 49,99-postotnog udjela u hrvatskoj grupi za turizam i odmor Sunce koncernu za 90 milijuna eura, javlja Hemscottt.com.

MIG je zadržao i opciju povećavanja udjela na 75 posto za dodatnih 45 milijuna eura kroz sljedeće dvije godine.

Sunce posjeduje 11 hotela koji pod brendom Blue Sun hotela posluju na Makarskoj rivijeri, kao i na otoku Braču.

Sunce je u posjedu i druge imovine koja uključuje većinski udjel u bračkoj zračnoj luci, više od 300.000 četvornih metara poljoprivrednog zemljišta, kao i 40-godišnju koncesiju za 2,6 milijuna četvornih metara zemlje, također na Braču.

Tu je i 91-postotni udjel nad projektom zdravstveno-turističkog kompleksa u Krapinsko-zagorskoj županiji koji će uključivati dvije bolnice i tri hotela.

Predsjednik Uprave Sunca Jako Andabak pozdravio je preuzimanje, a entuzijazam nije krio ni Andreas Vgenopoulos, izvršni vicepredsjednik uprave MIG-a, čija je ovo prva investicija u Hrvatskoj.

…. a budući da znamo da g. Andabaka kupuje HMAM…

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Suricata suricatta

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

TURISTIČKI PROMET ZA ŠEST MJESECI – DUBROVNIK USPJEŠAN

Od početka godine u Dubrovniku se ostvaruju dobri turistički rezultati i povećanja turističkog prometa.
Za prvih šest mjeseci Dubrovnik je posjetilo 224 402 turista odnosno deset posto više nego u istom razdoblju 2010. godine.

Gosti su u svim oblicima smještaja u Dubrovniku ostvarili 741 817 ili sedam posto noćenja više nego u prvih šest mjeseci 2010. godine.
Najbrojniji posjetitelji Dubrovnik u prvoj polovici godine bili su Britanci sa 10,8 posto udjela, te Francuzi s 9 % udjela u ukupnom ostvarenju, zatim Hrvati, Nijemci i Španjolci.
Najviše je gostiju boravilo u hotelima, 190 888 ili deset posto više nego prošle godine, u drugim oblicima smještaja bilježi se pozitivan trend osim u kampovima gdje je bilo gostiju manje nego prošle godine.
Mjesec lipanj za sedam posto je bolji u noćenjima nego u 2010., a dolazaka gostiju bilo je za devet posto više.
Napominjemo da smo kroz elektronski statistički program TZ grada Dubrovnika započeli i evidentiranje gostiju po dobnim skupinama, a ti podaci nam kazuju da je u Dubrovniku od početka godine boravilo najviše gostiju koji pripadaju dobnoj skupini između 41 i 60 godina, bilo ih je 78651 a ostvarili su 260 383 noć.

Maja Milovčić
Public Relations
*
Evo kako to izgleda grafički prikazano:
http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678091_378_mala_lipanj%20dol_11_10.pdf dolasci
-http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678109_911_mala_lipanj%20noc_11_10.pdf noćenja
-http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678127_30_mala_lipanj_ukupno_11.pdf ukupno

Izvor: http://www.dubrovnikportal.com/novost_opsirnije.php?id=47686

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close