[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]
Novi oblik porezne utaje: Dvije trećine lokala vara državu na računima
Na tragu ovog članka, želim naglasiti da je ovo ozbiljan problem kojem bi se trebalo krajnje ozbiljno pristupiti, jer ovdje govorimo o utaji vrlo vjerojatno i nekoliko milijardi kuna poreza na godinu, što morate priznati, nije mali novac.
Najveći problem su svakako ugostitelji: restorani i kafići. Nažalost, čini se da taj problem ne može riješiti država sama. Država je napravila odličan potez uvođenjem fiskalne blagajne, ali po svemu sudeći niti to nije dovoljno. Ako se u rješavanje ovog problema ne uključi društvo, potrošači, bojim se da taj problem nikada nećemo riješiti. Pritom se ne zavaravam da se to može iskorijeniti, ali ako bi se naplata dovela sa sadašnjih 33% na 80-90%, onda bi vjerujem i država i društvo s tim bili itekako zadovoljni.
Apeliram da država otvori besplatan info telefon na koji bi se mogli prijavljivati svi oni koji ne izdaju fiskalizirane račune. Zašto potrošač ne bi prijavio ugostitelja ako mu ne izda fiskalizirani račun!? Zašto bi nas potrošače ugostitelji na taj način potkradali?! Potkradaju na taj način i nas potrošače i državu. Ako ugostitelj naplati PDV, onda neka taj PDV i završi tamo gdje je namijenjen, u državnom proračunu, a ne u džepu vlasnika nekog ugostiteljskog objekta.
Ako je to moguće zakonski riješiti, predlažem da se ugostitelj obvezuje da mora istaknuti taj besplatni info telefon uz opasku da ga je moguće prijaviti poreznoj upravi ako ne izda fiskalizirani račun (istaknuti na objektu, ali ne bi bilo loše i na svakom stolu da svaki potrošač to može vidjeti). Naravno, država bi trebala voditi brigu o tome da nema nedodirljivih, da nema iznimaka. Isto postupanje prema svakome. Kazne drastične. A ne kao što imam slučaj sada gdje porezne inspekcije negdje dolaze i više puta, a negdje i nekome nikad. To je neprihvatljivo. Pritom naravno i porezna mora biti oprezna u slučaju zlonamjernih, neobjektivnih prijava. Ali, ako neki lokal prijavi veći broj potrošača, porezna bi zahvaljujući prikupljenim podacima trebala i morala riješiti problem s tim ugostiteljem. Samo na taj način ovo društvo može ići naprijed.
Vrijeme velikih dosadnih hotela s lošim sobama, groznom hranom i nepažljivom uslugom na kakvim se baziraju visoki profiti Plave Lagune, Liburnije i Valamara davno je prošlo, samo što njihovi vlasnici još nisu shvatili da gostima neće moći zauvijek prodavati smeće jer se još vesele excell tablicama iz proteklih godina.
https://plavakamenica.hr/2018/07/19/hrvatski-turizam-masovni-jos-nije-dobar-proizvod/
ovo je proslogodisnji clanak jos se dugo nece nista promijeniti
Vrijeme velikih dosadnih hotela s lošim sobama, groznom hranom i nepažljivom uslugom na kakvim se baziraju visoki profiti Plave Lagune, Liburnije i Valamara davno je prošlo, samo što njihovi vlasnici još nisu shvatili da gostima neće moći zauvijek prodavati smeće jer se još vesele excell tablicama iz proteklih godina.
Vi kolega teško da ste bili u kojem Valamarovom obnovljenom ili novom objektu, inače ne biste tvrdili to što tvrdite …..
kolega fukara,
ova kvalifikacija ne vrijedi za hotele LRH, upravo suprotno.
Odite, pogledajte, okusite, omirišite….pa onds konstatirajte.
Uf, uf, nomen est omen
Vrijedi pročitati…
RAZLOG ZBOG KOJEG JE ‘PROPALA’ SEZONA? Stručnjak je uvjeren da se događa baš ovo! ‘Da nisu možda neki zaboravili napraviti jednu stvar’
Manje gostiju na Jadranu nego prošle godine!? Hmmm…
Posao za poreznu, ali i za društvo, potrošače rekao bih….
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]
Jel ovo ima veze sa RIVP?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: RIVP (Valamar Riviera d.d.)[/color]
Jel ovo ima veze sa RIVP?
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/foto-otvara-se-prvi-hotel-od-5-zvjezdica-na-suncanom-otoku-nocenje-stoji-1500/9248582
Čini mi se da je to Sunčani Hvar Hotels…